Blog
Csereérettek lettek a lengéscsillapítóim (0510) (lásd: "888"-as blog-bejegyzés). Az első gátló pár már megvolt egy fél éve kb. András bácsitól. A napokban lecsiszoltam és lefújtam őket feketére. A két hátsó gátlót az 'ipacsfá'ból szereztem be tegnap (0513), ma felújítottam kicsit azokat is. Persze az utolsó előtti darabnál elfogyott a spray, így mehettem venni még egy flakonnal. Ha minden jól megy, holnap Gerissimoék ki is cserélik őket.
[Költségeim: 1pár hátsó, gyári, bontott gátló 24.000Ft, Maistro matt fekete festékspray 1.100Ft]




Sajnos zárlatos lett az akksim, így hát ki kellett cserélni...
kapott egy exide -ot
Hát sajnos egy figyelmetlen sáv váltás áldozata lettem :( Egy nénike megszokásból vette a kanyart, és még észre sem vette, h nekem durrantott, minek ilyenek jogsi, de legalább elismerte:) Másnap jött a következő hideg zuhany amikor az igazságügyi szakértő nem minden elemet küld festetni vm. csak polirozni ill. a felnire azt mondta, h az padkázás. Ja és még a tükör teljes cseréjét is lehúzta:( Sok mindent tenni nem tudtam:( Újra kár felmérés a lökhárító leszedése után... 2 hét múlva...







Közeledik az idő mikor már kész lessz a "Bella Machina" :D...
Eddigi cca 200 euro költség (akkumlátor, izzitok, kezifek, fekek-komplett, öninditó)
Ezenkivül 4 téligumi lemezfelnivel+ 156os disztarcsakkal....
Alakulgat :D
A gond hogy 2009.05.09-én lejárt a műszaki és az emisszios vizsga...szal cca 35 km-t illegalisan kell megtenni a vizsgakozpontig (jo buli lessz :) )
szal szamitasaim szeint jovo hetvgen mar vegre elvezhetem a 164esemet...
A venetillátor nem állt le, a hiba a relé cseréjével megoldódott, de közben a jeladó hőgomba is cserélve, és a thermosztát is. (gyári)
első féktárcsák felszabájozva, Magnetti Marelli betétek
Hátsó Féktárcsák cserélve (Brembo) Magnetti marelli betétek
szilentek kivoltak
hátsó stabilizátor szilentek
Ettől- eddig bírta az első futómű. Tegnap hazamentem 20 percre. Amikor beültem, akkor már nyüszögött a jobb eleje, az összes kárpit zörög, és mindez 20 perc leforgása alatt, álló helyzetben...
Úgy látszik, hogy hiába vigyázok rá annyira, hogy kerülgetem a szarabb útszakaszokat, kerülővel megyek, nehogy át kelljen menni a sineken, stb...
Majd 250.000- nél kap megint új első futóművet, addig meg leszarás.
Olajcsere, semmi extra.
Kuplung hiba diagnosztizálás, néha elcsúszik 5., 6.-ban. A próbakörön persze nem, de elkönyveltük rendellenességnek. Ellenben nem biztos, hogy gariba beveszik. ...