Blog
Sajnos egy koccanás során megsérült a gépháztető és az amúgy sem tökéletes vesék is feladták. Így most Gianninak köszönhetően új gépháztetőm van és új veséim. Gianninak utólag is hatalmas köszönet a segítségért.
Ma kicserélték az autón az első lengőkarokat, plusz beállították a futóművet is.
Volt egy kis olajszivárgás egy tömítésnél, így az is orvosolva lett.
A hétvégén átcseréltem a kerekeket a téli szettre. Persze ez sem ment zökkenőmentesen. A gumis "felütős" sülyokkal centírozta ki. Pár kanyar után kiderült, hogy gyorsabb tempónál eléri a súly a lengőkart. Újra ki kellett centíroztatni és ragasztott sülyokkal már minden tökéletes.


Azt hiszem egyelőre befejezettnek tekintem a LED-esítést, most hogy már elkészültek a helyzetjelzők is és a rendszámvilágítás is! Ugyanaz a srác csinálta, aki a beltérvilágítást is! Viszont mivel a középkonzolon mindegyiknek van visszajelzője, ezért kellett bekötni a rendszerbe ellenállásokat is, hogy ne azt érzékelje folyton, hogy ki vannak égve az izzók! Azt mondta a srác, mindegy hogyan kötöm be az ellenállásokat, mert mindegyiket párhuzamosra csinálta! Vagy mi! :-DD Nem értek a lovakhoz! :-D Csak annyit kellett tennem, hogy megbontom egy kicsit a kábelek szigetelését és hozzáforrasztom az ellenállásokat! :-)
Jah, az autót szemből nézve a jobb oldali LED a régi és a bal oldali a most készült! :-)












Szombaton szikrázott a Nap, tüntetést, barikádot nem szerveztek, így legjobbnak tűnt lecserélni a nyári kerekeket. Be is jött, amire számítottam, azóta hűvös, szemerkélő idő van, így utólag pompás döntésnek tűnik az a feláldozott negyven perc! Most egy darabig újra a gyári tojástartós tárcsákat látom
Ma le lettek foliázva kőfelverődés ellen a tükrök és a ködlámpák. Ráadásnak lett téve az első kilincsekhez is, hogy ne karcolódjon.
Large Gyuriék elvégezték az éves szervizt.
Cserélni kellett a bal-első-alsó lengőkart, a stabilizátorrudakat és az évi szokásos (olaj, olaj-, levegő- és pollenszűrő), és egy két apróbb javítást is elvégeztek. Köszönöm!
Most hangtalan a futómű és selymes a motor járása. :-)
Sajnos nem tudtam a szélvédőt a cascómra kicseréltetni, így ez még hátravan.
Km: ~96000
Ma (10.25) tényleg véget ért. Eladtam. Röszkére vitték. Megkértem az új gazdáját, hogy nagyon figyeljen rá és szeresse.
Majd hátat fordítottam és sírva fakadtam.
Időközben felkerült az autóra a lámpamosó, meg a jobbos tükör is ki lett cserélve. Köszönet értük Tuningman-nak(innen is üzenem, hogy várom a kalaptartót :D ) és bátyónak. Mivelhogy az "új" tükör szürke volt, lefényeztem mindkettőt fényes feketére, így jobban mutat a tetővel.
