Blog

>> Szervizystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-05-20

Még az előző tulaj hagyatéka volt a törött első lökhárító. Egy ideje terveztem, hogy megcsináltatom, és végre eljött ez is. A leszerelés/felszerelés nem egyszerű, volt vele dolga a műanyagosnak. :-) Viszont ez is kész van.

Na, meg a rendszám is a helyén van. :-)

>> Egyébystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-05-18

Az önkormányzatnál azt mondták, mikor leadtam a legyártási kérelmet, hogy igaz, hogy a papíron egy hónap szerepel, de maximum két hét alatt meg fog érkezni, és küldenek értesítést róla. Értesítés nem jött, de öt napja letelt a két hét, így ma reggel felhívtam az okmányirodát. Legnagyobb örömömre azt az infót kaptam, hogy megérkezett, mehetek érte. Úgyhogy leszereltem az eredeti "A" típusút, mert azt lekellett adni. Leszedtem a rendszám tartó konzolt is, mert arra semmi szükség, sajnos a helyén lyukak maradtak. Így a legdögösebb a vas, mindenféle tábla nélkül... :-)
Az új rendszám meg majd a héten felkerül.

Ja, és az okmányirodában a hölgyemény még egy csekket az orrom alá tolt, hogy ezért az összegért jegyzi be a változást. Kicsit meglepődtem, hogy 1800-at kell fizetni egy ilyen semmiség miatt... :-/

>> EseményAngyal Rita // Alfa 145 1.6L (Lusso) // 2009-05-17

Ezeket a képeket már a hazaérkezés után készítettem.

 
>> EseményAngyal Rita // Alfa 145 1.6L (Lusso) // 2009-05-17

Első alkalommal vehettem részt új munkahelyem, a K&H sportnapján. melyet minden évben egyszer, nyáron rendeznek meg. Nagyon vártam már, ugyanakkor nagyon izgultam is, hiszen sportolóként mentem a sportnapra.
16 csapat indult az ország minden részéből a versenyen. 12 sportverseny volt. Minigolf, teke, fittnessgép, vízibicikli, pentaque, kosárradobás, akadálypálya, darts, billiárd, bicikli, ugrálókötél, kvízkérdések.
A baranyai csapatban versenyeztem, egyéni eredményeket is néztek és a csapatokét is.
Tegnap este volt eredményhirdetés. Egyéniben 4 sportágban értünk el győzelmet: kosárradobásban, bicikliben, pentaqueban, ugrálókötéllel.
A legnehezebb fizikailag számomra az ugrálókötelezés volt. 2 percig mérték, hányat tudunk megcsinálni, szinte örökkévalóságnak tűnt az a két perc.
Kosárradobásban egy pont híján pályacsúcsot csináltam.
Kvízben maximumot ért el mindenki a csapatunkban.
Ugrálókötéllel is majdnem maximumot értem el egyéniben.
Kaptunk egy nagy arany csapatkupát, továbbá egyéniben elért pályacsúcsokért 4 kisebb arany kupát. Amikor átvettük a nagy kupát, kaptunk arany érmet mind a csapatban, plusz egy- egy sporttáskát megrakva ajándékokkal.

Ezúton is küldöm köszönetem a csapattársaimnak, nagyon jó volt együtt versenyezni, remek emberek, még jobban összekovácsolódott, erősödött a csapatunk! Nagyon jól éreztem magam a versenyeken, amit még fokozott, hogy egy nagyon szép helyen tölthettük a 3 napot, a balatonőszödi kormányüdülőben.
Nagyon finom kajákat főztek azok a kollégáim, akik a főzőversenyen résztvettek. Csapattársunk kakastökepörköltet készített, ezüstérmes helyezett lett.
Este fürödtem a Balcsiban, elmentünk a wellnesrészlegre is. Ma korareggel pedig az edzőteremben kezdtem, már kezd kicsit izomlázam lenni, ahogyan a többi csapattársamnak is.
Sajnos, hamar eltelt ez a három nap. Teszek fel ide néhány képet róla.

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-05-17

Az altalam nem kedvelt kromozott bordak nemi füreszeles csiszolas ragasztgatas utan bucsuztak a legbeömlőből,es átadták a helyüket némi aluracsnak.
A ködlampa melletti legbeömlőre is jutott az anyagból...

 

Valami rafinált módon ma megint égve marad a légzsákvisszajelző. Mivel garancia volt a javításra, szaladok is vissza vele a szervizbe.
Vége.

 
>> EseményCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2009-05-17

:)

 

A logikussal ellentétben épp a hétvége nem alkalmas felénk a szerelgetésre, mivel bármikor bárki (sokszor én magam :-p) kitalálhatja a menőkét, így meg kár bármihez is hozzáfogni.
Ma is megvolt a program, szerencsére tetszőleges érkezéssel , így elétettem egy pár pontból álló - inkább vizsgálódós - szeánszot.

Valódi eredménnyel járónak a B2 ajtógumit szántam, mivel megszáradt a 2. réteg festés is, de érdekes helyzet állt elő: minden törésnél szépen beillesztve a végén a küszöbnél hiányzott egy fél centi! :-(
Gondoltam mégsem erre való, de a régit visszatéve meg tudtam ismételni a mutatványt.
Elég idegesítő, hogy a sarkoknál direkt lazára kell hagyni ahhoz, hogy végigérjen, pedig minden jel szerint rávaló :-p
Egyenlőre maradt a régi rajta, majd utánajárok később...

A legfontosabb dolog a doblemez rohadásainak ledokumentálása volt. Ez megtörtént,
és ha már ott voltam, a betöltő rögzítőgyűrűjéről is készült kép, hátha a gép előtt ülve jövök rá 1x a nyitjára ;-)
Nem utolsósorban felkerült a betöltőcsőre az új bilincs, a lyukakat meg szilóval kinyomtam, a lakatolásig megteszi... :-p

Íme a képek:

>> AutóápolásB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2009-05-17

Jövő héten megy a vas festőhöz. A lökös és a motorháztető lesz lefújva a kavicsok miatt és 1-2 balfasz miatt... Pár kép is van,hogy milyen volt.

>> Tuning és extraKriszo // Alfa 166 2.4 JTD // 2009-05-17

Unokabáytámtól kaptam prómócióba fasza kis alfás szelepsapit..)
Remélem egy darabig fenntmarad és nem nézi ki magának egy tisztességes honfintársunk.)