Blog
Az előző pályanapon többször is megragadt a kuplung gyors körön meleg üzemállapotban. Mivel a főhengeren kívül már minden cserélve volt, ezért ez lett a gyanusított és most kicseréltem. A régivel is működött az autó normál használatban. A szilent ami a pedál csapja és a munkahenger csatlakozó szeme között van az teljesen ki volt szakadva, valószinüleg ezért nem is lehetett teljesen összenyomni. Az új alkatrésszel még csupán annyi különbséget vettem észre, hogy gurulva is be lehet tenni 1-esbe a váltót és 2-esbe könyebb visszaváltani.
Sajnos csak DOT4 fékolajam volt otthon, az RBF660 elfogyott. Legközelebb kicserélem benne.
Amikor a Hertz hangszóró szettet beépítettem csak egy nagyon egyszerű és régi hangszóró rácsot találtam. Nem is nézett ki túl szépen. Most miközben pakoltam a lakásban a kezembe került az első autómnál használt Impact hangszóró szettnek a rácsa. Nem márka azonos, de ez is olasz és sokkal jobban néz ki.
- tankolások száma: 163 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 93.204 km
- életkor: 1.013 nap
- össz. menetidő: 1.363,01 óra (56,79 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 6.982,59 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,74 Ft/km
- átlagos napi futás: 92,01km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,61 %
Pár grafikon:
1. - Jól látni hogy egyre kevesebbet megyünk, a mozgásban töltött idő folyamatosan csökken. Ok: sajna két éve nem voltunk Németországban
2. - Az átlagfogyasztás beállt, hiányoznak a nagy tempójú német autópálya szakaszok.
3. - A fedélzeti kijelző szisztematikusan többet mutat a tényleges fogyasztásnál.
4. - Az átlagsebesség is jól beállt,itt is hiányoznak a nagy tempójú német autópálya szakaszok.
5. - Ha gyorsabban megyek egy tankolás átlagában akkor kevesebbet fogyaszt Júlia. A gyakorlatban ez azt jelenti hogy többet megyünk ilyenkor országúton és nincs városi tötymörgés.
Január elején fedeztem fel hogy bizonyos helyekre "matrica" kell a behajtáshoz.
Ma itt megrendeltem. Szerencsére nem csak franciául ért az oldal :-)
Kitöltöttem, feltöltöttem a forgalmit szkennelve majd kártyával kifizettem 4,51€-t és várom a levelet.
email már jött:
"Hello,
Your transaction has been accepted and registered.
Please find further information related to your purchase below.
Best regards, team Imprimerie Nationale "
meg hogy:
"Madame, Monsieur,
Merci d’avoir effectué une commande de certificat qualité de l’air. Celle-ci est actuellement en cours de traitement.
Elle porte le numéro XXXXXXX. Ce numéro vous permet de suivre l’état d'avancement de votre commande. Nous vous conseillons de le conserver précieusement.
..."
3-as kategóriába sorolták PHuBi-t, úgyhogy a múltkor kép alapján behajthatunk.
A befizetés volt az első kiadás a "2022 NagyTúra" kapcsán.
A minap felkerültek a nyári kerekek.Direkt hagytam ilyen későre,had kopjon a téli is.Csere közbe vettem észre,hogy a jobb külső gumiharangom szakadt.Ment Erhardnak a rendelés,és ma ki is cseréltem.Okulva az elmúlt évek tapasztalatábol rögtön a belsőt is ezen az oldalon.
317000 km
Hátsó ablak fűtés nem működött, az elvezetésnél volt szakadás.
Amin csak a szigetelés is kicsit sérült volt, annak kabelnek a javítása megtörtént,, jobb bal oldalt kb.8 kábel volt érintett.
Jó minőségű kábellel toldottam a sérült részeket, így jó ideig ezekkel nem lesz gond.
Mint most Póló cartásrtól megtudtam, ez is bemutató/teszt autó volt új korában. Úgy látszik én vagyok a Boldizsáros autók felvásárlója... :D Vezetett könyves nem sok tulajos, nem hamvaiból feltaámasztott kifliautó, egész elfogadható állapotú kis gép. A váltója mondjuk cserés, de abból egy felújítottat már be is rendeltem hozzá. Illetve kap egy vásárláskori nagyszervízt. (vezérlés, vízpumpa, hosszbordásszett, termosztát, olajak, fagyálló, szűrők, meg amit még esetleg találok rajta) Remélem hosszútávon elégedettek leszünk vele.
Múlt héten eladtuk Pirkót, pedig nem is hírdettük... Asszony megsiratta az eladást, de talán az utód majd megvígasztalja..