Blog
A bal első fékcsövön volt egy repedés tőben, így kicseréltem.
A kipufogódobon pedig egy nagyobbacska lyuk éktelenkedett, kapott új külső lemezt.
Km.: 198492


1 év eltelt olajcsere óta... Selénia Wr 5w-40 Sofima olajszűrővel+ egy új kartercsavar
144280km-nél(pontosan 10ezer km ment bele)

Csapágyazás után , felraktam , el vittem feltöltetni .
Előzőleg 252g vettek le a rendszerről, feltöltés már nem igen ment sok idő kellett neki, feltöltődött, beülök elindítom semmi , ventilátor sem indul el alu csövek melegek.
Szereztem egy másik klíma kompresszort Kovács Adriántól, felraktam , feltöltés, elsőre jó minden jéghideg a klímám végre.
Hazahoztuk a kis fekát, komplett motor-váltó-kardán-kuplung felújítás és cserék, új vez.tengelyek ( Italy ),összes tömítés ( Reinz ), szimering, dugattyú, hajtókar, szinkrongyűrűk, gyűrű klt. ( Goetz ), Agip folyadékok, fék-hűtő-szervo, motor és differenciálműben cserélve,hengerek hónolva, 16db hidrotőke, csapágysor, fekvőcsapágysor, vezérműtok, kardánkereszt,csövek, injektor EV1 csatik, hengerfej,olajszivattyú,Turbo Works szilikon szívócsövek, komplett Valeo kuplungszett, új vízhűtő,stb.
Minden mozzanat fotókon dokumentálva.
Bejáratós a motor, a legjobb helyen volt-Schulek Servizio-grazie!




Amíg a kis Fidi gyógyulgatott kitaláltam, hogy az amúgyis leharcolt ( az előző tulaj által )tükreimet jó lenne rendbehozni. A csapat is kapható volt rá , így lettek szép új fekete tükreim :)

Hivatalosan is megszűnt a bugyborékolás :) Hónapokig találgattuk, hogy mi okozhatja azokat a porblémákat amikor is a tank felől leállítás utan bugyborekolo hang hallatszódik, majd néha menet közben kidobja a motorjelző lámpát es megall az auto. Az összes jeladó es egy biztosítéktábla cseréje utan is sikertelen volt a probalkozas, majd autószerelő váltás következett és sikerült kideríteni, hogy az ac pumpám rosszalkodott. Nem jutott eleg uzemanyag neki igy levegot szivott. Ezuton is koszonet a Dz tuningnak. :)

Ma megkaptuk az új kipufogót es a kis Fidi boldogan viseli. A gyári kipufogó elég viseltes volt így már nagyon megérett a cserére.

Mai mókám:A szervó spirálját cseréltem ki,mert nem igazán lehetett érezni a "szervós vagyok "érzést! Kerék leszed,műanyag sárfogó leszedése(csak az elejét,)elég volt,hogy hozzáférjek!Aztán csavarok le,csövek le,csöveket eldugít valamivel,hogy ne folyjon ki az olaj.Kb 1órás mutatvány maximum!De az érzés,amit most biztosít megfizethetetlen :)

Na a felniket szerencsémre nem kellett görgőzni,de újrafényeztetni nagyon szerettem volna,ami rá is fért.
Színkód: suzuki z2s

Mióta megvettem a kocsit, azóta folyamatosan világít a kontrollámpa, hogy ki van égve a helyzetjelző izzóm. Z mondta a szervízkor, hogy ez a belerakott( egyébként nem belevaló) Led izzó miatt van.Ezért vásároltam belevaló foglalatnélküli 5 w-os izzót.este neki is álltam kicserélni, de itt jött a fekete leves.A bal oldalt gond nélkül kicseréltem, aztán át a másik oldalra húznám ki az izzót, és lám csak a kábelt húzom ki a foglalattal, de az izzó sehol.Ekkor nézem, hogy valami hozzánemértő gánymester, gyakorlatilag beleerőltette a Led izzót abba a pici csőbe, ahova a gyári izzó való.Gyakorlatilag beszorították oda.
Más megoldás nem maradt bele kellett lökjem egy csavarhúzóval a lámpába..
Ekkor telefon öcsémnek, ez nem maradhat így, ( ekkor vettem csak észre, hogy már egy másik izzó is benne van!!!!) szedjük ki a lámpát.
Mivel nemrég van nálam az Auto, azért kicsit paráztam, hogy mi lesz ennek a vége.Lökháríto egyik felét lelazítottuk, a homlokfalon levő csavarokat is.Aztán a legalsó lámpafület tartó csavart is.És már kinnt is volt a lámpa....A darabokat kihalásztuk belőle, majd ment is vissza a lámpa a helyére.
Egyébként felháborító az, hogy a majom holland úgy járt évekig, hogy világított a műszerfalon a checklámpa.
Pótoltunk pár kábeltartó patentot is a motortérben.Öröm van és bódottá:))
KM:228755


