Blog
2015. január 09. - 139.900 km
Castrol Edge 5W30 4.8l 17.800,. Ft
Szűrőbetét 5.400,- Ft.
Olajleeresztő csavar 4.200,- Ft.
Munkadíj 7.000,- Ft.
Egyúttal át is vizsgáltattam az autót, minden rendben van szerencsére, tökéletesen működik az autó!
Áprilisban műszaki vizsga esedékes.
Nem új, de 4db téligumi Michelin Alpin 4 205/65 R16 a küllős alufelnin
km:202000
ismét eltelt 10ekm,hibamentesen így újra olajcsere,5w-40 összes szűrő.km állás 240ekm
A mai napon megérkezett a megrendelt gyári, új első emblémám, a régi már nagyon kopott volt, megérett a cserére.



A fékem gyengélkedett egy ideje,már mindent megtettem,hogy jobb legyen,de nem lett.
Nagyokat nem kellett fékeznem,így nem vettem észre,hogy a hátulja alig fog.
A fékerő szabályzón állítottunk, azóta jó.
Végre át lett írva a gép....hivatalosan is V6 tulaj vok :)!
Az önindító bendixes volt.....egy kis upgrade és újra indul gond nélkül!
olajgomba csere.
Km:225000
Dec. 31, -15 fok, indul a nap.Azaz indulna merthogy a cápa nem.Mar hoszabb ideje ereztem hogy x év szolgalat utan a Bosch akksi nemigazan a regi mar.Irany szomszedek akkutöltö, fel ora etetes es mar ugrott is a 2.4. Irany az elsö Akkus bolt.
Meg a helyszinen egy Banner 74 Ah 680 A os akksi került bele 2 ev garival.

2
592
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Virtuális Romeo
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki