Blog
Nyári kerekeket pihenőre küldtem és felkerültek a téli kerekek. Azért még idén utoljára lefotóztam a nyári kerekekkel is.
óra állás: 256760km


Vettem egy multikormányt, ami most került beszerelésre.
Előtte újra lett bőrözve, piros cérna, oldalt perforált bőrözés, nagyon mutatós.
A légzsákra az új embléma is felkerült.
Sajnos a gombok egyenlőre nem működnek, mert nincs meg a kábelkivezetésem hozzá, de valamit kitalálok rá. Esetleg ha valakinek valami ötlete van szívesen fogadom :)



Ma eljött a napja hogy hazahozzam ezt a gyönyörűséget. Délelőtt mentünk érte Erhardhoz. Ő intézte a hazahozatalt és a honosítást amiért nem győzök neki köszönetet mondani, egy igazi barát :-) Hollandiából származik, ehhez mérten és a kevés méternek köszönhetően szinte gyári új állapotban került hozzám. Ígérem igyekszem jó gazdája lenni. Egy kis ismerkedés után óvatosan elindultunk új otthona felé. A hazaút igazi élmény volt. Már megvettem hozzá a motor olajat, a szűrőket, amiket nemsokára ki is fogok cserélni.





Úgy néz ki elfosta magát a turbó... :(
Őszi szünetben voltunk Szilvásváradon és valószínű, hogy az adta meg a végső döfést... utána itthon esti közlekedésnél vettem észre, hogy már nem ugrik úgy és ha a külső tükörbe néztem, a hátul jövő fényszóró nyalábjában fura füstöt fedeztem fel... furcsáltam... Majd pár napra rá még enerváltabbnak éreztem és ránéztem... olajos a szívó oldal. Oké, olaj... kicsit kevesebb, de még semmi különös. Múlt héten egyik alkalommal már a hangja sem tetszett... szívófelől tiszta olaj... szint kevés... utána tölt, go Ferke - turbó K.O. :( Indul a turbó vadászat. Itt jön be, hogy én hiába vigyázok rá, kapta meg a Seléniát, melegítem, majd leálláskor hűtöm, DE ki tudja az előző tulaj mi f...t csinált... Nagyjából sz@rt rá... ez talán a blogomon is látszik. Ez van, remélem hamarosan meg tudom oldani és happy! :)





Már a mùlt hèten is, ùgy kellett az egyik reggel bebikáznom az autót, ma viszont a kis 17Ah akksi már nem volt elèg a bikázáshoz. Ìgy vásárolnom kellet egy ùjat, nem flancolok Jász-akkura esett a választás. Az előző Wild horse 74Ah egy hónap hijján nègy èvet szolgált.

Hamar lement a 10e km, úgyhogy ismét elérkezett az olajcsere.
Ajánlgatások után megrendeltem a Mannol TD 5w40 olajat, Mann Filter olaj- és üzemanyag szűrőt kapta meg :)



Kaptam még régebben egy kavicsot a szélvédőbe, és csúnya nyomott hagyott maga után, sajnos csak mostanra sikerült eljutnom vele szélvédőshöz :)



Kicseréltem az index relém, mert random nem villogott az index.
Talán 1 éve kezdte el, kivettem, kontaktspray, és nem is volt vele gond, de most 2 reggel sem működött (délután igen) ,ez így nem elfogadott ,szóval cseréltem, és most remélem a legjobbakat.
update: tökéletesen működik
Start autoba vettem, mert a gyári valami 9 pisztolyorrú mátyás. No comment.