Blog
Az átvétel a Csiki-Bege szalonban történ, Olmann Zsolt közreműködésével.
A papírmunka után képzelebeli leleplzés - mert nem volt letakarva - és átvizsgálás. Az eredménye megnyugtató, nem hagytak ki belőle extrát a konfigurációhoz képest, de pluszba se tettek bele :) Láttunk már ilyet.. A km órában mindössze 0,8 km, a festékréteg vastaság mindenhol egyenletes. Mármint olaszosan egyenletes - 0,1 - 0,150 közötti értékek. Tehát valószínüleg nem sérült, nem tologatták sokat szervizekben. Így hihetőbb a sztori, hogy azért késett a szállítás, mert az összes importőr a Fiat 500-asokat szállította olaszba.
Az ajándék poló és 3 deci benzinnel, izé gázolajjal boldogan hagytuk el a szalont.
A németnyelvű használati útmutatót azonban nem díjaztam.
A nyílászárók megfelelően záródtak, de az ajtóknál lévő tömitések kicsit hülye hangot adnak nyitásnál, mert nincsenek jól beragasztva. Az első pár alkalommal a baloldali ablak rendre beszedte a gumitömítést, de egy kis nanázás után leszokott róla.
Egy malőrt követtek el a gyárban, amihez idő kellett, hogy rájöjjek, pedig folyamatosan szem előtt van..
Úgylátszik, az a keresztem, hogy ha sikerül jó árat kapnom egy autóra, arra 3x többet kell várni, mint a beigért határidő.
Mikor Julyra komoly jelentkező jelentkezett, a nyakamba vettem a bp-i kereskedéseket, hogy lehetőleg egy raktáron lévő autót találjak. Pár nap alatt meg is lett a kiválasztott. Tehát az autó a lengyelországi lerakatban várta már az új gazdiját. Igéretesnek tünt, hogy 1,5 héten belül el is hozhatom. Végül egy hónap múlva eljött a nap.
Hétfőn este még nem volt biztos, hogy keddre elkészül a forgalmi, mégis alig tudtam elaludni. Mint egy nyolcéves gyerek a születésnapja előtt.. Kedd reggel aztán jött a telefon, hogy délután átvehetem az autót. Vagyis Őt. Azt hiszem ő is lány. A késése is tipikus női tulajdonság..
Tegnapi vásárlás után nem volt hajlandó elindulni a kicsike. Már a műszerek sem akartak nagyon jelezni, pedig most tuti nem hagytam rajta semmi fogyasztót. Öröm az ürömben, hogy a szomszédban volt egy autókereskedés és volt nekik bikázójuk, igy be sikerült indítani, persze pöcc-röff. Ezek után irány az aksis, és kapott is új akkumulátort, megmérték a töltést is mivel csak így válalják a garanciát, és teljesen jó :)
2 alkalommal nyerte el a találkozó legszebb Alfája díjjat!
2006. 10.21 Kaposújlak, és 2007. 03.31 Esztergom
Ha már egyszer sikerült beszereznem a komplett ZENDER szetett, krisz33 barátom lefröcskölte a gépet hogy mindennek azonos színe legyen :-)
Mondjuk a mocitetőnek valamiért nem jól keverte ki a színét :-DDDDD
Ej ej krisz33 :-))
A motorháztetőre került még egy festett színjátszó felírat.
Alfa Romeo
Turismo Internazionale
Véletlenül akadtam rá egy pár ZENDER küszöbbre és egy hátsó ZENDER lökhárítóra. 30ezerre alkudtam le a hiányos szetett .-)
Mindig is tetszett a ZENDERES 146-os.
Végre találtam, és jó állapotnak örvendtek :-)
A következő útan az első ZENDER megrendeléséhez vezetett :-)
Sajna egy kicsit borsosan mérték de nem volt mit tenni, kellett és kész :-)
138ezer forintra sikerült lealkudni.
Az első Zender szett ennyiért :-) tartalmazta az első lökhárítót, a 2db első ködlámpát, és a rácsot a lökhárítóba. Egy marék csaravrt és egy franciaágy méretű szerelési útmutatót .-)
Alfa Romeo Club Magyarország szervezésében 2004. 06.26.-án valóra vált, hogy mehessek ezen az oválpályán. Már olyan sokat hallottam róla.
Nagyon tetszett, amint lesz rá másik alkalom nem fogom kihagyni, az tuti! .-)
Komoly élmény a döntött pályán 180-al a szalag korlát mellett menni, igazából nem is lehet leírni, ezt át kell élni!