Blog

>> Egyébgergo_155 // Alfa 155 1.8 T.S. Sport // 2016-05-19

Lassan egy éve nálam a gép, és úgy érzem a vétel és a mai nap között nem csak az idő telt, hanem a kocsi is épült. Nagyon sok mindent ki lett cserélve, meg lett javítva. Leginkább motorikusan, de esztétikailag is mind kívül mind belül sok mindent sikerült javítani, szépíteni.
Úgy érzem sikerült a kocsit biztonságossá tenni, biztosabbá, megbízhatóbba. Motorikusan úgy gondolom amíg nem jön ez meg az addig megvagyunk, nem nagyon kell hozzányúlni.
Belsőre szintén azt tudom mondani hogy a padló kárpit tisztításán kívül szép lett, mondhatom hogy egyedi mivel a sportszettes belső alapjaira építve egy két világos elemet megtartva állt össze, nekem kellett hogy tetsszen és ez össze is jött. Tetszik, kulturált.
2 dolog hiányzik: a lakatolás, amikből szintén apróságok vannak, és úgy gondolom egy hogy teli fényt fog kapni, és nem szeretnék a színen módosítani, nekem ez nagyon tetszik. Pontosabban 3, egy gyönyörű 16os papucs, valami szuper gumikkal.

Nagyon nagyon sok munka van a kocsiba, sok sok hétvége, sok sok munka utáni délután és mondhatom hogy sok sok minden szerelő nélkül. Sok mindenbe barátokkal, ismerősökkel. Sokat köszönhetek Marklarnak, TSigának, George-nak és még sok mindenkinek, de hirtelen ők azok akik tényleg segítettek, vagy szerelgetni, vagy az alkatrészekbe vagy mind a kettő.
Nem akarom, nem is fogom eladni. Mellé lehet hogy valamit még nézünk, egy 156 facelift vagy 166 facelift előttibe gondolkodtam sokáig. De most az 55öt akarom olyan állapotra hozni hogy megnézzék, és nem azért mert annyira túl akarom csicsázni. Gyári állapotot akarok nagyon szépen esetleg nagyon apró kis optikai szépségekkel.

Pénzből is sok lett belelocsolva de sose sajnáltam rá a pénzt, se én se a Barátnőm. Sose volt egy rossz szó hogy ez azért nem kéne, vagy hogy gyújtás fel. Szeretjük mind a ketten.

Röviden itt állok, most jelenleg, és mi a legszebb:
A VALÓS kilométer, az olasz vezetett szervizkönyvből számolható, 270.941 KM

Összehoztunk GT-vel egy újabb matricát.Köszi neki a segítségért és a gyártásért!

 
>> SzerviztheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2016-05-19

Ette a gumik belsejet igy elvittem , hogy valamit kezdjunk vele.
Eloszor megvizsgaltak a lengokarokat, stabilizatorokat.
Minden ok, igy elkezdodott a beallitas.
A baloldalon eleg rossz volt a beallitas, bar kerdes , hogy mitol , mivel nem olyan regen voltam...

A sport alfa erteken kicsit tul allittattam az osszetartast. 0.02 helyet 0.05-re.
Igy most tesztelem. 2°-ot dol a kerek igy kicsit mindig is enni fogja jobban belul. Dehat... Meg gyarilag is eszi.

 
>> SzervizGaram // Alfa 156 1.9 jtd // 2016-05-19

Meat&DORIA-HOFFER üzemanyagszűrő 2 700 ft
km: 170 500

 
>> SzervizGaram // Alfa 156 1.9 jtd // 2016-05-19

INA ékszíj feszítő csapágy 5 000ft
km: 170 500

 

Yani cartársnak köszönhetően újra működnek a kormány vezérlő gombok.Az ő segítségével lett rendelve a rádióhoz egy (Can-bus) vezérlő egység,a rádión meg megvolt a funkció,hogy melyik gomb hova legyen beállítva.

 
>> SzervizZabbancs // Alfa 166 2.5 V6 24V // 2016-05-19

Olajszűrőház el van repedve. Hogyan? Érthetetlen... de fossa magából az olajat.
Szereztem egy bontottat, és kicseréltettem. Mivel ez a feladat rajtam túl nőtt, így Ferkéhez fordultam vele :)

 
>> Szervizlasicsviktor // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2016-05-19

Megvolt a szervíz, a kinyomócsapágy adta meg magát most már újra gurulunk :) nagy az öröm :) bár most valamiért az ABS visszajelzőm világiít. :/ vannak még apróbb hiányosságok amiket pótolni kell de időközben meglesz és jövök egy újabb poszttal :)
Km:179670

 
>> SzervizSettantacinque // Alfa 156 Sportwagon 2.4 JTD // 2016-05-18

Már 1 éve sort akartam rá keríteni, ma végre lecseréltem a még gyári gumi fékcsöveket. DOT 5.1 folyadékkal.

 
>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2016-05-18

Az első-felső lengőkarok jelezték, hogy nyugdíjba mennének, szóval időpontot kértünk a Csörgő Autószervizbe. Ha már ott jártunk, kértem hat új gyertyát is, mert nem tudtam, mióta voltak az autóban a régiek. Mint kiderült, nagyon rájuk fért már a csere. Természetesen TRW és NGK.

Kilométeróra állása: 156 380 (+/− 10)