Blog
Elég öregecske volt a kiegyenlítő és sajnos el is engedte már a nyomást, na meg némi folyadékot is, ami azért szabad szemmel is érzékelhető volt néhány hét után.
Hűtő kiegyenlítőtartály (Birth) 6400ft
Paraflu UP 2200ft/1liter


Levegőszűrő (UFI) 2700ft
Olajszűrő (MANN filter) 2600ft
Aktívszenes pollenszűrő (Armafilt) 2300ft
Olajleeresztő csavar tömítéssel 2000ft
Lux 8as imbusz 1599ft
Xado 10W40 motorolaj 12900ft/6liter
Faceliftes ajtókárpitok (az eredetiek lógtak már, Alfadepoból vettem) 15000ft
Castrol 10W60 olaj (csere előtt még utántöltöttük egy kicsit) 4500ft/1liter
Sziasztok!
Úgy tervezem, hogy ha lesz időm, akkor itt is vezetem majd a költségeket, hátha valakinek jól jön majd. :)
ELM diagnosztika 4500ft
Tutela Top4 fékfolyadék 2000ft/0,5l
Paraflu UP hűtőfolyadék 8400ft/3l
Tutela car technyx váltóolaj 6800ft/2l
Tutela GI/A szervóolaj 4800ft/2l
Gates vezérlésszett+vízpumpa+hosszbordás készlet+munkadíj (vezérlés+folyadékok)
90 000ft
szélvédőmosótartály kupak (gyári) 2700ft
tanksapka (bontott FIAT-ból) 2000ft
csomagtérajtó zár(bontott) 7000ft
Rossz volt a zárban a mikrokapcsoló.
Olyan komoly extrát kapott a kis mocsok, hogy még ő sem hiszi el. Persze kikövetelte, nem én akartam neki kedveskedni, ennyire nem vagyunk jóban.
Kegyetlenül elkezdett zörögni-csörögni-csörömpölni a jobb első és hátsó hangszóró. Amúgy is egy kalap kula a gyári hangrendszer, de ez a kopogó hang még rátett 3 lapáttal a kellemetlen zenehallgatásra.
Kapott egy szett JVC hangszórót előre, egy pár koax Macrom hangszórót hátra, remélem most már nem fog követelőzni. A JVC teljesen új szett, remélem magához tér, mert annyi a különbség a gyári rendszerhez képest, hogy nem kopog-recseg, de amúgy elég hervasztó, amit produkál (tudom, a 156 ajtó se épp egy hangláda), a hátsó szett viszont meglepően jól szól.




Csak azert irok rola blogot, mert persze jol megszivatott a kocsi.
Kiakartam cserelni a kodlampa izzot,mert egyik kiegett. Kivettem,kijott foglalotostol,mindenestol... Kivalo...
Vehettem ki a lampakat, amihez persze a lokost is le kellett venni.
Korbetomitettem a lampakat ,mert neha parasodik, de ez nem oldodott meg sajna.


235 090 km-nél kicseréltem a balos féltengelyt. Bontottat kapott a tatai bontóból, jól teletömtem zsírral beszerelés előtt. Eresztett a szimeringnél, kapott új Cortecot, illetve két liter Tutela Zc 75 Synth váltóolajat. Közel tökéletes lett, 2000-es fordulat környékén van még nagyon enyhe remegés, előbb-utóbb jön a jobb oldala is.







Egy ideje már sajnos elég nehezen indult a nero! Hidegen egy kicsit jobb volt de üzemmelegen szörnyen sokára kapta el....és még eléggé be is remegett a bódé!
Én a nagynyomásúra gyanakodtam....de végülis az egyik porlasztó volt a ludas....menthetetlen volt! Csere használt,bemért másikra!Most már szépen indul és nem remeg be indításkor! Volt gázolajfolyás is....az pedig a gázolajszűrőből jött...a gumitömítés volt a ludas!