Blog

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-06-16

Végre eljött az idő, és betömődött a két nagy luk a kocsi hátulján. Janó-dobnál készült az új hátsó dob a két kivezetéssel. Mindkét oldal funkcionális, és a hangja nagyon szép. Ismét sikerült egy nappal egy nagyobb találkozó elött befejezni a művet. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-06-15

A Pumuklee kollégától korábban megrendelt toronymerevítő is beszerelésre került. Sokkal jobb az úttartás, nagyon jól műxik a dolog. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-06-15

A korábbi gányolás végterméke előjött. Hiába adott bele Krisz mindent, hogy mentse a menthetőt, sajnos a spoilerem kezdett szétesni. Úgy döntöttem, hogy olyat hívok segítségül, akinek igazán elismerem munkáját. Így esett a választás Tiby-re, és nem is csalódtam. Ami készült: Az első lökhárító kicsit át lett alakítva, teljesen egyedi küszöbök készültek, a hátsó lökhárító át lett szabva egy picit (hogy még egy nyílás legyen a kétoldali kipufogó kivezetésnek), valamint egy vadonatúj tetőszárny is készült. Ezeken kívül az utolsó szériás 146-os két első lámpa közti maszkja is picit átalakítva felkerült az autóra. Ismét segédkeztem Krissznek, csiszoltam ezerrel. Jó érzés, hogy a kezem munkája az autómban van. :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-04-01

A második esztergomi találkozóm. Szokásos jókedv, móka, kacagás... :-)

Valamint felkerültek a kupakok a felnimre. Tom12 hozta a martricát Esztergomba. Végre nincs nagy luk... :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-03-20

2006. március 20-án elérkezettnek láttam az időpontot, hogy a megújult felnik felkerüljenek az autóra. A 4 felnim lelett szinterezve hófehérre a télen, és így megint megújult picit a kocsi külseje. Közben megrendeltem a felni közepére való kupakra a matricát is.

>> Szervizystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-03-10

És igen... 2006. március 10-én eljött az, amire nem számítottam. Kartervédővel is képes vagyok összetörni az olajteknőt. A belvárosban egy címet kerestem, kb gyök 2-vel haladtam. Egy csatornafedél mellett volt egy gödör. Mivel a házszámokat néztem, nem vettem észre és az egyik első kerék belehuppant. A csatornafedél meg felnyomta a kartervédőt... Nem voltam boldog... :-( Metacarpus vontatott el. Ismét olajcsere, a Nord-Autó csapata vette kezelésbe az autómat.

>> Tuning és extraWilly // Alfa 146 ti // 2007-05-15

Beépítettem az új fejegységet. Clarion CD-MP3 lejátszós. Igazi szülinapi ajándék. :)))

>> Tuning és extraWilly // Alfa 146 ti // 2007-05-15

Felkerült csak előre az alfa amorés rendszámtábla tartó. Hátulra nem tudtam felrakni mert nem kompatibilis a 146-al. :-(((

>> SzervizWilly // Alfa 146 ti // 2007-05-15

Lecseréltem az ablaktörlő karokat cserélhető lapátosra :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-02-24

Ma a középkonzol volt soron. Tehát itt az a baj, hogy levakarhatatlan (értsd se aceton, se csiszolás) zöld valamivel be van színezve az ikonok hátulja. Úgyhogy csak az a megoldás jöhetett szóba, hogy amilyen közelről csak lehet, piros leddel meg kell világítani. Persze kérdés volt, hogy mennyi piros jön át így is? Szerencsére annyi, hogy sötétben teljesen jó, világosban kicsit rózsaszínnek tűnik, de nem vészes.
A tekerőgombokkal is volt pici bibi. Míg gyárilag plexivel van a fény elvezetve hozzájuk, most ezt a megoldást nem lehetett alkalmazni. Ráadásul a gombokban zöld a plexi. Na, az kiugrott, és fehér fényáteresztő műanyag lap lett beledolgozva. És hogy fénye is legyen, kapott minden gomb egy-egy ledet.
Végül már csak a bajuszkapcsolók maradtak. Miután Teddytől telefonos segítséget kértem a szétszereléshez (amit ezúton is köszönök!!!!), pikk-pakk szétjött az egész. Itt a buktató a pici ikonos plexik voltak. Zöld plexire ráfestve az ikon. Na, ezzel kezdjünk valamit... A hátsó ködlámpa és az ablakfűtés kapcsolójának ikonja nem ilyen megoldásos, ott acetonnal leszedhető a zöld szín. De csak óvatosan, mert sok aceton szétkapja még a feketét is, aztán lehet újrarajzolni... A zöld plexire az a megoldás született, hogy vektoros progival meglettek rajzolva az ikonok, majd kilettek vágva méretre. Eléggé jól sikerültek, erről még nem csináltam képet, de majd lesz. Viszont az ablaktörlő és a fényszóró ikonok hiába lettek tökéletesek. Azokat sajnos nem tudtam a helyére rakni, mert íveltek. És egyfolytában kirúgták magukat. Nincs túl sok hely a rögzítésre sem. Ezekből sajnos az eredetiek kerültek vissza. Így ezek nem világítanak, mert a piros nem jön át rajtuk. Ha minden igaz, akkor a '98 utáni kapcsolók, amik nem világítanak, átlátszó műanyagból vanak, nem zöldből. Gondolom kompatibilis a kettő, úgyhogy akkor olyat kell szereznem. Ha valaki tudna segíteni, az sikítson!!!!

És végül elkészült a nagy mű. Nekem tetszik... :-)))
Azóta is imádom nézegetni, szerintem iszonyat jó lett.