Blog
A már teljesen elhomályosodott fényszórókat kicseréltem, a látni és látszani szellemében.
két új utángyártott fényszóró került a régiek helyére, hát ég és föld.


Jönnek a hidegek, meg mivel a csomagtartóban várta a 4 lengéscsillapító hogy bekerüljenek a helyükre ezért szerelőnapot tartottunk. Lengéscsillapítók kicserélve (még a gyáriakat leltük meg), téli kerekek feltéve, és elég volt a fél nap rá. Jah meg bekerült a régóta kerülgetett mélyláda is erősítővel együtt. Már csak a kötelező dolgok cseréje várat magára, mert még nem érkezett meg a csomag . Hamar elment a 10000 km.
Km állás: 216.000 km
Az áprilisban berakott légzőcső időközben kikerült, mert a lambdaszonda/ECU hibát hatványozottan megnövelte a gyári rezonátor doboz ellenállásának megszüntetése. Mivel a hiba egy kerülő megoldással már a múlté, ezért vissza is kerülhetett a 100-as gégecső. Ha már visszaraktam, a ködlámpa mellett lévő szellőzőnyílásra kötöttem. A légzőnyílásból kivágtam a műanyag rácsot, hogy szabadabban tudja nyelni a levegőt. Reményeim szerint a felfelé hurkolt gégecső miatt esős időben sem fog vizet nyelni a motor (ahhoz, hogy az egész nyílás víz alatt legyen, legalább tengelyig kell érni a víznek, de akkor már a küszöbön is átfolyik). Azt nem várom, hogy légköri nyomásnál nagyobb lesz a szívócsonknál a nyomás, de a szívó rész veszteségeit szerintem jócskán lecsökkenti.
A ram air rendszerem tesztelése holnap indul...
Ha bevált, akkor jön a légtömegmérő tuningolása...



Már egy ideje beráz az autó gyenge fékezésnél, valószínűleg behullámosodtak a tárcsák. Még nem voltak teljesen elkopva, de már volt válluk..
Nézelődtem egy csomót, hajlottam az ATE szett felé, de végül az EBC mellett döntöttem.
Abból is az USR + GreenStuff combo.





Pesten jártam, amikor az Arena Plaza alatt eldurrant egy fűtés csövem. Mostmár cserélve... Többi cső átnézve, szóval nyugodt vagyok...
A cadamuro rácsot nem etetném a sóval,és adott volta a króm FK rács meg némi fólia,úgy gondoltam alkotok egyet.Így született meg ez a verzió.




Ott jártunk hogy gyűjtjük az alkatrészeket, ezért sikerült is akciósan lőni egy 55x18x6.5cm méretű új intercoolert.
Sárga rendszám volt a kocsin hagyjuk miért, de lejárt a műszaki, közben le is lopták a rendszámot és kezdődött a vergődésem a magyar bürokráciában. Több okmányirodában jártam, rendőrségen, elcsesztem vele több napomat, de végre megvan az új rendszám. NIJ-381. Előre a matricarendszámot 1 hét múlva tudom átvenni. Költségeket leírom, nekem jó lesz később, hátha valakinek hasznos:
46500 - vagyonszerzési illeték
12000 - 2 rendszámtábla
12300 - első matricarendszám
22000 - műszaki vizsga
30800 - intercooler
21000 - egyéb (útvonalengedély, stb.)
Hopp jövök ki a mélyből látom a falon hogy kacsint a kocsi. Kb este nyolc óra van holnap irány Németo. szóval, valami fény kell az éjszakában. Na irány Tesco van is Osram Night Breaker.. Parkolóba szerelés, pillanatok alatt. Hatalmas hogy így lehet cserélni.