Blog
A bovden végen tönkrement a védő gumi ezért be is fagyott. Gondoltam kicserélem, de miután megnéztem pár blogot róla ugy döntöttem nincs az az Isten hogy nekilássak. Így első közös látogatásunkat megejtettük Csörinél. Külön külön már mind a ketten visszatérő ügyfelek voltunk. Meg ha már meg van bontva be lett húzva az állófűtés üzemanyag vezetéke is. A munkálat során előkerült egy kis apró egy imbuszkulcs egy jégkaparó és egy izé, ami már másnak is előkerült de senki se tudja mi az.





Műszaki vizsga újabb 2 évre pipa! Km: 214888
2 ev alatt durván 40.000 km-t mentunk, identol elore láthatólag ez joval kevesebb lesz.
Megtörtént a szívósor és kerékcsapágy cseréje. A szívósor elég rosszul nézett ki. A lapátokat összekötő rudazat leesve, a lapátkák kikopva. Korom nem volt benne túl sok. Csöri kitakarította az EGR szelepet is. abban sem volt sok korom és azt mondta, hogy szerinte volt már cserélve. Sajnos a hidegindítási probléma megmaradt. Ez még megoldásra vár.
Költségek:
szívósor: 64000 Ft + 1500 Ft postaköltség (Piereburg)
Kerékcsapágy (gyári)+szívósor tömítés+EGR takarítás+munkadíj: 80000 Ft
Végre csend az utasérben.
Mivel az első téli hidegben be is fagyott a kézifékem (behúzott állapotban), ebből kifolyólag napokig nem is lehetett használni, ezért kénytelen voltam kicseréltetni mindkét bowdent.
A védőgumi mindkettő végén már szakadozott volt, darabokban, a víz simán befolyt a csőbe.
Eddig 2szer volt olaj és szűrő csere, illetve megkapta az új vezérlést.
Gondom még semmi nem volt vele....
Aquatec 500 használok autómosásos utáni törlésre, elképesztően jó cucc.
AutoGlym Wax szettet pedig a wax-oláshoz, negyedévente szoktam - megéri szerintem.
3
740