Blog
Beszereltem a vízpumpát, a feszítő és vezető görgőt. Megtisztogattam és betettem a hidrotőkéket, most már jöhetne a vezmod csapágy, mert csak az hiányzik az összerakáshoz.





A nyári kerekek felrakása előtt feltétlen be akartam állítattni a futóművet.Tavaly az első tengelyeken rendellenesen koptak a gumik.
A csépeli Sárgagumi mühelyében került sor a mutatványra.Érdekes,a jobb hátsó kerekem is tök hülyén állt. Az első tengelyen is piros mezőben voltak az értékek. Kerékdőlést nem lehet állítani,de a kerékösszetartás be lett lőve.Mondta a srác,hogy azért figyeljem a gumikat,ha kell módosítunk még.
Megjegyezték,hogy elég igényes futömű van a kocsi alatt,látszik,hogy ebbe bele tett apait -anyait az Alfa. 😃







Olaj és szűrők cseréje - 135000 km
Első fékbetét csere
Hátsó rugók és gátlók cseréje
Hátsó gátló porvédő gumi csere
Elgurultunk Csörihez a szokásos szezonkezdő olajcserére. Az eddigiek szerint Selenia Racing (10W60) és egy gyári olajszűrő került bele.
Óra állás: 174.398 km
Az olajcseréhez járt még egy kerékcsere (első és hátsók lettek felcserélve az egyenletes kopás miatt) és egy alapos átvizsgálás. Egyetlen említésre méltót találtunk, a nemrégiben festett súly a festék alatt erősen rozsdál. Nem véletlenül. Emlékeim szerint a sima festéket kapott, nem a szokásos hemerájtot. Amúgy nyugodtan száguldhatunk tovább...
Eredetileg tervben volt a karter levétele és takarítása, de a leengedett olaj olyan tiszta volt, hogy a művelet nem volt indokolt.
A bal motorház tartó teleszkóp is elhagyta magát, kaptunk egy új gyárit Torinóból. Majd itthon beteszem.




Bálint napkor jott lesz egy két dolog amit cserélni kell, udv a családban Wipiti
148LE
£ 390
152300 miles

205 55 r16 retreads (igy utolag nem is volt annyira rossz ez a felmegoldas ujrafutozott gumi vasarlas, de csak jobb a jo minosegu gumi)
Insa turbo eco 91v
£100 gumi csereje £20
152920 miles