Blog

>> SzervizZsoltikj ૐ // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2015-05-04

Hangos volt a bal első ablakemelő motorja (rettenetesen) ma kicseréltem az újabb verziós ablakemelőre. Illetve a hátsó kerékjárat hátsó részén lévő műanyag elemek és a hátsó alsó takaróműanyag is felkerült a helyére.

 
>> Tuning és extraZsoltikj ૐ // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2015-05-01

Úgy döntöttem egyenlőre próbaüzemben de berakom a gép alá a nullkilométeres FK ültetőrugószettet (35-40mm) gyorsan megvoltam vele mivel az ex 146-ból (ő is ültetve volt) megmaradt a két első lengéscsillapító (rugóstul mindenestül), így azokat használtam fel szépen megtakarítva lefestve, toronycsapágyakat szétszedve megzsírozva, igy csak egy gyors csere volt.
Sokkal mutatósabb igy az autó

 

Volt egy körtúra a Balaton körül így Május 1-je alkalmából. Bp-Balatonmária-Keszthely aztán újra Mária megint Keszthely és végül persze haza. Az ottani srácoknak nagyon tetszett a kocsi szóval vinni "kellett" őket néhány kört,h kiengedjem az Alfás méneseket.

Ez volt az első nagyobb kör és az első teli tank mióta megvan az autó ugyanis még mindig nem ejtettem meg az első körös szervízt ( alkatrészek már a csomiban pihennek ). Majdnem 500km átlaga kerek 8L lett ami egy 2.4es motortól úgy,h volt benne kergetőzés, szerintem nagyon jó. Pályán 140 tempomat végig és csak suhantunk :)

 
>> EseményHaddel // Alfa 159 sw // 2015-05-04

Tegnap jubiláltunk.Bele szaladtunk az ötvenezredik kilóméterbe. 17 hónappal ezelőtt vettem az autót.Ezidő alatt csak tervszerű karbantartás miatt kellett szervizelni,olajcsere, vezérléscsere.Elmondhatom, nem bántam meg hogy megvettem😃

 
>> EseményManky956 // Alfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2015-05-04

Elérkezett ez a nap is nagyon vártam , szerencsém volt a cooler már 1 hete az autón volt , le volt próbálva minden működött , rajt progira is kíváncsi voltam mennyire lesz jó.
Felgumiztuk csütörtökön a kis kerekeket , azért mégis minél rövidebb az áttétel annál jobban gyorsul.
Odaértünk , első gyorsulás Dév és a híres JAP ellen , jött a zöld lámpa , kuplung felenged ,elindul az autó fékezget áá bent maradt a kipörgésgátló, vesztettem.Második gyorsulásom egy VW Passat CC ellen volt , kicsit mikor meghallottam a hangját érdekesen néztem valami v6 vagy nem tudom milyen volt.Később megnéztem 3,6 v6 300le sequential automata 6os váltó. Kipörgésgátlót 10x megnéztem oké ki van kapcsolva , zöld lámpa elrajtolok nagyon jó volt minden összejött 14.33 as idő 156 os befutóval, magam sem vártam ennyire jó időt. Következő gyorsulásom egy Mercedes W124 6henger nagy turbó cooler , ismertem az embert csináltam már neki autót. Zöld lámpa elindulok 1,2 tökéletes 3asban VDC ABS hiba csipogás , autó leállítom újraindítom , hiba megszűnt. Hozzáteszem kikaptam. Újabb gyorsulás autó hullámzik 1,2,3 ban nulla erő nem akar menni , sajnos tanácstalan voltam , hazaérés után átnézegettem a csöveket hátha kifúj, de nem és később észrevettem a légszűrőház tetején ott figyel a légtömegmérő annak a tetején van egy bilincs és ez leesett és falsot szívott az autó , mivel nem látott elég beszívott levegőt ezért üzemanyagot sem adott. Nagyjából így jártam tanulság: Néha jó lenne felnyitni a motorháztetőt nem csak a programot nézegetni és ott keresni a hibát.Következő verseny Fertőszentmiklós 2015.05.24.

egy kis videó a történésekről.

 

A héten megint a kuplunggal volt bajom. Nem jött fel a pedál, csak félig. Kinyomócsapágy csere volt (gyári), plusz kapott egy vastagabb kuplungtárcsát.
Elvesztettük a vontatás szüzességünket is, - ugyanis reggelre már nem vette a sebességet sem - meg a vonóhorogszem takarót is...

Update:
05.03.
A változatosság kedvéért a pedál ismét csak félig jön fel. Felső munkahenger csere következik.

 

A bal oldal összerakás volt a mai menü.
Először a levágott csavar pótlása volt a feladat. Az eredet 6-os csavar már nem tartott rendesen, így felfúrtam 8-asra a menetet. Szerencsére elég nagy anyát tettek a gyárban belülre.
Már csak a küszöb borítást kellett feltenni és indulhat a vasárnapi túra...

Azaz mégsem, esik. Tudom, hogy a májusi eső aranyat ér, de eshetne hét közben is, amikor az ember a gyárban van.
Szóval az időjárás monnyonle!

 
>> Tuning és extrasparco // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2015-05-03

Kapott az auto egy chippelest.
Kb. 30-35 lo plussz igy.

Óra: 202.000km

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2015-05-03

Megérkezet ta vas a fémyezőtől.Tökéletes munkat végeztek korrekt áron Bőnyben csonka Istvánnál.Az összes sérüles amik a megvétel óta rontották az összképet javításra kerültek.
A kocsi kivül belül le és kitakaritva került átadásra részemre.
A hátsó fél lelett pucolva teljesen, vonoszemtakaro etc kisimult,a multkor már a hátsó ablaktörlő is elköszönt.A tervezett toldat a 2 kályhacső mérete miatt lemaradt a hátsó taktusról,de ugy látom nem is hiányzik róla.Hazafelé Lausz cartárssal feltettük a Cadamuro rácsot,és bepakoltuk a maradék alkatrészeket és hazaautóztam.Köszönet mégegyszer Jatának, és Lausznak a segítségért.
Tegnapelőtt kicsit rendet vágtam a csomagtérben hifi takton,és elrendeztem a kábeleket.Ezek után feldobtam a nyári kerekeket (16"X7" GT sokküllős ),ill. ujrafestettem a féknyergeket.
Tegnap Ervin barátommal a szomszédból nekiálltunk a maradékoknak.Felugrott az első lökös toldat, bekerült az első lökösbe a rács is.helyhiány miatt az elveszettek listájára kerültek a ködlámpák,lámpatakarók ,gyári rács.
Felszereltük a gyári küszöbspoilert is.A légszűrő és az LMM is takarításra került.
Mindezek után ma reggel felpakoltam pár matricát is. THX GT cartárs.
Itt tartok most.A látványos rész majdnem kész.Még pár finomítás és kész a mű.

>> Egyébdaniel12 // Alfa 156 1.9jtd // 2015-05-03

Hello ha valaki van szombathelyröl kérem jelezze köszönöm☺