Blog
04.23.-án elől cserélve a két lengőkar. (lemförder!) Alkatrész baráti áron.
Elég szépek voltak az emblémák a kocsin, nem rég cserélhették őket, de nem tetszett a réz keret, valahogy elütött nagyon a kocsitól, így a csere mellett döntöttem. Kiváló forrásból szereztem 2 fekete emblémát, ami ma érkezett postával. Gyorsan át is cseréltem őket.
A művelet egyszerű, bár nem szép. A hátsót kis feszegetéssel le tudtam szedni egyben, az elsőt (egyik cartárs blogja alapján), középről megkezdve hámoztam le. :) Utána kis kapirgálás és mehet fel az új.
Szerintem ütős lett! :)




Régóta vártam a megfelelő példányra, hát végre lett... A gumikat cserélni kell majd, de talán az idei évet még kibirja.


Egyik ismerősöm beleszeretett a 156-ba ezért sikeresen kivásárolta alólam az enyémet. Így nekem újat kellett vadásznom. Ausztriában találtam is egyet. Elmentem megnéztem és jó lett. Előző tulajdonosa egy Erdélyi magyar család. Elmesélték hogy mi a baja. (lengőkar szólt mint a fene) de amúgy az autó teljes mértékben rendben volt. Mondták hogy voltak vele szlovákiában kirándulni stb. Magyarországon javították az autó kuplungját ami valóban zsír új érzésre is. Botom 2000 eurót költöttek az autóra. Így megvettem és rögtön bele is vasaltam 700km-ert hazának. Az úton minden rendben volt.
2015.04.29: megérkezett a lengőkar, szűrők meg a gyári selénia 5w40. Szervízben beraknak mindent és folytatják a vezetett szervízkönyvet is. Május 6-án lesz a honosítás.... addig izgatottan várok.
Kb:213 000 km
Egyik napról a másikra feldobta a fedélzeti, hogy nincs töltés. Autóvillamossági szerelő szerint generátor csere, de ő nem vállalja a kocsi szétszedését.... Telefon, Csöri. Szopás, de megcsinálja nekem nagyon szívesen, csak vigyek generátort. Telefon, Trencsik. Van generátor 30K. Jöhet! Tegnap ott is hagytam Csörinél a kormos nagyvasat. Remélem nem lesz több meglepi. :/







Beépítésre került négy vadonatúj féktárcsa, levegőszűrő, pollenszűrő, 5 izzítógyertya. A többire majd időt kell szakítanom.
Fékcsövek baromira csereérettek, két hátsót kell még szereznem (Bárdinál nem volt).
Kiderült, hogy azért szól akkorát a hátulja minden gödörnél, mert el van görbülve a stabilizátor rúd bal oldalon, ezzel együtt kukás a bal hátsó kutyacsont. Ebből egész hátsó futómű felújítás lesz.
