Blog
178000Km. Egyre többször csúszott a kuplung magasabb fordulaton, így cseréltünk kuplungot. Ahogy az eltávolított darabot néztem... láttam megérett a cserére :)
180.586 Km-nél
Motorolaj (Mobil 5W40)
Levegőszűrő
Olajszűrő
Üzemanyagszűrő
Pollenszűrő
Ma kapott a motor revitalizáló adalékot: XADO 1 Stage Gel.
Mentem is vele 100 km-t, tapasztalat még nincs. Hacsak annyi, hogy negatív hatász nem tapasztaltam! :)


Barkács vasárnap volt a mai napsütésben.
Beműtöttem 1 elektromotort, behúztam vagy 10 m kábelt, meg ilyesmik.
Hátsó ajtó oldalzsebek is felszerelve, alakul.







Hogy is kell egy ilyen autóra rátalálni? Honlapok böngészése,némi pénz,elengedhetetlen a barátok önzetlen segítsége,valamint némi kp.,és egy nagy adag szerencse!Hónapokon át nézegettük elsősorban a nemzetközi használtautó kínálatot,amikor jött az érzés,amikor megláttam a hírdetést,kell! Beültünk az 59-be,(köszi gpek)irány Graz! Fiatal tulaj,de lelkesen gondját viselte az autónak.Dióhéjban:Nagyszervíz elvégezve az autón,150e km-nél,tehát vezérlés,olaj,összes szűrők.Klímakompresszor új,Teljesen rendben van.Két éves,újszerű téli gumikkal,eredeti sportcsomagos felniken. Mint a mesében. Ilyen,amikor valaki tényleg szereti az autóját,még a jelek is vadonat új gyárira cserélve!!Gyorsan megállapodtunk az árban,irány haza,megengedte,hogy egy napig még ottmaradhasson az autó. Másnap nyomás vissza,immár trélerrel,hogy megkezdhesse útját hozzám...
Megvolt az ez esdékes műszaki.2 év .
Olajcsere,légszűrőpucolás,alsó motorburkolat felrakás.
A mai napon az a megtiszteltetés ért, hogy Gegee helybéli cartársam mellé beülhettem egy körre a Giulietta anyósülésére.
Már júliusban az Alfacityre menetel során megállapítottam, hogy nem semmi az a menetteljesítmény, amit Gegge Giulietta QV-ja produkál. Előzések során mindig követtem, de kettőnk padlógáz kigyorsításánál olyan érzésem volt, mintha én nem is gyorsulnék.
Ez a járgány egy igazi Hot Hatch. Még 3. és 4. fokozatban is teljes gázra úgy járt a fejem, mint a 159 kalaptartóin pihenő műanyag kutyáké. De még 6. sebeségben is érezhetően megindult az autó 180-nál. A futómű és az utastér szigetelése annyira jól eltalált, hogy a 200 km/h+ tempó fel sem tűnt. A motor hangja is jó mértékben szűrődik csak be az utastérben, kellően sportos, de mégsem túl hangos. Kellően üdítő volt a dízel kerregés után, amit csak akkor hallok a sajátomban ha nagyon fülelek, mert a hangszigetelésre semmi panaszom nincs a 159nél.
Aki ilyen autó vásárlásán gondolkodik, az szerintem ne gondolkozzon tovább, hanem keresse meg a számára tökéletes példányt!