Blog
A J1 ajtóról: a burkolata törésmentes, ez jó hír... Az ajtóban valami még mindig kotyog/verődik, de nem került sor a kivizsgálására. Viszont az jutott eszembe, hogy mégegyszer nekifutok a koptatócsík-projektnek (gyk.: megvan a teljes szett, de az egyik ajtóra próbaként feltettet le kellett szedni, mert a ragasztási technika nem volt jó... )
Először is meg kell keresni a cumót...
Akkor át a baloldalra: a B2 ajtó erős rokonságot mutat az előzővel, leszedtem az összefestett kédergumit és megtakarítottam alatta. Van 1-2 rozsdapötty, szerintem Hammerite lesz belőle...
Kicsit a betöltő is műsorra került: egy műa. idom fogja oda csavaron keresztül a dob oldalán lévő nyúlványhoz, letekerési kísérletre leszakadt a csavar feje,de legalább lejött...
Ezek után az alsó, tankhoz menő csővel való csatlakozásnál sem szaroztam, az AWAB-bilincs is szépen eltört minimális feszegetésre :-p
Végül sikerült a lényeg: a betöltőcső felső, a tanksapkára csatlakozó részét is szétkötni, így már hozzáférhető a tanksapka!
Hupikék cartársal közösen szervezett első találkozónk sikerrel lezajlott! Köszi mindenkinek aki eljött és eltöltött velünk egy csodás hétvégét a Körösök Völgyében!









Felraktam a kelgyókat az indexek fölé, a cuore sportivokat a küszöbökre, és a seggére a metallic kígyót. Utána vettem észre hogy nincs jobbos és balos, de mindegy... egyszerre ugyis csak az egyik oldalt látják
Végre felkerültek a télen vásárolt momo corse silver 7x16 Et35 felnik, meg a 205/45R16 P Zero Nero-k. Cíp lett. :))))
Hát elmúlt szerda is meg csütörtök is. Tegnap elgurultam a gépműhelybe majd mivel elkövettünk egy amatőr hibát ott hagytuk még egy kicsit a blokkot. Ma újra mentem szép is új is kész is 1 henger hűvelyezve 3 fúrva minden ugyanolyan méretű csini tiszta a blokk holnap elkezdjük összerakni. Addig a legnagyobb feladat, hogy elkellene mosni a váltót.
Tönkre mentek a távirányitó gombjai, a villamoság szerelő megforsztotta azóta tökéletesek.
Elkopott a féktárcsám és a betétem is hátul. Hamár lúd, legyen kövér alapon beruháztam egy garnitúra brembo tárcsára. Persze sportra. Jövő hónapban lesz feltéve a felújított Mk II-es nyergekkel és betétekkel. ( A kép azján az én lábuljam van!)

Újabb izzócsere, ezúttal a rendszámtábla izzók adták meg magukat, soha nagyobb költségem ne legyen...:-)