Blog
A motor-váltó alkatrészek hőálló aluminium alapozást kaptak. Ennek oka:
- az alu kitölti a felületi folytonosság-hiányokat (végülis önmagát tölti fel),
- ez a legjobb hőálló alapozó,
- szépen polírozható, és egy lakk fedőréteggel állati jól néz ki a szelepfedeleken. :) [ez még nincs kész]
Régen tervezgetett dolog lett megvalósitva az autón:) Kipufogósnál jártam és elkészült a hátó sportdob. Duplakivezetéses dtm véggel állmodtam meg az autót, de mivel nem jutottam dülőre a szakikkal a helyen, maradt a sima egykivezetéses. Nem voltam megelégedve azzal hogy nem olyan lett az autó ahogyan elképzeltem ,ezért felkerestem Janóék mühelyét. Simán megvalósitották elképzelésemet ,olyan lett az a gép amilyennek akartam:) Igaz kicsit hangosabb mert kikellett venni a középdobot(ez a müvelet nélkül megint túl diszkrét lett volna a hang) de megszoktam hamar:))
Homokfújt felületek csiszolása, zsírmentesítése, majd alapozás.
[Ilyen hidegben nem volna szabad festegetni, de azért szép lett..:)]
Kinyírta az autó a 2 hónapos akksimat, ezért némi ráfizetéssel új akksi került bele. Varta 55 Ah jobb pozitívos. Hibaforrás keresése folyamatban...
Ma végre kicserélődött a hátsó kipuff dob.Új véget is kapott és sportosra lett hangolva de csak diszkréten.Muzsika füleimnek.
Megszereztem :)
Vétel előtt állapotfelmérés Szamosinál: LMM hibát jelzett (kitisztítva), duda leszakadva (visszarakva), kézifék lóg (komplett bowden csere lesz), hátsó ablakmosó nem megy (cső cseréje kell szakadás miatt, toldás a nyomás miatt nem megy már).
Kész a multikormány!
Költségeim: -multikormány Trencsik féle bontóból: 10.000 ft
-légzsákátvezető szintén Trencsiktől 10.000 ft
-csatlakozó 4500 ft
-munkadíj 4500 ft
és kb 1 óra munkaidő!
Aki ebben segített :Papper!Nagyon profi srác, mindenkinek merem ajánlani!!!!
Később még kap egy bőrözést is, marad a gyári kéttónusú bőr, 10.000 ft ba fog kerülni.
115.000 km után elérkezett ez is.
Tünet: 60 fok körüli vízhőmérséklet, amit már nem néztem jó szemmel, így rendeltem egy gyári termosztátot az Elaforgból 13.000 ft-ért.
Az alfim kapott mikulásra szép 5 lyukas 16" alu kerekeket 205/45-ös nyári gumikkal hogy a tavaszt már csinosan kezdje.
Elérkezett az ideje egy alapos fékfelújításnak.A féktárcsa már csak 0,8 mm átmérőjű volt,nem beszélve a fékbetétről,ami szintén csekély átmérővel büszkélkedett.Így hát a jól bevált szerelő csapat,nevesül Ari ésYoyo Cartársak szíves közreműködésével a régi masinából átkerült a féktárcsa,valamint a féknyereg,mert az is halódott.Új fékbetétet is kapott,valamint a kézifékbowden is ki lett cserélve,ki derült ugyanis,hogy miért nem műxik a kézifék:jelesül el volt szakadva a madzagja nekije.