Blog

>> Szervizbelus155 // Alfa 75 2.0Twin Spark // 2010-07-04

Már szinte minden megvan ahhoz,hogy összerakjam a hátulját!De idő hiányába,csak tologatom magam elött!Költségeim:féktárcsa 5200/2db,betét 2900,féknyereg felujitó 800/2db,alsó kuplung munkahenger 4500,váltó tartó bak 1900/db,fékbetét rögzitő 2500,8 db gyertya 6000,szürők 2400,olaj 5500 Ft

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2010-07-04

Megtettem kb 3000km-t átírt computerrel, a kezdeti aggodalmaim kezdenek elszállni, szépen stabilan működik az autó, a motor egyszerűen szebben jár, mint gyári programmal. Bárki műszaki füllel megáldott egyetértene velem ez biztos. Ami miatt gyári programként rossz ötlet lett volna ha ezt kapja az autó,az a kettőstömegű lendkerék. A remapolt gépet ésszel kell használni. Magasabb fokozatokban padlógázra 2000-nél úgy beremegteti a lendkereket, hogy szinte nekem fáj. Úgyhogy kb ez az amire kínosan figyelni kell, 2300 körülig nincs padlógáz, legalábbis 4-es 5-ösben nem!
Egyéb más észrevétel nincs, tol mint a mozdony, és hallhatóan élvezi. Illetve de.... van észrevétel. Sokkal, de sokkal ritkábban nyomok padlógázt, sokkal kiegyensúlyozottabban lehet vezetni. Nem kell készülni lendülettel a necces szitukra. Az erőtartalék tudata önmagában könnyíti a vezetést, sokkal lájtosabban kezelem a gázpedált azóta. Azt is mondhatom, hogy a normális közlekedéshez mostmár bőven elég erős. Eddig se volt tötymöty, de inkább az átlaggal gyorsult együtt, aminek az a hátránya, hogy mindennapi szituációkban minimális a különbség, nehéz kikerülni a helyzetből. Vagy fékezek (és csak a b.zik fékeznek ugyebár..:-)), vagy "versenyezni" kell míg el nem dől a dolog. Centiről centire. Na ez változott most meg látványosan. És ez bizony nem kis könnyebbség. Boldogan felsivít a csiga ott elöl, és olyat lódít a gépen hogy magam is meglepődök...

Ugye a bal első ajtóm felső zsanérja el kezdett kiszakadni a helyéről. Multkor a kilincs cseréjekor észrevettem, hogy nem csak kint rossz a helyzet, hanem már belülről is látszik a kiszakadás. Ráadásul elkezdett rohadni is a hegesztés helyén is. Tehát nencs más hátra, mint ajtócsere. Marklar adott nekem egy ajtót cserébe az édri melóért. Ráadásul be is hegesztette nekem. Ki kellett glettelni a sérüléseket. Viszont most tökéletes lett. A fújást nem tudom, hogy hol ejtem meg, de lehet a munkahelyem lesz a megoldás.

 
>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2010-07-04

Ezzel a dologgal sokat szívtam. Egyik nap még hazajöttünk vele a kisbéri alfás horgászversenyről, másnap meg nem indult. Sokminden ellenőrizve lett: az összes biztosíték, relék, csatlakozók, immo antenna, másik akksi, kábelek. Még a kódot is lekértem az Autóház Budaörsnél, ami a szükségindításhoz kell. Utána derült ki, hogy ahhoz az eobd lámpának is világítania kéne. Mindegy, legalább megvan az is, ha már nem kaptam hozzá. Hiába tehát a sok órás fórumolvasgatás, nem jutottam előrébb. Ezután jött a trélerezés szülővárosomba Csöri mesterhez. Mondanom sem kell, hogy neki 5 percen belül beröffent a 2 és fél hete pihenő motor. Mint kiderült, más irányba kellett elindulni, mivel az önindító sem forgatott. Ebből Ő egyből arra következtetett, hogy tápellátási gondok vannak. Mint kiderült, a motor nem kap testet. Fogott hát egy vezetéket, az egyik fele a negatív pólusra, a másik a motor valamelyik fém részére és már indul is a vas. That's all. :) Szóval azzal a vezetékkel lehet gond, ami a kasztnitól a motor felé halad... (a költség a kód és a tréler díjából tevődik össze)

 
>> Tuning és extrafisch // Alfa 147 1.6 TS // 2010-06-11

Meguntam, hogy elfáradt a műanyag az indexbúráimban és lötyögtek. Néha ki is estek a helyükről és csak a vezeték tartotta őket. Rendeltem a patacsinál füstszínűeket+vettem bele sárga izzókat itt Móron és máris más a helyzet.

 
>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-07-04

Sookáig nem tartott az öröm.Párnap múlva ismét nem volt gáz a klímába:-{De egyértelműen látszot mi is a gond!Hűtőt kellett cserélni :-{És újra tölteni a rendszert,de remélem ez uttal most már jó lesz :-}

 
>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-07-03

a levegő és a pollenszűrők cseréjét ma meg tudtam oldani

 
>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2010-07-02

A bal ajtó ablakemelője kiugrott valahogy a vezetősínből és nem tudtam felhúzni az ablakot... az ajtókárpitot lebontottam, az üveget kiszedtem, aztán az ablakemelő mechanikát is és vissza a vezetősínre... nem volt jó móka... 3 óra küzdés a 35 fokban.

 
>> Tuning és extraLaller156 // Alfa 156 2.0 jts Selespeed // 2010-07-02

Felkerültek végre az Alfacityn vásárolt,kapott matricák,valamint az amores rendszám keretet kicsit kiegészítettem!Igaz egy Alfadriver matrica(Bocsi GT!) bánta de jól mutat!Íme a képek!

 
>> SzervizÁkos // Alfa 166 2,4 20V JTD M-JET // 2010-07-01

Olaj-, Levegő-, Pollenszűrő. Egy kis Selenia olaj :-)