Blog
Lassan de haladok a kész állapot felé, ma kormány, kiegyenlítőtartály cserék voltak.
Kapott még egy piros csíkot is az első lökös alja.
Ahogy korábban már írtam róla, az olajhőmérséklet mérő kijelzett adatát nagyban befolyásolta a feszültségesés ezért kicsit átalakítottam a kábelezését. Eddig a jeladó a motorra volt testelve, most elvezettem az akkumulátor negatív sarujára. Az óra a tápellátását eddig az óracsoport kábeleiről kapta, most pedig szintén az akkumulátorról fogja.
Eddig csak egy rövid tesztre volt időm, simán csak kb 90 fokig melegítve az olajat. A fényszórók lekapcsolására csak minimálisan mozdul a mutató, kb 1 fokkal változik a kijelzett hőmérséklet. Eddig sokkal jobban tűnik.
Az alsó burkolatom mindig nagyon lógott. Pár éve kapott egy utángyártottat, de már az is leér mindenhol. Elővettem a régi gyárit, és raktam bele,egy fém merevítést. Egy salgó polc lábából csináltam. Most ez van fent, nagyjából jól áll. Az utolsó 2 képen látszik, mennyire logott. Most nagyjából jó. Kicsit hajlítani kelett rajta, mert beleért a kipufógóba.
----------
Update: Kivettem, mert belért a kipufogóba, és mindig zörgött.
Felső króm pajzs rész, már csúnya kavicsos volt. Nagyon rég cseréltem, így megérett rá. Ködlámpa takarót,vettem 2 gyárit. Utángyártottak egy év után már szarul néznek ki. Próbáltam felújítani őket. (króm spray, ezüst festék) sajnos egyik se volt túl tartós. Találtam olcsóbban gyárit. Megint fiatalkatrészek.hu-n. Így remélem tartós lesz.
A hátsó fékbetétem, nagyon el volt már kopva. Porvédőm is csúnya volt. Kapott új Zimmerman tárcsát, Samko betétet, új csúszkákat. Porvédőt lefestettem. Féknyergen, kijavítottam a festést. Most szép és új.
Elkezdett folyni, a nyomó csövem. Mint kiderült típus betegség. A szervó feletti, kis gumi részen. Vettem egy bontottat. Beszerelés után kiderült, az is folyik, nagy örömömre. Felhívtam egy javító céget, 20-30 e körüli javítás díjat mondtak. Picit túlzásnak éreztem. A gyári új 70e forint lett volna. A fiatalkatrészek.hu -n találtam 52e gyári ujjat. Így azt vettem meg.
A bal cooler csövem megint kilukad. Visegrádi talin jól befüstöltem a mögöttem jövőket. Utólag is bocsi. Egyszer már cseréltem, kb 3 éve. Akkor bontott került bele. Az se volt már a legjobb formájában. Most ujjat kapott, német gyártmányú. Gumicsőhöz képest meglepően merev.
Helyszín: Hatvani Győr
Km: 131.253
Ha jól számolom 2291 km-t sikerült megtenni a Contikkal a szezonban.
Gumizás után 2 nappal költöztünk, a km jobban fog valamivel gyarapodni, de a Giulietta végre újra garázsos autó lesz.