Blog
Ma kapott az autó friss olajat és levegőszűrőt.
A munkát a Csörgö szervíz végezte. Köszi :-)
km:302700
37.635 km-nél cserélték az első és a hátsó fékbetéteket. Még lett volna bennük 5000 körül, de egy Transalpina túrára készültünk épp, így nem akartam úgy járni, hogy pont ott kopjanak vasig.. Úgyhogy előrehoztam kicsit a cserét. Nem bántam meg, de a túráról majd a következő blogpostban mesélek :)
60 ezres olajcsere/gyertyacsere a 5 Star Crew hétvége előtt.
Szíjat ellenőrizték, nem kell még cserélni.
Aztán jól meghajtottuk a Giuliákat a Káli-medencében és a Bakonyban :)

Az egyik késő esti bevásárlás bepakolása közben lettem figyelmes arra, hogy a csomagtér ben sötétebb van, mint a vakond belső zsebében. Mivel minden más funkció hibátlanul tette a dolgát, ezért fejben letudtam annyival, hogy égőcsere szükséges. Amint egyre kevesebbet használtam a kocsit esténként, egyre kevésbé éreztem az igényét, hogy ezt a hibát elhárítsam. Mígnem egy napon csúnyán visszaköszönt és a csomagtér nyitásával is gondjaim akadtak, majd a hátsó menetfény is végleg eltűnt.
Egyből tudtam, hogy a csomagtér átvezető kábele lesz a ludas. Egyszer már kezelésbe vettem, de akkor csak egy részét cseréltük ki, most viszont egészen a kalaptartótól a tolatólámpákig tartó rész került cserére. Kicsit időigényesebb és pepecselősebb munka volt, mint az első alkalommal, de megérte, mert ez biztosan szolgál még pár évet.




Ma nekiálltam a felkészítésnek:
- olajszint - maxon
- fékfolyadékszint - rendben
- hidraulikafolyadék - rendben
- hűtővízszint - rendben
- ablakmosó - félig, rendben
- szerszámok - bekészítve
- segélycsomag - rendben
- izzókészlet - rendben
- sárga mellények - rendben
- tűzoltó készülék (olaszban kötelező) - rendben
- KKL olvasó + 3PIN átalakító - bekészítve
- defektjavító + kompresszor - bekészítve
- váltógomb - megszorítva a csavar
- bőrtisztítás és ápolás - megcsinálva
- műanyagápolás - nanocuccal elvégezve
- utastérből a felgyülemlett cuccok kipakolása - rendben
Megjött az új hosszbordás és feszítő (mindkettő Dyco) - a csapágy pont olyan mint az enyémen, egyenlőre nem lesz berakva.
update 2021.06.30.
- porszívózás - rendben
- DRL magasságállítás (az egyik lefelé világított) - rendben
- navigációk (éles és tartalék) feltöltése a POI-kkal és az útvonalakkal - rendben
- osztrák autópálya matrica - felragasztva
Amikor megvettem Bellát már akkor láttam hogy nem az eredeti szőnyegek vannak benne. Ez is rajta volt a listán amiket cserélni szerettem volna, őszintén nagyon zavart. Természetesen kerestem hozzá gyári szőnyeget csak az a probléma hogy nem kapni hozzá és már nem is gyártják csak a gumi verziót. Mivel Bella hobby autó így esőben télen fagyban nincs használva szóval nekem a gumiszőnyeg nem opció és nem is tetszik. A szövet verzió viszont annál inkább. Hollandiában sem kapni, Angliában sem de a Lengyeleknél sem. Szóval felhívtam a Budaörsi Alfásokat hátha nekik van még akkor is ha tudom hogy a szalonnál az árakat 100 al szorozzák. Nekik sem volt és rendelni sem tudják.
Valahogy instán belefutottam egy olasz szőnyegkészítő cégbe akik a referencia munkáik alapján nagyon szépen dolgoznak és csinálnak Brerára is pont olyat mint a gyári szövet szőnyeg. Több nem is kellett nekem egyből egyeztettem is velük mert a szőnyeg szélén a varrást pirossal szerettem volna, hogy passzoljon a beltéri piros varrásaival a Ti kormánnyal a váltószoknyával és a váltófejjel is. Nagyon kedves volt az olasz srác minden egyedi kérést is szívesen és készségesen barátságosan megcsinált, csak ajánlani tudom.
Hihetetlen szép lett, élőben megszólal 😁😉😍😍👌🍀




Két éve van meg Bella így pont most fog lejárni a műszakija. Pár nappal előtte vittem azért el.
Vizsgáztató annyit mondott: “Nem semmi ez 3.2?”
Én: Nem csak a 2.2
Vizsgáztató: “Az is 6 henger?”
Én: Köszönöm lehetne de ez csak 4 :DD Kipufogó nem lesz baj?
Vizsgáztató: “Nem lesz baj szép hangja van, szép autó”
Én: Akkor nagyon szépen köszönöm!
De amúgy a károsanyag kibocsátási szint is teljesen gyári értékeket hozott azt mondta a vizsgáztató.
Km 98131
