Blog

>> EgyébVik.. + Rich // Alfa 75 2.0Ts // 2009-02-10

Na megtörtént az elkerülhetetlen és átnéztük az autót.
Nagyon jó hírek:-))
Ami javításra szorul:
Kormányösszekötő gömbfej, fékcsövek, tárcsák és betétek (első), gyertyakábelek.
Kb. elsőre ennyi.. Nem is rossz.
És persze vérfrissítés is volt...

 
>> EgyébVik.. + Rich // Alfa 75 2.0Ts // 2009-02-09

Ma Ari barátommal szeretnénk átnézni az autót, hogy mi merre hány méter és mi a teendő a továbbiakban. Kicsit izgulok miatta.:-( Remélem nem lesz gond vele..Viszont az egész Tokodi Alfás rettenet csapat azonnal ki is próbálta az új szerzeményt:-)) Nagyon jól megy meg minden ilyesmi. Kiemelném Marek cartárs segítségét az autó megvásárlása kapcsán. Rengeteget segített. Köszönet itt is.

 

Több hete kényszer pihenőn van a vas, mert valami elektromos problémának köszönhetően ismét kipurcant az akksi, de most legalább majd nem 1,5 évet bírt ki.

 
>> SzervizLacUS // Alfa 75 America // 2009-02-22

Nos hát végső elkeseredés, Hadada barátom szerelője kijött tegnap és megnézte mit szartunk el,hogy nem indul a kocsi.Az elsőre kibaszta a championokat és visszarakatta az NGK-kat,merthogy kiderült azért indult csak azokkal az autó mert azok nem voltak úgy beköpve....(Jóvanmá lehet röhögni nem vagyunk autószerelők,na ) :) Aztán konstatálta,hogy minden jó helyen van, tehát az autónak mennie kell.Mondtunk hogy oké de nem.Erre fogott 2ml benzint be a szívócsőbe oszt indítsá...Hát indítottam, és vénlány először 5 hengerrel,de beindult, majd utána szépen lassan magához tért.Kiderült,hogy a hidegindításhoz jelt adó gomba a termosztátházban nem annyira ad jelet a hidegindító szelepnek...Szóval most megyek veszek 6 új NGK-t, lecserelém a benzines olajat,és kapcsolóra kötöm a hidegindító szelepet.Remélem mostmár tényleg csak be kell járatnom....

 
>> SzervizVili // Alfa 156 sportwagon 2.0ts selespeed // 2009-02-22

Megadta magát a seles szivattyúján a villanymotor."Szerencsémre" Mesa cartársnak 1 héttel előtte jelentkezett ugyanez a probléma,így nem kellett szervizbe menni kiolvastatni.
A kerékjárati műanyag és a kuplung olajtartály takaró műanyag levétele után könnyen hozzáférhetővé vált a motor.Szétszedése elég egyszerű volt,miután Mesa megsúgta telefonon /ezer köszönet/,hogy óvatosan lelehet húzni a motor hátulját.Szénkeféket kellett cserélni kopottak és töredezettek voltak,valamint tele volt szénporral az egész belseje.Kitakarítottam a belsejét,a szénkefeházzal meg elszaladtam egy szakihoz aki beforrasztotta az újakat.
1900ft volt a szénkefe+1000ft a forrasztás.Hál isten összerakás után tünetmentes
a váltó!

 
>> Egyébystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-02-21

Tegnap átvettük a '09-es Alfa City promóciós matricáját. Ma a szüleimnél a garázsban felragasztottam. Tudom, az autó koszos (nem kicsit), de a hírdetnivaló tiszta, és már mindenki láthatja.

>> SzervizBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2009-02-21

A jobb oldali volt rossz. Szerencsére nem kellett cserélni rajta semmit, csak javítani.18000 Ft volt.De megérte.

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2009-02-21

- megjöttek a dugattyúk a féknyergekbe (Torjay-tuning)
- 16db injektor tömítőgyűrű (Torjay-tuning)
- Kombinált MAP+IAT szenzor vétele és beszerelése

 
>> Szervizötödik Béla // Alfa 145 1.6 TwinSpark // 2009-02-21

Kis olajszivárgást észleltem a motoron, elvittem hát szerelőhöz. Megállapításra került, hogy cserére szorul a szelepfedéltömítés, és ha már ott van a matatás, akkor a 8 gyertya is. A régi gyertyákat szemlélve már rég esedékes lett volna a csere. Most nincs olajfolyás és boldogak vagyunk. (javította: Ország Zsolt - OZs Racing)

 
>> SzervizErhard 242 (Pure Energy) // Alfa 145 1.4TS // 2009-02-21

Végre kész a festés, telibe lett fújva az autó szép ferrari piros színt kapott :D