Blog

Első fékeket cseréltem le EBC sport tárcsára meg EBC Ulimax betétre kíváncsi leszek mennyivel jobb mint a gyári...a gyári tárcsa még elbírt volna egy betétet igaz 76e km lakik bennük a fékbetét már elég kopott volt (gyári Bosch lakott benne)... a szerelést sk végeztem 1és negyed óra alatt el is készültem vele...

 
>> EseményZara // Alfa 146 1.9 TD (TeoDore) // 2009-06-04

Ma kiderült, hogy ez az autó egy EREDETI Alfa Romeo:-)))))
Kb két és fél órát szívtam az egyik eredetvizsga helyen, és ráadásul nem is sikerült megcsinálniuk!:-(
De nem csügged a magyar, mentem tovább! A másik helyen kb fél óra alatt megvoltunk az egésszel, csekély 18500ft-ért! Nem rossz órabér!

 
>> Tuning és extraKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2009-06-04

Hétfőn Vásároltam Ferke kartárstól elektromos tükröket, elektromos ablakemelőket kábelekkel kapcsolókkal meg még volt az árban pár kütyü...
Hétfőn a tükrök kerültek beépítésre, kedden a bal hátsó ajtóba raktam be az ablakemelő szerkezetet, a jobbos pedig ma került sorra. Egyenlőre ennyire volt időm, a vezetékezés majd később...

>> EseménySeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2009-06-04

A bejáratást elősegítendő közel 2ezer km-es út vár a GTV-re 3 nap alatt - kizárólag autópályamentesen :)) Na jó, lehet valahol felnézek a pályára a 221. és a 222. kib@szott falvacska között :D
A cél Lengyelország, a dolog pikantériája, hogy az útvonalterv az első 680 km körüli szakaszra 14óra 17perces menetidőt mond, fincsi :))

Folyadékszintek ellenőrizve, Exclusive Assistance Europe cuccot veszek rá, biztos ami tuti, aztán gyííí :)

 
>> SzervizSkodra // Alfa 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET // 2009-06-04

2009.06.03. 94600KM!Lecseréltem a motorolajat,(SELÉNIA WR DIESEL)és persze a szűrőt is!(Purflux)Az olajszűrőhöz nagyon nehezen lehet hozzáférni,lekelett bontanom a turbóhoz csatlakozó előkatot,de még így is igen körülményes! A váltóolajat szintén nem egyszerű cserélni,kiszedtem az aksitartót és alatta található a betöltő nyílás.Egy tölcsér,és gégecső segítségével töltöttem be a TUTELA Matryx váltóolajat!

 
>> EseménySkodra // Alfa 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET // 2009-06-04

Hosszabb keresgélés,nézelődés után sikerült rátalálnom a Diesel mocis gépre! Így hát én is átálltam a sötét oldalra,soha nem volt még gázolajos gépem,de még nem is nagyon vezettem ilyen autót!2009.05.16.án vettem meg Fészike tagunktól,aki csak rövid ideig birtokolta,így ráfér egy alapos átvizsgálás,és nagyszerviz!Az autóban 93540Km van,és vezetett szervizkönyv is van hozzá!A hirdetés képei!

 
>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2009-06-03

Elhoztam (megvettem már kb 3 hónapja) a téligumikat acélfelnin. 11 pénz volt a négy kerék. Szerintem a felni kipattan a gumikból, mert megy fel a másik alura a téligumma.

>> Tuning és extraingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV6 // 2009-06-03

2009. június. Elhatároztam, hogy közel két év pihenő után előveszem a GTV-t és levizsgáztatom. A legutóbbi kalandunkkor a kuplung munkahenger elhalálozott, így be kellett szereznem újat. Ebben Ali volt segítségemre. Viszont ha már szerelni kell, kapjon új csövet is. Ebayen lőttem hozzá fémhálós Goodridge csövet és vettem egy szett fékcsövet is. Hétfőn délben vettem, PayPallal utaltam, szerda reggel 8-kor itt volt a csomag. Angliából. Számomra ez elképesztő! És a csövek nagyon profik!

 
>> SzervizMIFI // Alfa 146 2.0 Ti // 2009-06-03

Nem sikerült valami fényesen Alfacityről a hazút Zsámbék előtt becsörgött a motor:(
Nóci cartárs hazahúzott itt is köszönet érte:)))
Bontogatás után kiderült h a hajtókar csapágy adta meg magát:(
Elvégzett munkálatok
Hajtókarcsapágy balansztengely csapágy gyűrűsor csere 100.000
hengerfej síkolás szelepszár szimering csere 25.000
tömítésgarnitúra alsó felső 30.000
főtengelyszimering 15.000
vízpumpa 12.000
Generátor javítása 12.000
Gyertyasor csere 40.000
olajszűrő kipuff tömítés 5000
váltó,szervó motor oil 18.000
festékek 12.000

>> SzervizZoli33 // Alfa 156 2.0 jts // 2009-06-03

117.240 km
vezérlés csere, olajcsere, gyertyacsere