Blog
Hosszbordás szíj felől valami fura hang hallatszott! Gondoltam essünk neki és cseréljük le a görgőket, meg a szíjat.
És ha már Zé nekiállt akkor egy friss olaj meg egy két új szűrő sem árt neki :)
Hála a hibátlan magyar utaknak, féltett TI garnitúráimat vihettem görgőztetni, illetve a két 90% Dunlop gumimat dobhattam a kukába! KÖSZÖNÖM FKF ZRT! :)
Szerencsére rövid idő alatt sikerült helyrehozni a felniket, és szereztem két gumót is rájuk, így csak egy napot kellett két mankókerékkel mászkálnom :)



Nos ma este 10 órakor megszólalt a gépezet, az új szívével! Történt ugyanis, hogy Alfacity-be tartva az M1-en gondolt egyet az olajpumpa ( vagy szivattyú, vagy mi a nyavaja) és megadta magát. Így hát kenés nélkül nem sok jóra számíthattam. És sajnos félelmeim nem voltak alaptalanok. Turbo kuka, olajpumpa kuka, és még egy két apróság, mint főtengely és csapágyai :)
Sok választásom nem maradt, mint keresni egy új szívet neki! Szerencsére rövid időn belül sikerült előkeríteni egy életképes szépen ketyegő szívet, hála Gibinek érte!
Ezután már csak Zé-nek volt egy kevéske munkája vele :) Köszönöm neki is a segítséget ezúton.
Sajnos képeket nem tudok csatolni a műtétről, ugyanis a telefonom gondolt egyet és elköszönt az élők sorából, benne a telefonszámaimmal és a műtét képeivel :)
Vác - Meteor Kft. (0515) első - hátsó stabilizátor rudak vétele - Lucky Engineering (Made in Italy). Kicsit kételkedem a 'márkában', de olyan rossz nem lehet, mert ez volt a legdrágább. Lehet, hogy nem mindig az ár számít, de mondtam nekik, hogy most már olyat adjanak, ami nem megy tönkre fél év után. Ugyanis az előzőek, amiket vettem tavaly (hátra), az a legolcsóbb kategória volt. Igaz, hogy fele annyiba sem került mint ez, de nem is bírta sokáig.. Ja és 10% kedvezmény is járt, mert '99-es az autó és már 2009-et írunk. Tehát.. ahány éves, annyi % :)
[Költségeim: első stabilizátor rúd 7.706Ft /db, hátsó stabilizátor rúd 7.122Ft /db (-10%)]


Sikerült végre találnom normális dobot (ZARA)és egy saválló ovál véget a gépre! Hátulról mostmár csinosabbnak tűnik:))

Végre ez az álmom is teljesült. Van egy 155-ösöm. Egy picit sajnálom, hogy nem találtam jó állapotú eladó V6-ost, de sebaj jól megleszünk remélem.
140e km. Ennyit mutat az óra. A valóságot nem tudom. Lehet, hogy tényleg ennyi.
Vezetett szervizkönyves. Aha, persze. :)
Úgy néz ki, hogy tényleg egész jó állapotú. De majd kiderül.
Ami még a vásárlás előtt kiderült:
-első tárcsák kopottak
-hátsó betétek kopottak
-bal hátsó féknyereg nem "úszik"
-jobb első lengőkar majd cserés lesz (nem veszélyes még)
-Marangoni Zeta Linea (195/50R15) soha nem fog visszakerülni az autóra, csak legyen már lecserélve (inkább felnin megyek, még az is jobban tapad)
-az ilyenkor kötelező folyadékcserék
-teljes nagyszervíz lesz
A többi majd kiderül.
Sok szép kilométert magunknak!
Futómű:
-új téli gumik (Fulda Kristall Supremo 195/55R15)
Nem egy túl jó választás, csúszós időben nem vagyok elájulva tőle, bár azért nem annyira rossz. Egy kicsit többet vártam tőle.
De legalább nem zajos.
Vittorio cartars keze munkaja megerkezett..
elegedett vok az eredmennyel..
Jo üzlet volt!
Köszi Vittorio... Németesen: passt perfekt!
:)

