Blog
Ez már unalmasan hosszúra nyúlik...és a lehető legundorítóbb meló. Csúnyán megvisel.:)
És még mindig tart, holnap még egy fél nap rá fog menni, hogy megnyugtassam magam: alvázvédelem minden apró szegmensét is maradéktalanul sikerült eltávolítani, így nem érhet később meglepetés...
Ez nem volt egyszerű, ráment másfél hétvége, de kész. Minden lemezig tisztítva, készen a homokfújásra.
A jobb első sárvédő elég gáz volt már egy ideje, vettem Yoyotól egy bontott sárvédőt és az alá való kerékjárati ívet is.
2007. 07. 09.- e
Megkapta az új papucsokat + gumikat(Uniroyal Rainsport) + króm szelep(lopásgátlós szelepsapi) + a fő kellék az alfás kupakok a felni közepén!
2008. 01. 27. Elkészül az autóm nagyszervize:):):)!!!
Csere: fék(TUTELA), szervo(TUTELA), motorolaj(SELENIA), olajszűrő, levegőszűrő, levegőmennyiségmérő, NGK gyertyák, gyári vezérműszíj szett, vízpumpa, generátort hajtó ékszíj, gyári szelepfedéltőmítés, első féktárcsák(FERRODO) + betét(FERRODO), hátsó fékbetét(FERRODO)!!!! Azt hiszem ennyi!
2008.01.25-én új vas került hozzám. Egy 145 JTD személyében. Az autó tesztelés alatt. További infók késöbb...
Egészen sopronig alfáztunk ma(170km),ahol is Alfa találkozó esete forgott fent.
A sopron Pláza parkolójában összejött sok szép Alfa,amelyek egyszer csak felkerekedtek és autós felvonulást rendeztek a városban.Na,marha nagy dugót csináltunk,volt vagy 150-200 autó.
Nagy dudálások,bevágások,mutogatások közepette a Lővérek érintésével szép nagykört írtunk le.Sajnos volt pár kocc is,meg hűtővíz forrás de végül is jó tali volt,mert jó volt találkozni érdekes emberekkel.
Ma nagy meglepetés ért Buda felé mentemben,Piliscsaba előtt,amikor is eccer csak teherautó előzése közben éreztem,hogy nem húz rendesen az autó.Pont jöttek szemből is.Azért befejeztem az előzést.Egy km múlva viszont elkezdett halódni.A sebesség csak esett,míg meg nem álltam.
Szomorúan konstatáltam,hogy kifogyott a benzinem.Gyors telefon,10 perc múlva ott volt a segítség és újabb 10 perc múlva 5 lityi benya foglalt helyet a tankban.Folytattuk hát utunkat.
Jól átbaszott a mutató:Még nem volt egészen 0-nál.Igaz már két napja ott állt és közben autóztunk.
Mindenesetre tanulságos eset volt,ja és így is odaértünk,mert időre mentünk.
Amúgy a benzinkút két és fél kilóméterre volt,természetesen betértünk anyagért.
A vízpumpa 16 év és 200 ezer km után elfáradt. Folyni kezdett szegény, ki kellett cserélni.
Most jó, így a kocsi szépen hűt és fűt és virgoncan szalad az úton.