Blog

>> SzervizHardy // Alfa Giulia Veloce 2.2 D Q4 // 2022-05-21

Várpalotán jártunk szervizben. Attila az első találkozáskor már szólt hogy érzi valahol folyik a víz. A vezérléssel kapcsolatban nem lettünk okosabbak. A márkaszerviz se tudott mondani semmit. Így csere mellett döntöttünk. Mint kiderült jól. Igaz volt cserélve de túl volt feszítve. Hiába a márkaszerviz kint se valami szuper. A vízfolyás is meglett. Kb hasonló okok miatt folyt mint amiért a vezérlés túl volt feszítve. Viszont a segregátor szűrőt is cserélni szerette volna Csőri mivel ennél a típusnál nem egyszerű mert tele van az eleje minden dologgal amit ki kell venni. Ebből jobb a gyengébb motor. A vezérlés miatt meg úgyis szét volt szedve. Viszont sehol nem volt az országba. Aztán megnéztem hogy Bécs mellett van jó pár hivatalos kereskedés. Az elsőnél ami fel lett hívva volt raktáron. Nem küldi el de félre rakja ha kell pár napig. Így ott lett megvéve.
A hátsó differenciálműben is ki lett cserélve az olaj. Kaptam a szerviz mellé pár fotót is. Hiába a szolgáltatás tökéletes!
Így most minden rendben.

 
>> SzervizHardy // Alfa Giulia Veloce 2.2 D Q4 // 2022-05-21

Az új kulcsot felprogramozták és a hiányzó kulcsot pedig törölték. Veszprém Alfa Szervíz és kereskedés.

 
>> SzervizÖcsi // Alfa Giulietta 2.0 125KW // 2022-05-20

05.20.-án olajcsere. Selénia 5W-30, Mann filter, és az olajszűrő ház is cserélve lett.
189720Km. Hajtós Csaba cserélte.

 
>> SzervizÖcsi // Alfa Giulietta 2.0 125KW // 2022-05-20

05.05.-én hátra is ment 2db Apolló gumi. A gumi 46456Ft, a szerelés 8400Ft.
189420Km. Kazincbarcikán a Juhi-Gumi szerelte mind a négyet.

 
>> Tuning és extragyml // Alfa 156 SportWagon // 2022-05-20

A légszűrőház bemenő részét már régebben egy csővel rákötöttem a ködlámpa melletti rácsos beömlőre hogy hideg levegőt szívjon a motor és nagy sebességnél a légáramlat is segítse. Eddig ezt a rácsot nem vágtam, de elég nagy a "háló" felülete és lecsökkenti a beáramló levegő mennyiségét. Így több "szemét" fog a légszűrőház szűretlen oldalára kerülni, de majd gyakrabban takarítom és mosom a szűrőt.

 
>> SzervizKócosw // Alfa GT 3.2 V6 24V Distinctive // 2022-05-20

Akksi kicsit megfáradt, új került bele.

Az autót ugyanoda vittem, mint a tavalyi kis sérüléssel, ismét nagyon szép munkát végeztek rajta. Méltán jó a híre a műhelynek, mind hozzáállást, és a munka minőségét tekintve. A piros nem könnyű szín, mégis valahogy sikerült összejátszaniuk, hogy nem látszik különbség az árnyalatok között. A hátsó ajtóba is bele kellett fényezni ezért, hogy teljesen egységes legyen a látvány, de nagyon szépen összejött, újra nagyon jól néz ki az autó. Azt a mai napig nem tudom, hogy mivel tisztítják le a fényezés előtt, de visszamegyek, megkérdezem, mert ilyen makulátlanra én nem tudom lemosni/törölni sehogy.
Nagy öröm, hogy ismét ép, szép az autó, remélem nem válik rendszerré, hogy tél végén egy elemet javítani kell. Bár ennek is megvan az előnye, 11 évesen nem látszik 11 évesnek, csillog, villog mint az új. A friss fényezéssel most várok, de ha jövő tavaszig senki nem megy neki semerről, egy polírra elviszem a volt osztálytársam műhelyébe.

>> Tuning és extraBazsi // Alfa Stelvio Veloce 2.0 Q4 // 2022-05-17

3 hónap várakozást követően végre megérkezett a Supersprint hátsó dob + középcső+ "tágító"... Már el is felejtettem milyen gyönyörű hangja volt a Giulián... :)

 
>> SzervizPiritu - 1.000.000 // Alfa Giulia 2.0 Super // 2022-05-17

Tavasszal még visszaraktuk a nyári kerekeket, mert "volt bennük" még km.
Ennyi volt.
92.840 km-nél lecseréltük a hátsó gumikat. Összesen 25.449 km-t mentek...
Az elsők még bőven kiszolgálják a szezont.

Hmmm, kicsit töbet vártam volna, főleg ha az árát is nézzük...
7,62 Ft-al növelte meg a km költséget a két Michelin. Nem hiába a szépségnek ára van.

 
>> Egyébliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2022-05-17

Sokat pihent az autó, ideje volt már és megjárattam picit. A múltkori túrán némi fennakadást adó gyújtás előtétellenállás vezeték bekötését javítottam. Kettős hiba ritka esete forgott fenn.
A zümmögősre koptatott első gumik kaptak egy becsiszolást. A magas profilú gumi belépő élei magasra koptak, pontosabban az él mögötti rész lett hiányos a deformació miatt, és ezek a magas élek idegesítően hangosak 70-80 között. Koronggal lekaptam őket, nem zajosak többé..Érdekes, hogy ez az oldalkötött gumi mennyire másképp tud kopni oldaltól függően.
A bal kép a bal első kereket mutatja, a jobb a jobbost.
Jobb első kerékcsapágyon állítottam egyet, 60 fokonként lehet rögzíteni, a kettő között lenne ideális, de most a feszesebbre tettem. Megfigyelés alatt tartom, remélem nem fog melegedni nagyon.