Blog
Nem teljesen voltam elégedett a gumikkal amit kaptam az autóval. Ezért vettem 4 új papucsot. Ma végre felkerültek! Pirelli Powergy-re került a választás kíváncsi leszek nagyon a teljesítményére!
Szervízkönyv alapján 50 ezer kilóméter volt a gyertyákban. Ezért cserére kerültek! Gyári NGK gyertya került bele újabb 50 ezret mehetek velük. Ha már karbantartás cserére került a kiegyenlítő tartály és a szűrővel ellátott turbóolajzó csavar is!
Nyári szettem nem volt! Viszont sikerült egy Cartárstól nagyon szép felniket venni még dobozban. Egyik kedvenc Giulietta felnim!
Ujra 2 év TÜV, a mérhetetlen opást a xenonnal és az ujra inkontinens balos feltengelyszimmeringel most nem írnám le mert sok lenne a politikailag nem korrekt megnyilvánulás.
Megjött egy újabb rendelés pár olyan aprósággal amit biztosan 10bol 10en lek@ksiznanak...😃 Motorháztető kitamaszto kar rögzítő, ablaktörlő kar anyajanak a fedele stb...😃 illetve jöttek első lengőkarok de azokat majd csak később rakom vers egy gyári Mito ponyva amit a gtan is használok. Korábbi alfakbol tanulva ezeket az apróságokat addig kell pótolni illetve cserélni amíg vannak gyári újak aprópénzért...
Mióta hozzám került az autó szép lassan mindig tűnt el a fagyálló a kiegyenlítő tartályból.
Vezérlés cserénél lehetett látni, hogy szivárgott a vízpumpa. Viszont csere után 2 ezer km után újra lement a szintje a fagyállónak.
Akkor a szívósornál lehetett látni fagyálló nyomokat még, de nem volt egyértelmű, mert nem friss fagyálló volt rajta.
Idővel egyre jobban kiadta magát, a műanyag szívósor, az összesütésnél el volt vetemedve és ott szivárgott időközönként a fagyálló.
Párom intézi mindig a munkahelyén az autó javítását, új szívósor cseréje mellett döntött.
Magneti Marelli szívósor került bele, újra fel lett fagyállózva.
A hűtőfolyadék szivárgás megszűnt, nem kell figyelgetnem olyan gyakran a kiegyenlítő tartály szintjét, mint az utóbbi időbe.
Km óra állása: 206708 km
Év eleji vezérlés cserén szóltak, hogy a segédhajtás vezető és feszítő görgője kezd szorulni.
Most ki lett cserélve a hosszbordás szíjjal együtt.
Gates márkájú szett került bele.
Km óra állása: 206708 km
Mióta nálam van az autó nem volt cserélve a gázolajszűrő, a vezetett szervizkönyv szerint is már esedékes volt, és mivel szervizbe volt az autó megejtették a szűrő cseréjét is.
Km óra állása: 206708 km
Kb egy hónapja cseréltettem le a kipufogót. Gyömrőn Sanyi barátom csinálta. Középdob és hátsó dob lett csináltatva rá. Semmi extra csak egy egyszerű gyári szettet kapott.
A mai nap vissza kaptam az Olaszt. A hátsó hidat kellett rendbe tenni. Minden ki lett benne cserélve amit csak lehetett. A híd Debrecenből származik. Sok sok keresgélés után ez volt a legjobb állapotú. 10 ezer volt a híd plusz 8 a szállítás.
Amik cserélve lettek:
Hátsó hí
Féktárcsa+betét
Gumi és fém fékcsövek ( egyedileg gyártva)
Jobb-Bal kerékagy csapágy
Kézifékkötél
Összes szilent
Jobb-Bal lengéscsillapító
Féknyergek felújítása