Blog

>> Tuning és extraEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-05-20

Mai nappal végre felkerült néhány matrica,így nyílvánvaló lett a hovatartozásom.
Sajnos némelyik ferde lett de legalább egyedi lett.

>> Tuning és extraBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2007-05-20

Már vásárláskor is meglehetősen kopottak voltak a régi Alfa emblémák mind elől, mind pedig hátul. Nem rég elhatároztam, hogy nem nézem tovább és lecserélem. Őszintén szólva a hátsó embléma cseréjétől féltem, de az pik pakk ment könnyedén. A csomagtér ajtó belső burkolatát le kell szedni 4 csavar tartja és kb 6 patent, aztán könnyedén hozzá lehet férni a felfogatáshoz az egész csere kb 5 perc. Na az első az keményebb dió, ugyanis a pajzsba bele van ragasztva az embléma, minek következtében csak feszegetni lehet, első próbálkozásra nem tudtam megbontani, másodikra sikerült (egy hét elteltével okosabb lettem :) ) , de sajnos maradt nyoma a pajzson, ez viszont kb 1 órányi izzadás volt :) Viszont most már szépek az emblémák elől hátul.

>> EgyébSlowfeet // Alfa 146 1.6 TS // 2007-05-20

Aki ott volt a Selenia után a fehérvári Shell kútnál az új sportággal ismerkedhetett meg. Úgy elnéztem a járdaszigetet (hmm... érdekes minta az aszfaltban), hogy nekimentem a kocsival. A gép meg fogta magát, és átugrotta!!!!
Rövid leírás: gépjármű közeledik a járdaszigethez, mintegy 20 km/h-val. első kerekek a levegőbe ugranak, hátsók is, első kerék 4 méterrel később leér, hátsó is, de a betonszegély még elkapja hátsó dobot. Odavágja...reccs....
Eddigi vizsgálódásaim alapján csupán a kipuf tartó sínylette meg az esetet (hihetetlen, de még a küszöbök sem karcolódtak). B.A.R.O.M.!!!!!!!!!!!!
Lehet, hogy elindulok a terep szakágban....

Ja, amúgy volt még egy madnem gáz is: valahol Tamási előtt jött egy 180 fokos jobbos kanyar. Négyen téptünk Siófok felé. Beleengedtem a gépet 140-nnel. Gázelvétel, lassulás. 110-120 környékén. De nem váltottam vissza. Amikor azt hittem jön a kanyar csúcspontja, és tartottam volna az ívet, az elkezdett szűkülni, én meg elkezdtem leesni az útról. Ja a lengéscsillapítók sincsenek toppon. Ki kellett engednem a bal szélre. Na ott nem tudtam, hogy jön-e valami, és azt sem meddig engedhetem. Out of control volt kb. 2 másodpercig. Hála isten a kocsim néha ügyesebb, mint én.

>> EgyébHalesz // Alfa GT 1,9 mJTD // 2007-05-20

Az év egyik legjobb Alfás találkozója! 111 kilométeres tájékozódási verseny Pécs környékén. Teddyvel indultunk, sajnos nem nyertünk, de nagyon jól éreztük magunkat! :)

Ezen a napon összesen 588 kilométert autóztam (Budapest-Pécs-rally útvonal-Budapest). Az átlagfogyasztás az óra szerint 7,6 L lett. Ezt elég jónak tartom, hiszen benne volt minden: 160 az autópályán (visszafele sokszor 200 feletti próba), őrültködés a szerpentíneken, és sok-sok padlógáz.



>> Tuning és extraSanya76 // Alfa 156 1,8 TS 16V // 2007-05-19

Amikor megvettem a gépet rögtön ki kellett cserélnem az oldalindex búrákat, mert nekem jobban tetszenek a fehérek. Úgyhogy rögtön szaladtam - vagyis gurultam természetesen - és vettem egy párat. 2006-12-10

 

Vásárlás után eljött az első nagy szervíz amit a DCS-nél csináltattam.
Amit csináltak:
-Vezérműszíj
-feszítőgörgők
-olaj/ szűrők
-fékek/ betétek

 

2003.07.03. Mivel mindenféleképpen ilyen típust szerettem volna, és ez volt a legjobb állapotban az összes megnézett autó közül, ez volt az utolsó esélyem, hogy 145-ösöm legyen. Az autó nagyon szép állapotban volt,mind motorikusan, mind külsőre,egy-két esztétikai hibától eltekintve. Mint utólag kiderült hölgy tulajdonosa volt,tehát nem lett meggyötörve. Az autó amúgy '97-ben Svájcban született, én vagyok a második magyarországi tulajdonosa.

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-05-19

Akinek még esetleg új az ingadozó alapjárat. Az többnyire az LMM vagy az alapjárati léptetőmotor hibája. Egyszerűen orvosolható: WD-40-es tisztítószer, egy fogkefe, és tisztítsuk ki ezeket. Csodákra képes!

 
>> AutóápolásDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-05-19

Nálam megszokott, hogy minden harmadik kocsimosásnál befigyel egy komplett polírozás is.
Igaz már nem a képen látható polír krémet használom, hanem teljesen színegyező krémet. Meghálálja! Kicsi szépséghibával vettem korábban a vasat, meg van, volt húzva a ball hátsó lököse, de a színeggyező polír csaknem teljesen eltüntette.

 
>> SzervizFangio // Alfa 156 156 SW Selespeed // 2007-05-19

Ma kicseréltem az első eblémát. Szerintem a legegyszerűbb módja ez, nem kell leszerelni semmit. Ezzel a módszerrel nem fog sérülni a pajzs. Az emléma belső élénél aláfeszíteni a festett lemeznek, ez így lefeszegethető, utána magát az alumínium emblémát a közepe táján kb. 10-12es fúróval átfúrni 2-3 helyen. A lyukakon keresztül egy csavarhúzoval aránylag könnyen letudjuk feszíteni az eblémát.