Blog

>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2015-11-18

Le rántottuk a ponyvát róla. Hosszú hosszú idő után ujra sorra került az össze szerelés. Km jeladó helyére rakva, váltó bowden biztosító a helyén....

 

A legfrissebb hírek szerint ma elindul Tychy-ből Győr felé. Érkezés holnap, holnapután.
Ha megjön azonnal riasztanak és irány az első randira!

 
>> SzervizBenz // Alfa 166 2,0 Twin Spark // 2015-11-18

Kicseréltem a kissé megfáradt ablaktörlő lapátokat újakra. Bosch ECO- ra esett a választás. Igaz ez nem flexibilis, de nem bánom ilyet akartam ez nem olyan " buci " :)

Km : 244 440

 
>> EseményTrombozis // Alfa 159 2.4 JTDm // 2015-11-18

Hehehhe, jó is ez a dolog, amikor a csomagtérfedél külön nyílik...a kulcsot visszadobtam a csomagtartóba és lezártam... :)

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2015-11-18

Az autó most így néz ki:
Sok minden nem tetszik rajta, de ezek a dolgok le lesznek hajítva a kocsiról...
Piros szelepfedél, hátsó lámpa, pohár tartó ???? mih?...képek
"Kilopták a zenét..." nagy bnánatomra. Kipu kifúj....stb stb stb

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2015-11-18

Hétfőn megtörtént az átírás. Nagyon gyorsan megvolt. Meglepett az okmány/kormány ablak sebessége, úgy hogy időpontom sem volt.
Vagyonszerzési illeték (menj már a f..): 48400 HUF
Új forgalmi engedély: 6000 HUF
Törzskönyv: 6000 HUF
Eredetvizsga: 18500 HUF

Jó, hogy lehet kapni...

>> SzervizBluestrain // Alfa 156 SW 1.9 mJTD 16V // 2015-11-17

Letelt a két év, elgurultam vele vizsgázni.
Előtte kikaptam a felső lengőkarokat mert megint elkezdtek nyekeregni (2 évet bírt a zsírzás után). A szilentek még most sem voltak elkopva, de kaptak bőven szilikonzsírt.
Enyhe kopogások voltak gödrös úton, ezért átnéztem a futóművet, de nem találtam egyértelmű okot. Az utolsó gyanúsított a torziós rúd szilentjei, a rúd nem lötyög bennük, de oldalirányba könnyen eltolható, és ott koppan egyet.
Most nem volt hangulatom kivarázsolni a rudat, mert ahhoz le kell engedni a bölcsőt, ezért egy alternatív megoldást találtam ki. Mivel oldalirányba kb. 4mm-t mozdul a rúd, két 20/2mm-es gumi O-gyűrűt áttuszkoltam a rúdon a szilentek mellé. Így megszűnt az oldalirányú mozgás, és a kopogás is. Tudom hogy nem végleges megoldás, egyenlőre bevált. Ha újra előjön a hang akkor kiszedem a rudat.
A vizsgán gond nélkül átment. Hálás kis verda ez :)

 
>> Tuning és extramreni // Alfa 166 2.4 20v jtd // 2015-11-17

Sikerült szereznem jó áron egy Webasto Thermo Top Z/C-D álló/kiegészitő fűtést,programórával.
Az asztali próba megtörtént sikeresen életre keltettem,tökéletesen működik.
Hamarosan bekerül az autóba és kezdődhet az éles tesztelés :)
A csövek,bilincsek és könyökök is csak a beszerelésre várnak.
Tervben van még egy távirányitó és modul vásárlása is hozzá,de egyelőre igy is megfelel majd.

 
>> SzervizShadin // Alfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-17

Ennek az autónak a logikája haláli. Nem csak a klíma működése érdekes.

1.9-nél a regenerálás mindig hazafelé történt meg, Pestről kifelé dugó, majd az M6 közepén elkezdi és mire hazaérek befejezi.

2.0 pedig meló felé kezdi el, amikor lejövök a pályáról :-( Idióta. Majd a Csepel felé araszolva regenerál, majd megszakad, mert nem tetszenek neki az üzemi körülmények.

Csak remélni tudom, hogy nem legrosszabb eset áll fenn, miszerint meg sem szakad a regen, hanem zabálja az olajat és az dugítja el. Ezt némiképp alátámasztja, hogy a reményeim és a papírok szerint a 6000Km-rel ezelőtti olajcsere ill. szervíz óta elfogyott a motorból szűk egy liternyi olaj :-(

1. kép: November 1.
2. kép: November 8.
3. kép: November 17.

FCK CMPLXTY

>> EseményJorjie // Alfa 146 1.9 JTD // 2015-10-17

Őzike nyomai végleg eltüntetve.
Plusz kilométeróra-állás.