Blog
Az előző légterelő gyárilag ragasztócsíkos volt. Na ez a ragasztás kb 1 évig bírta. Házilag próbáltam más ragasztási módot, de nem fogta meg, annyira nem hogy pesten simán kiesett a baloldali :( Szóval beszereztem egy másik ítpust. (www.szatuna.hu) Ennek az a titka hogy általában nem ragasztott, hanem befeszül a helyére. Meg is izzadtunk, féltem hogy eltörik annyira feszült, de mikor a helyére került, megnyugodtam...
Találtam pár képet melyeket a kipufogó átépítéskor készítettem:-)
A nyaralásra beruháztam egy az autó színében pompázó tetőboxra, illetve Blacky kollegától egy tetőcsomagtartóra (természetesen original Alfa Romeo). Irány Horvátország! :)
2007.07.26.-án leszedettem a fóliát ahol csináltattam mert apró levegőbuborékok maradtak alatta.Leszedték majd újrafóliázták természetessen díjmentessen.Közbe megjött a műbizonylat is.
Az ördög nem alszik alapon csak úgy hoztam el, hogy a szíjakat-görgőket lecseréljük, ez 50.000 Ft-ba került.
1 kötelező szervízt kellett még csinálni rajta.
Véletlenül találtam rá bankos és kereskedői kapcsolataim révén. Soha nem vettem volna magamtól 147-et, viszont emelett 2 nagyon jó érv szólt: a kinézete/felszereltsége és az alacsoany ára, amit inkább nem írok le, illetve a hihetetlen, de mégis igaz futásteljesítménye, ami 15.000 km volt
2007.02 hóban került a látótérbe, de bonyolódott a papírozása és 03 hó lett mire elhoztam.