Blog
Sajnos a csomatérajtó egyik teleszkópja megadta magát, így az cserés lett.
Kapott egy új Monroe ajtóemelő teleszkópot.
Hibátlanul nyílik, csukódik. Csak megpöccintem és már nyitva is van.


Eljött az olajcsere ideje! SZIGORÚAN 10.000 KM-ként!
Amire cseréltem az olajat és a szűrőket:
Selenia Star 5W-40 5L + 1L --> olaj
Mann-Filter 6007 x --> olajszűrő
Mann-Filter 18003 --> levegőszűrő
Szép olaj jött le belőle, így ismét megnyugodtam, hogy jó autót választottam, gondos gazdája volt. Azt hittem bonyolultabb lesz az olajcsere, de hála nem. Jó helyre rakták a szűrőt, simán hozzáférhető.
A légszűrőről viszont ezt már nem mondanám el.... Amire én azt kivadásztam onnan, megőszültem. :)
Szép halkan jár a Seleniaval az autó. Következőleg Motul lesz belerakva, sokan mondják, hogy nagyon jó és még csendesebb lesz tőle a motor. 10.000 km múlva meglátjuk.



Egy kicsit ferdén állt a kormány, a kollegám beállitotta a futóművet, volt benne valamennyi eltérés.
A futóművet előtte átnézte, rendben volt vele minden, de amúgy kopogás sem volt hallható.


Megadta magát a generátorom. Javítás, 9 munkaórával, állítólag le kellett hozzá bontani sok mindent...
Nem működött a csomagtartó nyitása a gombjával, csak a távirányítóról. Időnként hibásnak jelezte az egyik hátsó helyzetjelző izzót is. Emlékeztem, hogy a fórumon valaki rakott be képet a villamos vezetékek szakadásáról, úgyhogy rögtön azzal kezdtem, hogy lebontottam a bondázst a vezetékekről és tényleg, el volt szakadva pár. Az egésznek a javítása nem volt több, mint egy óra, kibontással, visszaépítéssel együtt.

Pont mielőtt letettem a gépet felkerültek a nyári kerekek. A gyári 17-es felnik igényesen lefényezve gránit szürke metál színre. Vadonatúj 215/45R17-es gumikkal szerelve. A fekete metál GT nagyon jól mutat így. Az első lökhárító újra fényezve, az irányjelzők gyári újra kicserélve. Szép lett, elégedett vagyok. Szerencsére baráti árakon sikerült.


Vezérlés csere, olajcsere, hátsó 4 lengőkar csere.
A szíjtárcsa cserénél a csáposon pihenő autót jobban szemrevételezve sikerült egy kis anomáliát észlelni az első futóművön. Kiszúrtam, hogy bal első rugó elég furcsán mutat. A felső része törött volt, azonnal jött az ötlet, hogy nézzük meg a jobb oldalt is. Ott az alsó része volt törött a rugónak. Szuper :-D! Frissen-gyorsan le is foglaltam egy új időpontot első futómű upgrade-re. Gátlók (Bilstein), rugó (Suplex), támcsapágy (Monroe), felső lengőkarok (Febi). Ma hoztam el az autót. Teljesen más a mozgása, mintha új lenne :-)
Km: ~331000
4 db 195/50 r15 nexen nyári gumi, egyenlőre csak felnin.
Eljött az idő, akadt egy kis időm így felkerültek a nyári papucsok.
2
638