Blog
Mivel nagyon nagy zenekedvelő vagyok és rengeteget utazok, így muszáj volt foglalkozni a hangtechnikával.
Törekedtem mindenre figyelni és kihozni a legjobbat a lehetőségekből.
Az összes gyári hangszóróvezeték le lett cserélve minőségi hangszóró kábelekre.(GROUND ZERO GZSC 2-2.50X és Mtx Audio znx3.0sc)
Ground Zero GZCC 5.3X 5m RCA kábel
Sony XM 4040 Erősítő
15mm rézkábel a tápnak
Ülés alatt zajszigetelve
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107907t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107908t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107909t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107910t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107911t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107912t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107913t.jpg)
A korábbi teljesen júl működő Android-os fejegységem cseréltem le egy ugyanolyanra, annyi különbséggel, hogy ebben már található DSP is, illetve karcmentes.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107906t.jpg)
Motor ki.
Valeo Kettőstömegű lendkerék és kinyomó csapágy (kuplung)
Olajcsere + szűrők
Elöl hátul Brembo féktárcsa + valeo betétek
Motoron szíjfeszítő görgők
Sárvédő és bölcső rozsdakezelése
Olaj + szűrők cseréje
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107893t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107894t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107895t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107896t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107897t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107898t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107899t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107900t.jpg)
A bal hátsó lámpa a csomagtartóban nem égett.
Szétszedtem a kábelköteget és a gumikéder alatt a hajtópontnál több kábel is el volt szakadva. Ezeket összeforrasztottam és a lámpa ismét működik.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107892t.jpg)
A gyári műszerfalegységeken már volt néhány használatbéli karc, ami hihetetlenül zavart. Ezt nem hagyhattam így és ha már megcsinálom, akkor gondoltam legyen valami egyedi.
Ezért lecsiszoltuk az összes szálcsiszolt felületet simára, majd kapott egy márványmintás fényezést az összes díszléc és műszerfal elem.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107886t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107887t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107888t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107889t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107890t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107891t.jpg)
Ismét belecsavartam 2000+ kilométert a Giuliába, ráadásul 3 nap alatt.
Régi terv volt, hogy az Alfa Romeo Múzeum Open Bonnets rendezvényét meglátogassuk, ez most végre összejött. Ezen a hétvégén kinyitják a múzeumban kiállított összes Alfa Romeo motorháztetejét, ráadásul nagy kedvencem, a Carabo ajtajait is felnyitották. Ráadásul egy 8C mögött autózhattam négy kört a múzeum versenypályáján!!!
Csináltam a programról videót, nézzétek meg! :)
A túránk érintette a Comói-tavat, visszafelé pedig Triesztet, sikerült jó helyeken parkolni :)
Fogyasztás-mániásoknak: szabályok betartásával (na jó, néha volt azért 140-150 is), sikerült egy 7,5 literes átlagfogyasztást hoznom a Giuliával.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107879t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107880t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107881t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107882t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107883t.png)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107884t.png)
~136.400 km-nél felkerültek a téli gumik.
A nyáriakba most kb 8.400 km került, így összesen ~20.400 km van bennük.