Blog
kuplung olaj csere 2007.12.12.
hűtőfolyadék csere 2007.12.12.
munkadíj
első két fékbetétcsere 13.000Ft - 2008.12.30.
Sikerült megkapni a Kárászytól a két első lengéscsillapítómat. Teljesen fel lett újítva. Csak a külseje maradt meg. Az is megváltozott: kapott új, menetes nyakat, és lefújták. A belsejében új tengely van új szelepekkel. A szaki szerint egy az egyben Koni sport.
Hat kedves cartarsak, az alabbi megallapitasokat kell tennem:
Nagyon allat. Imadom.
Fek: szeintem meg a 330mm-es Brembo is kicsi/nem jo ra, mert csunyan 200 folottrol (termeszetesen nemetorszagben) eroset fekezve bemelegszik, rangat. Nem ertem, a 47-es ugyanezt csinalta, azt hittem ez jobb lesz. 200 alatt minden ok. Kerdezem en, egy 200 lovas autora miert nem lehet olyan feket tenni, ami 200 folott is jo?
Az auto normalis használatnal 10-10.5 littyot ker. Ha hozzateszem, hogy egy hidmerlegen, ugy, hogy benne ultem, 1880kg, 200 paci es automata, akkor nem rossz. Aki fogyasztasi rekordot akar donteni, ne ilyet vegyen.
Miutan Bo eljott a Kelet-Pestbol, azutan adtak at. Az alabbi dolgokat vettem eszre 10k alatt: valami allat lekente a muszerfalat vmi takonnyal, amitol nem nagyon, de fenylik. Az a muszerfal, aminek az a lenyege, hogy matt legyen. Kezet tornem el. A gyari szonyegnek nincs meg a lerogzito pontja, amit nem is ertek (szonyegen van, padlon nincs). A visszavalto gomb a kormanyon kontakt hibas.
Hat ez, olyan mint egyik-masik holgyemeny, vannak gondjai, de megorulsz erte...
5000-s fordulat környékén kiköpte a jobboldali szimmeringet, elfüstölt némi kenőanyagot. Ezt az olajgőzfelhőből vettem észre, amit húzott, tiszta F1 váltó effektus. Nem lepett meg, mert korábban a vezetőoldalival tett ugyanígy. Elég furcsán könnyen járt ki-be a szimmering, szóval csereérett. Átmenetileg beragasztottuk, aztán majd garázsban kicserélődik az új.
na, egy ilyet kapott a cimbi, jutányos áron:) 40Ft-ért is láttam máshol ugyanilyet, csak ott adtak hozzá egy gigás pendrv-ot. Na és?:) Akinek kell a "régi" pioneer, az szóljon! megegyezünk
Volt egy defektem (1208), de nemtom honnan került a kerékbe szög.. Mire reggel felébredtünk már tök lapos volt a kerék. A váci gumiprofiban segítettek (szombati napon) a kialakult helyzeten.
Az autó életében ez a nap egy fekete napnak tekinthető, ugyanis az történt, hogy meló végeztével hazaérve, a parkolóba kivételesen nem orral, hanem farral álltam be. Ekkor még a gép teljesen rendben volt, viszont másnap reggel a jobb eleje rommá volt zúzva!!! Lökös rá csúszva a kerékre irányjelző total széttőrve és becsúszva a fényszóró mögé, a doblemez sarka az irányjelző helyén és a hűtőmaszk felét a fényszóró szétrepesztette.Kínomban sírva fakadtam mikor megláttam. De öröm volt az ürömben, hogy a fényszóróm nem sérült meg. Ja és persze senki nem tudott a törésről semmit sem!!!!
Így uticélom a Szeged-Algyő-i Budemcar-hoz vezetett ahol bontott alkatrészekből újjá építettem a kocsi elejét!!!
A lakatos munkálatokat pedig unokatesóm férje végezte el, aki karosszérialakatos a Tisza Volán Zrt.-nél.
Így viszonylag olcsón kb: 40-50.000 Ft-ból megúsztam a rommá zúzást.
Már csak egy jó fényezés kellene és szép lenne a verda!!!:)))
Míg nem volt netem a cartársak nélkül róttam a km-eket és annyira elkoptattam a fékeimet, hogy az első féktárcsáimat, a max. leszabályotható határ alá koptattam kb: 2-3 mm-rel.
A szerelőm mikor meg látta a tárcsáimat csak ennyit tudott kinyögni, hogy "ha lehet holnap délutánig ne nagyon fékezz, mert szétrobbanhat!!"
Kapott a kicsikém egy teljes fékrenszer cserét (Lockhead/Brembo) és egy futómű beállítást is