Blog

>> EgyébBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-08-02

Az átvétel a Csiki-Bege szalonban történ, Olmann Zsolt közreműködésével.
A papírmunka után képzelebeli leleplzés - mert nem volt letakarva - és átvizsgálás. Az eredménye megnyugtató, nem hagytak ki belőle extrát a konfigurációhoz képest, de pluszba se tettek bele :) Láttunk már ilyet.. A km órában mindössze 0,8 km, a festékréteg vastaság mindenhol egyenletes. Mármint olaszosan egyenletes - 0,1 - 0,150 közötti értékek. Tehát valószínüleg nem sérült, nem tologatták sokat szervizekben. Így hihetőbb a sztori, hogy azért késett a szállítás, mert az összes importőr a Fiat 500-asokat szállította olaszba.

Az ajándék poló és 3 deci benzinnel, izé gázolajjal boldogan hagytuk el a szalont.
A németnyelvű használati útmutatót azonban nem díjaztam.

A nyílászárók megfelelően záródtak, de az ajtóknál lévő tömitések kicsit hülye hangot adnak nyitásnál, mert nincsenek jól beragasztva. Az első pár alkalommal a baloldali ablak rendre beszedte a gumitömítést, de egy kis nanázás után leszokott róla.

Egy malőrt követtek el a gyárban, amihez idő kellett, hogy rájöjjek, pedig folyamatosan szem előtt van..

>> EgyébBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2007-08-02

Úgylátszik, az a keresztem, hogy ha sikerül jó árat kapnom egy autóra, arra 3x többet kell várni, mint a beigért határidő.
Mikor Julyra komoly jelentkező jelentkezett, a nyakamba vettem a bp-i kereskedéseket, hogy lehetőleg egy raktáron lévő autót találjak. Pár nap alatt meg is lett a kiválasztott. Tehát az autó a lengyelországi lerakatban várta már az új gazdiját. Igéretesnek tünt, hogy 1,5 héten belül el is hozhatom. Végül egy hónap múlva eljött a nap.

Hétfőn este még nem volt biztos, hogy keddre elkészül a forgalmi, mégis alig tudtam elaludni. Mint egy nyolcéves gyerek a születésnapja előtt.. Kedd reggel aztán jött a telefon, hogy délután átvehetem az autót. Vagyis Őt. Azt hiszem ő is lány. A késése is tipikus női tulajdonság..

>> Tuning és extraKinga147 // Alfa 147 147 1.6 TS Distinctive // 2007-08-02

FOLIA

 
>> SzervizKristyon // Alfa 146 1.4 (boxer) // 2007-08-02

Tegnapi vásárlás után nem volt hajlandó elindulni a kicsike. Már a műszerek sem akartak nagyon jelezni, pedig most tuti nem hagytam rajta semmi fogyasztót. Öröm az ürömben, hogy a szomszédban volt egy autókereskedés és volt nekik bikázójuk, igy be sikerült indítani, persze pöcc-röff. Ezek után irány az aksis, és kapott is új akkumulátort, megmérték a töltést is mivel csak így válalják a garanciát, és teljesen jó :)

>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-02

Az Öcsém sebtiben fújt egy saját tervezésű alfa emblémát a motorháztetőre.

>> EgyébGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-02

2 alkalommal nyerte el a találkozó legszebb Alfája díjjat!

2006. 10.21 Kaposújlak, és 2007. 03.31 Esztergom

>> EgyébGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-02

Ma a Hungaroringi tanpályán tesztelgettem tudásom :-))))))

>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-02

Ha már egyszer sikerült beszereznem a komplett ZENDER szetett, krisz33 barátom lefröcskölte a gépet hogy mindennek azonos színe legyen :-)
Mondjuk a mocitetőnek valamiért nem jól keverte ki a színét :-DDDDD
Ej ej krisz33 :-))

A motorháztetőre került még egy festett színjátszó felírat.

Alfa Romeo
Turismo Internazionale

>> EgyébGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-02

Véletlenül akadtam rá egy pár ZENDER küszöbbre és egy hátsó ZENDER lökhárítóra. 30ezerre alkudtam le a hiányos szetett .-)
Mindig is tetszett a ZENDERES 146-os.
Végre találtam, és jó állapotnak örvendtek :-)
A következő útan az első ZENDER megrendeléséhez vezetett :-)

Sajna egy kicsit borsosan mérték de nem volt mit tenni, kellett és kész :-)
138ezer forintra sikerült lealkudni.
Az első Zender szett ennyiért :-) tartalmazta az első lökhárítót, a 2db első ködlámpát, és a rácsot a lökhárítóba. Egy marék csaravrt és egy franciaágy méretű szerelési útmutatót .-)

>> EgyébGEORGE // Alfa 146 ti 2,0 16V TS // 2007-08-02

Alfa Romeo Club Magyarország szervezésében 2004. 06.26.-án valóra vált, hogy mehessek ezen az oválpályán. Már olyan sokat hallottam róla.
Nagyon tetszett, amint lesz rá másik alkalom nem fogom kihagyni, az tuti! .-)
Komoly élmény a döntött pályán 180-al a szalag korlát mellett menni, igazából nem is lehet leírni, ezt át kell élni!