Blog
Gondolkoztam rajta, hogy az autó tetejét feketére fóliáztatom. Kicsit hezitáltam, de sok ismerős véleménye szerint is kell az a fekete tető. Így a mai napon be is lett szépen csomagolva fényes fekete fóliával. Igen, az antenna direkt maradt fehér. :)
A munkáért ismét nagy köszönet a Páló Fóliának. Janika igazi profi, végig ott lehettem amíg elkészült és a végeredmény brutál lett.





Végre elérkezett az ideje a balos belső féltengelycsukló cseréjének... siker!
Ha jól láttam még a gyárit vettem ki, de akármi is lehet... pl., hogy még otthon gyárira cserélték, de mindegy is. Most szépen suhan Bözsi! :)
262.585 km



Olaj + olajszűrő + üzemanyagszűrő + légszűrő + pollenszűrő cserélve.
Üzemanyagszűrő ~52.000 km ment (2015-07-10).
262.585 km


Fék csere után bemérték a gátlókat is. Ott derült ki hogy 38%os a hátsó gátló. Most jött el az ideje a cserélnek. A szerelő utalására a rugókat is cseréltük és A toronycsapágy at is.
Szerelésben ismét öcsém volt segítségemre. Előre kapott 2 új stabpálcát.
166805






Alsó lengőkar 2db
Felső lengőkar 2db
Hátsó keresztlengőkar
Hátsó hosszlengőkar 2db
Csonkállvány szilent 2db
Vezérlés szett
Vízpumpa
Olaj (motul)
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Üzemanyagszűrő
Műszaki vizsga: 32000 Ft
Összesen: 202800 Ft
Munkadíj: 85000 Ft
Összesen: 319800 Ft
És koppanás metes végre :)
Óra állása: 251527 Km
Hosszas keresgélés után megrendeltem egy 2 dines androidos fejegységet a gyári helyére. Meglepően jól kivan dolgozva.Nagyon gyors,jól fogja a rádióállomásokat. Egy tolatókamera később kerül beszerelése. +Lecserélésre került a bajusz dísz is a motorháztető-n.
Fejegység: 80000Ft
Bajusz: 8400Ft








Mikor megvettem az autót akkor lettek lecserélve a szűrők. Ideje volt tehát megint megejteni.
Levegőszűrő: Mann 5366Ft
Pollenszűrő: Valeo 4505Ft
Km állás: 272559km


Az injektorok tövében állt a gázolaj. Csövek átnézése után nem találtam hibát. Elvittem egy Bosch-car service-be ahol injektorok bemérésével foglalkoznak. Próbapadi mérésen megfelelően teljesített. Egy lefogató béka volt eltörve meg kicseréltek egy pár o gyűrűt is ha már ki volt szedve.
Km állás: 271063km



Pár hete felgyulladtak az ABS+ASR+VDC hibajelző lámpái. Ez azt jelenti hogy, valamilyen oknál fogva, a menetstabilizáló elektronika teljesen kikapcsolta magát. Hibakódolvasás:
C1210 - jobb hátsó sebesség érzékelő, vezeték hiba. Ok, akkor csere, jól bele volt rohadva a régi. Új beszerelve, a hiba továbbra is fennáll, és csak meleg motornál jelentkezik. Vezetékek, jeladók kimérése következett, mondjuk ezzel kellett volna kezdeni, nincs szakadás, minden jó. Fórumozás, és megvan a beteg. Az ABS ECU-n belül lehet szakadás. Állítólag típushiba a BOSCH ABS-eknél és több cég is foglalkozik a javításával 150-200€ értékben.
Bontott "egészséges" kocka beszerezve, megszűnt a hiba.
BOSCH 5.7 ECU 46840338
kat. szám: 0265225195 vagy 0265225196
FIAT 71734810





1
542
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV