Blog
Új kedvencem.*****
Motorok: soros 4 heng TS, V6, soros 4 henger JTD
1.8 MPI 16v, 140 Le
2.0 JTS 16v, 165 Le
3.2 V6 24 v, 240 Le
1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le*****
1.9 JTDm-jet 16v Q2, 150 Le
Váltók: 5 fok. manuál; (1.8 TS, 2.0 JTS)
5 fok. robot-kézi, Selespeed; (2.0 JTS)
6 fok. manuál; (1.9 JTDm-jet, 3.2 V6)
Gyorsulás 0-100 km/h: 9,6 s-6,7 s
Végsebesség: 201km/h-243km/h
Fogyasztás(vegyes): 6,7L-12,4L
Felszereltség: Impression; (1.8 TS),
Progression; (1.8 TS, 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet),
Distinctiva; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet, 3.2 V6)
Blackline; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Collezione; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Collezione blu; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Q2; (1.9 JTDm-jet)
Alapár: 6.540.000 Ft. (1.8 TS)
Csúcsár: 13.718.400 Ft. (3.2 V6)
Árak változhatnak!!!
Hari (hamár úgyis ott jártam) +bélyegezte az autómat. :D Felkerült a két szép kígyó, az indexek alá.
Megvettem az olajat és olajszűrőt, majd Hari szépen le is cserélte őket nekem. Ezúton is köszönöm neki a szemlét és a cserét, és hogy nem akadt ki a rengeteg kérésemtől. ;)
A Műszaki vizsgához cserélnem kellet:a két hátsó lengéscsillapítót,a két hátsó hossz stabilizátor rudat,a jobb első felső lengőkart és az alsóba egy szilentet :(.Elég sokba volt bár sikerült 20%-kal olcsóbban megszerezni az alkatrészeket.
Az idő vasfoga alaposan megrágta a hátsó ablaktörlőlapát gumiját!
A gumi cseréjével pillanatok alatt orvosoltam a problémát:)!
Megérkeztek az internetről, pontosabban a gumik.hu-ról rendelt FALKEN ZE 512 új gumik 215/40 R16-os méretben! Nagyon korrektek voltak, pár napot kellett csak várnom a gumikra! Még egy kis felnijavítás (padkázás) van hátra és fel is lehet őket tenni a helyükre! :-)
Hát úgy néz most ki a helyzet, hogy 1,7-re lesz felfúrva, 2,0-s dugót kell bele keríteni. Ma már kezdem felfogni, hogy mindezt ki is kéne fizetni, és még ha meg is tudom oldani, hát nem esik jól. Na mindegy, így jártam.
Tegnap kicserélték a felső turbócsövét Ludmillának. Most újra a régi:))))))) Megy, mint a golyó:DDD
Eltelt még egy nap az Alfával. Persze mentünk, kocsikáztunk, mutogattuk. Még mindig dagad a mell! :) Este 10 óra körül beálltam a garázsba. Tudni kell, hogy egy Matizunk volt még 2 napja. És kb akkora a garázs hogy az még elfért benne. (Ez egy régi parasztház, és a melléképület istálló és kocsiszín volt, az istálló most a műhely a kocsiszín pedig a garázs.) Beálltam a garázsba. jobb tükör behajt, szépen lassan beáll, szinte tökéletes minden, csak az Alfa feneke lóg ki 10 centit. Ennyi baj legyen, a tető még többet kilóg, úgyhogy egyenlőre marad így! Majd ősszel megnagyobbítjuk a garázst is! Igen ám, de van nekem 3 gyönyörű szépségem az Alfa melett. Egy kaukázusi, egy berni pásztor és egy tacskó-pincsi keverék. Imádom őket is. A kaukázusim viszont a műhelyben szeret pihikélni! A műhely bejárata viszont a garázsból jobbra nyílik. A "pici" Maci viszont már nem fért el az Alfa és a fal jobb oldala között. Szegénykém vagy 5-ször megpróbálta, de csak nem akart beférni. Odajött hozzánk, hogy figyu má!, én be szeretnék menni a helyemre de nem férek el! Irtóra aranyos volt! A végén persze kiálltam a garázsból és pici manőverekkel slégan álltam be a garázsba, amivel azt az 5-10 centit megnyertük, amivel a "pici" már be tudott battyogni a helyére! :)
0
502