Blog
Sziasztok Alfások!
Alfa 156 2.4JTD 100KW 1999 tudnátok egy cikkszámot szervó csőhöz?
Bárdi, Unix nem hozza.
Köszönöm!
Sajnos az 59-ek is küzdenek a rohadási hajlammal, főleg a bölcső.
Az autó Németországból származik, ez látszott a bölcsőn is...
Felületi rozsdás volt, amit még időben sikerült megfogni.
Fémtisztára lett csiszolva, és kapott alvázvédést és üregvédelmet is egyaránt.
Remélem egy darabig nem lesz panasz rá.
Az alváz és üregvédés folytatódik az egész aljával, még a tél beállta előtt.



Meguntam a sok CD írást, és azt hogy nincs egy értelmes rádió adó se, úgyhogy beruháztam egy Yatour nevezetű virtuális CD tárra, amin van SD kártya, USB és AUX kimenet.
Ez volt az egyetlen megoldás aux-ra fejegység csere nélkül.
Be lett kötve, minőségre, mivel kábeles, vetekszik a CD-vel, bár nem volt egyszerű működésre bírni de sikerült.
A magyar utak minősége meghozta a várt eredményt.
Újabb kopogás jelent meg a futóműbe, pontosabban a jobb első stabilizátor pálca gyengült el.
Ki lett cserélve mind a két oldalon, mert már a bal oldalinak se kellett sok hogy elkezdjen kopogni.
2x stabilizátor pálca(Lemförder)
Nem tartott sokáig a csend a futóműben.
A bal felső lengőkarban az egyik szilent megadta magát, és úthibáknál elkezdett nyöszörögni.
Igaz csak a bal oldalt kezdett nyöszörögni a szilent, de ki lett cserélve a jobb felső lengőkarba is mind a két szilent, erősített Powerflex szilentekre(sárga), szerencsére a gömbfej mindkét lengőkarba hibátlan.
Újra csend honol a futóműbe.
Kiváncsi vagyok meddig... :)

Ózonos klímatisztítás, klímagáz feltöltés.
Első ablak szélvédő keret gumi összeugrott centimétereket, egyértelmű csere.
Hátsó szélvédőt a csomagtér beázás miatt vetettem ki, mert vagy a szélvédő ragasztás vagy alatta karosszéria illesztés, tömítés a ludas és csak így lehet megtalálni a helyét.
Pilkington Westend-nél. Kedvesek, rendesek, segítőkészek, de amit nagyon kértem, hogy tömítsék gondosan a karosszéria illesztéseknél, az nem sikerült.
szélvédő keret hátsó 20.000
szélvédő keret első 7.000
csere 2x12.000 a belső kárpitokat én szedtem ki, féltettem a bézs bőrt és így olcsóbb is volt
ui
a levélfogórács szélső elemek pattentjeit eltörték, ezért újakat kellett vennem + 6400ft








Vizsgára átnézéskor mondta Misi, hogy a kipufogó flexi csővet hamarosan cserélni kell majd.
Elvittem Hasper-hez cseréltetni. Cső is van nekik.
Még a gyári volt rajta.


Na szóval randival kezdődött...
Utána kellett minimum két hét gondolkodási idő, mert hát mégiscsak életem párjáról van szó :)
Kattogtam, nézegettem a youtubeon az ilyenekről a videókat, aztán egyre jobban belelovalltam magam. Rájöttem, hogy kell, mert a hahuról is eltűntek a legalább normális állapotú 75-ösök. Ez volt az utolsó lehetőség értelmes áron beruházni.
760-ért volt hirdetve, alku után az az ár 4 sárga tuning Konival lett volna elérhető.
Én még az út elején járok, ezért maradtak a gyári gátlók. 650 lett a vége.
Megérte-e? Igen.
Ez biztos. A 75-ös csodálatos autó. A maga olaszos bénaságaival, kényelmetlenségeivel... tényleg semmi sem érdekel amikor beülök és megszólal a Nord.
Rengeteg tervem van vele, a motorcserétől a sperren át a 4 sárga koniig es a féktuningig terjed az, ami valóban érdekel.
Valószínűleg ez csak évek alatt jön majd össze, 3 autó fenntartása azért sok erőforrást igényel, ez alatt feltehetőleg lakatoshoz is kell majd vinni őt, de azt hiszem megéri. Tényleg.
Remek autó, csodás élményeink lesznek még együtt. Nagyon szeretem. :)
1
717
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth