Blog
TRAGÉDIA!
egyenlőre csak annyit, hogy meghúztam az oldalát (valami hasonló állítólag az új autók többségével megtörténik, bár a felmérésem nem reprezentatív).
Már megcsináltattam, de nem tudok még írni róla anélkül hogy a skizók (tudjátok...) dühödt csatározásba ne kezdjenek.
Majd ha leülepszik az egész részletesen beszámolok róla, hogyan sikerült kb. 200.000 km balesetmentes közlekedés után közelebbi ismeretségbe kerülnöm egy parkolást "segítő" oszloppal.
Amúgy csak hogy tudjátok egy jobb hátsó sárvédő csere kb 450.000 Ft-ot kóstál (azért lett ennyi a ktg. mert ez az önrész).
2007. július 28.
Az egyik legfontosabb dolog az autó felkészítése a műszaki vizsgára, amihez főleg a szétlopott kötelező felszerelés pótlása tartozik. Sajnos nem sok minden maradt, a háromszög és az izzókészlet mellett csak a vontatóhorog maradt az autóban. Első menetben a tatai bontót
(www.olaszautobonto.hu) látogattam meg, ahol egy rosso Selespeed-ből megvettem a pótkereket és a szerszámokat 8000 Ft-ért. A tökéletességhez csak a csavarhúzó hiányzott, azt majd a 146-ból pótolom. Hazaérva azonban csalódnom kellett. A pótkerék ugyan simán befér a javítókészlet helyére, a szerszámosláda csavarja azonban nem ér le a csomagtér aljára, hogy rögzíthessem. A pótkerék és a szerszámok egyaránt röpködnek, ráadásul ez alacsonyabb is, mint a javítókészlet doboza, így a csomagtér alja nem stabil és nehezebb dolgot nem is rakhatok be, esetleg aládúcolással. Utána kell járnom, hogy létezik-e több féle szerszámosláda és minél hamarabb kicserélni, vagy hagyni a pótkereket és venni fix&go javítókészletet. A műszaki vizsgához még kell mellény, vontatókötél és egészségügyi doboz.
2007. augusztus 8.
Évától kaptam ajándékba egy egészségügyi csomagot (350 Sk - 2590 Ft).
2007. augusztus 10.
Még mindig nincsenek rendben a papirok. Ilyen tempóban még egy hónapig biztosan nem ülök az autóba :( Megjött viszont a szőnyeg, egyszerű fekete, kezdetnek jó lesz. A Cobra tuning cégen keresztül szereztem be, az ára 499 Sk (3700 Ft) volt. A márkaszervizben vettem gumi borítást a kuplungpedálra - 127 Sk (940 Ft) és megrendeltem pár apróságot.
Végre felkerültek az új MAK felnik. Igaz, 5 hónapot vártam rá, de megérte. Nagyon jól mutat az autón! :) Sajnos még pár dolgot meg kell csinálni rajta....de hát olasz verda! Megjavítunk vmit, erre előjön egy másik probléma, gondoskodik róla, h ne unatkozzunk. Jelen pillanatban az ablak csere, a kipuff javítás, és a hűtővíz csere szükségeltetik de nagyon... a hidegen való indításnál észlelhető fulladásos ford.szám visszaesés talán megoldódik, ha végre 2 év után kipucolom a LMM-t. Legalábbis én ebben bízom...
A hétfői leállás után ma reggel szóltak a szerelők, hogy elszakadt a vezérműszíj. Jó hét volt: hétfőn ezek szerint Alfán vezérműszíj szakadás, én kedden reggel bringával az Andrássy úton összeütköztem egy gyalogossal => eltört a kezem szétment a bringa hátsó kereke... A srácnak a tojásaiból tört szét pár a vállamon, amikor nekimentem... Olyan volt mint a filmeken... De itt tényleg fájt.
Tiby és Krisz is dolgozott a lökhárítómon eleget, mire elnyerte régi fényét. Sajnos kiderült, hogy a festék alatt az anyag jobban rongálódott, mint számítottuk, így nagyobb meló volt. Én is beszálltam, csiszoltam, mint eddig mindig. Valamint az egész projectben Zsé és Toto is segített, igazi amorés csapatmunka volt. :-)
Boxter tuning rendszer tervben
Kicserélve! Majd meglátjuk, hogy mennyire javul meg a fogyasztásom.
Végre megvan a vezérműszíj csere is(165e km),a hozzá tartozó dolgokkal.Kivétel a vízpumpa,remélem nem 1 hét után szarik be...
Ismét egy olajcsere, ezúttal sikerült belül maradnom a kitűzött 10 ezres intervallumon. Ezúttal Szamosiéknál jártam, cserélték a levegőszűrőt, a pollenszűrőt is.
A levegőszűrő iszonyat koszos volt, úgyhogy előfordulhatott, hogy a 20 ezres Szerviznél a Csiki-Begében ezt nem cserélték ki. :/
Kitisztították a légmennyiségmérőmet is, elég dzsuvás volt... :/