Blog

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-04-04

a keddi pesti úton előjött egy olajszivárgás, melyet Pesten a parkolóban vettem észre, olajpöttyös volt a hátfal. Zabszem effektussal jöttem haza. Másnap kiderült, hogy a hátsó főtengely szimmering adta meg megát. Csak a kérdés az, hogy mitől?

 

megcsináltattam a zöldkártyát és kaptam adatlapot a kpm-n a motorcsere átiráshoz de elötte kelett egy szakmühely bizonylatot iratnom és le is szemlézték a kicsikét. : )

kapott a héten egy uj felsö kuplung munkahengert : )

 
>> Tuning és extraLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2009-04-03

A pajzson lévő vízszintes "krómcsíkok" megkoptak, ezért kicseréltük, meg kicsit fel kellett újítani a QV-t is, ezenkívül egy lakkréteg került a jelre is, némi színezés után.

>> SzervizGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2009-04-03

Ma végre befejeztem a szervízt....délelőtt megkapta a szelepfedél tömítést.Délután megejtettem az olajcserét,és extraként megkapta a GTV-ből kimentett,természetesen Alfás poroltót...;-D

 
>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2009-03-29

Eljött az ideje a nyárigumik felszerelésének. Nekiálltam és az utolsó keréknél a kerékőrt nem bírtam megindítani, küzdöttünk vele apámmal vagy 3 órát, végül feladtuk, és visszaraktam a téligumikat, és visszajöttünk Győrbe. A 2. gumisnak aztán volt célszerszáma és lekapta a kerékőrt...
Végül felkerültek a nyárigumik is, amiknek kicsit megkopott a belső fele, legközelebbi szervíznél kell majd futóművet állítani.

 
>> SzervizVerep // Alfa 155 2.0 TS 16V Super // 2009-04-03

Az alfi leömlője két helyen is ki volt repedve. A repedések rendbehozva. Jó lett a hangja. Km állás 182053.

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-04-03

Szigetszentmiklósról hazafelé jövet (0403) megálltunk tankolni a Könyves Kálmán krt-on lévő OMV kútnál. Amíg kint tankoltam, párom meglepett egy 1:43-as Alfa Romeo 166-os modellel.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-04-03

Tegnap krisz-nél jártunk, hogy felpróbáljuk az első lökhárító toldatot, de mivel még volt mit alakítani rajta, ezért azt beszéltük meg toto-val, hogy kedden (0331) ott hagyom náluk az autót pár napra, mert úgy jobban tudnak haladni, ha a helyére illesztgethetik a toldatot és nem a levegőbe készül az egész. Így is történt. Kedden délelőtt ott hagytam a vasat és eljöttünk haza. Hosszú napok elé néztem. Utoljára akkor volt ilyen 'sokáig' el az autó, mikor a baleset után készült újraéledni.

Eljött a péntek (0403), du. elindultunk, hogy elhozzuk az autót, mert másnap Esztergomban a szokásos évnyitó találkozó került megrendezésre és semmiféleképpen nem szerettük volna kihagyni. A lökhárító alakul. Egészen jó állapotban van már. Bár kisebb igazítások és a fényezés még hátra van. Egyelőre nem tudom mikor fogom tudni megint nélkülözni az autót, de amint lesz rá lehetőség folytatódhat a munka. A képek a pénteki (0403) állapotot tükrözik. Szép lesz.

Még mielőtt elmentünk volna az autóért, délelőtt elugrottunk az elkészült matricákért a XVI. kerületbe, amelyek az egomi találkozó alkalmából a küllőkön fognak díszelegni. Ilyet még úgysem láttam senkién. Legalább ennyi. A fóliavágást a foliazas.com-on rendeltem meg. Az árban a 4+1db felirat van 3M fóliából.

Bekeményítettem. Leadtam az új dobot az öregnek, a kötelező instrukciókkal. Rákérdeztem a lökhárítókra, mondta, hogy ma délután jönnek. Mondom neki, hogy szeretném megnézni, mielőtt bármit is csinálnak vele. Azt mondja, hogy mielőtt lefújják szól... gondoltam, akkor itt már nem oké valami. Aztán kibökte, hogy a hátsó repedt. Na, mondom akkor áljj! Én hozok lökösöket, és pont. Beleegyezett.
Még el kell mennem a finanszírozóhoz, mert csak a tulajdonosnak adnak ki megbízási papírt, majd ott megmondják, hogy mivan.

A jelenlegi állás:

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-03-19

Megrendeltem a MOMO Ten S Black felniket 17"-os méretben. Most már csak várnom kell, hogy végre megjöjjenek...
A bizniszt Punisher intézi nekem.