Blog
Mivel a tompított égők furcsán fénylettek kicseréltem őket Osram-ra.
Kiszereléskor látszott a bibi, 2 féle égő volt bent. No comment
Tompítottba bekerült
Osram Night Breaker Silver H7 55W +100% +130m
Reflektorba
Osram Night Breaker Laser H7 55W +130% +40m +20%


Megtettünk majd 1000km-ert hibamentesen, a vezérlés elvileg cserélve volt matrica szerint, de biztos ami biztos alapon lecseréltettem.
2019.07.24
192.800km
INA szett+vízpumpa lett beépítve
Breda főtengely szíjtárcsa
Hosszbordás szíj az láthatóan új volt, szerelő nem cserélte feleslegesnek tartotta.
Egy napig! jó is volt, de feldobta az akkumulátor jelet, rámértem töltés semmi, generátor le megnézettem szakival, álló-forgó rész leégve, cudar összeget mondott rá vettem egy újat, ez nem volt betervezve.
2019.07.26
Denso DAN513 14V 120A T23 101210-1890 került bele /Made in Italy/
régi
Denso C132 32406/3 MS1022118260 73503235 A1271M 14V 120A




Előző posztban leírtam hogy meglett, de a klíma eltűnt a csatasorból.
Elmentem első körben a gázt megnézetni benne, tökéletes volt, nem kellett rátölteni, elektromos baja van, irány az autóvillamossági szerelő, 2 perc volt. Stekkert le volt húzva, vissza a helyére és működik.
Most lehet hogy leesett, előfordulhat hogy a váltóleszedéskor lehúzták, de látok rá némi esélyt hogy a kereskedő így szerette volna kicsit visszahozni a pénzét a váltófelújításnak hisz ugye egyből mondta klímakompresszor baja van. Sebaj olcsón megoldottam ezt is.


Első teletank(nálam)/óraállás 191.846km
Dátum 2019.06.25
Tankolt mennyiség: 65Liter
Shell 396,90ft/liter
2019.06.25.-én kedden mentünk érte, papírmunkákkal együtt 2 óra alatt megvoltunk. Autó a nevemen, törzskönyv nálam, biztosítás oké.
Első két kép kereskedőnél utoljára(szalonautó feling)
191843 vételkori óraállás. (3.kép)
Elindultunk a benzinkútra, első tankolás nálam 65liter.
A 33fokos idő gyorsan feltűnt, lévén nem ment a klíma..
Telefon a kereskedőnek, jöjjek vissza másnap megnézik mi a baja, valószínű klímakompresszor meghalt, remek, eddig jó volt.
utolsó két képen ahogy befér a megbővített garázsba, öröm befért, de a klíma gond aggaszt, sürgősen ki kell javítani.





Kettőstömegű lendkerék, kevlár kuplung. Egr, dpf, swirl off.
Hibrid turbó, kopó alkatrészek cseréje.
Mikor láttam a kocsit haun akkor volt fólia az elején nagyon vagányul nézett ki,de sajna mikor élőben láttam sajna valamilyen oknál fogva leszedték. Úgy döntöttem hogy visszarakatom mert jól nézett ki.Mosonmagyaróváron van egy fóliázó cég és velük csináltattam meg. https://www.szabofolia.com/

Az olaj és szűrők cseréje megtörtént ma, szokásos Motul 8100 X-Clean 5W40 olajjal.
Közben egy kerek kilométer óra állás is összejött, három év alatt 45000km-t tettünk meg együtt.


Ma feltelepítették a friss (legutolsó) motor és váltó vezérlő szoftvereket. A tapasztalatom 150Km. után az, hogy sokkal finomabb, egyenletesebb lett a váltó mindhárom üzemmódban. Hogy esetleg fogyasztásban is mérhető-e különbség, azt egyelőre nem lehet megmondani. Pláne most télen. De figyelem ezt is. Ha van valakinek ezzel kapcsolatban friss tapasztalata, azt szívesen veszem.
Küszöb spojlerek leszedése, mert előző tulaj nagyon csúnyán rögzítette a küszöbre.
Fényszórók cseréje(EU, jobb oldali közlekedésüre) előtte felpolirozva.
Kipufogó csere, mert elég rohadt volt a saloonból amit lecsiszoltam és festettem.
Valamint kopottak voltak a gumik és GT 17" felnin van jobb állapotú 2 fajta nyári gumi így az került fel.
180 000 miles






