Blog

>> SzervizQuick // Alfa 164 2.5 Turbo D super // 2014-12-11

A tegnapi napon kezemben maradt ismét a bal első külső ajtónyitó kilincs egy része! Konkrétan kettétört! Ezt most azoknak írom, akik szintén hasonló cipőben járnak, mivel ez olyan típushiba féle! Nálam ez már a második kilincs, ami eltört.... Nos Olasz barátaink ezt ügyesen spiáterből gyártották le, ami ugye nem igazán javítható....Mondta ezt mindenki, konkrétan két aluminium hegesztő is! Pedig de! Avi-val nem lehet hegeszteni, de fogyó elektródás géppel megcsinálták nekem! Alu huzallal összehegesztettem ma! Tökéletes lett, bár majd az idő megmutatja mennyit ér!

 
>> AutóápolásAlfás Stifi // Alfa 156 Progresion // 2014-12-11

Ugye bár garázsban áll itt a cidri :( Kapott egy teli polírt egy külső belső ápolást várja a tavaszt! Kap 4 új gumit és egy igényes nagy szervízt!

 
>> SzervizAlfás Stifi // Alfa 156 Progresion // 2014-05-04

Szervízelés FERKE kartárs kezei alatt...
Olaj+ összes szűrö
A közel jövöben szükségessé válik a futómű rendbe tétele a nyikorgás már idegesítő, a fékezésnél szintén visít... :( No de majd tavasszal addig kivonva a garázsba. Várja a tavaszt! Rá lett téve komjuterre az autó egyszer sem volt még túl pörgetve!
Sok dicséretet kapott, FERKE kartárstól!

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2014-12-11

Kartel. Megrepedt.... Olaj epfojt, ultetest kiszedtem, karter hegesztonel, olaj Selenia 20k megveve, kipufogó leszakadt... Kati darabokba----> kibelezve!

 
>> SzervizFRC // Alfa 166 2.0 TurboBenzina // 2014-12-10

187.500Km

- Reduktor felújítás
- Szűrők cseréje
- Üzemanyag szintjelző csere
- Vízhőfok jeladó csere

 

Na most majd kiderül, hogy hányan olvassák a blogomat. Szereztem eredeti zöldkockás kárpitot :)

>> Szervizpeto147 // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2014-12-10

Vásárlás óta nem volt rá keret ,hogy a kötelezőt kicseréltessem rajta így hát megkapta amit megérdemelt és nagyon meghálálta eddig nem mertem nagyon 3000 felett pörgetni mert csapágyasak volt a vez.mű görgői +hosszbordás görgői súgott is így nem mertem neki annyira nyomni nehogy baj legyen de most ,hogy tudom , hogy jó mertem nyomtam neki és vigyorogva vezettem mint egy ötéves...ALFAAMORE :)



Cserélve lettek:

Komplett vezérlés: SKF készlet (21,856 Ft)

Hosszbordás görgőkkel
: Dayco szíj(3,136 Ft)
SKF vezető(4,903 Ft)
Dayco feszító(6,423 Ft)

Vez.mód:
Gyári (ezért köszönet egyik CARtársnak)(45,000 Ft)
Termosztát:Vernet(8,295 Ft)
Vízpumpa:Dolz(5,939 Ft)

Árak Bárdi kedvezménnyel értendők!

Munkadíj 23,000Ft

Volt előműszakin is nagyjából rendben van felső lengőkar nemjó de amúgy jó az csere lesz műszaki elött majd májusban...

Km állás :184 456km

>> Szervizjancsi // Alfa 146 1.4 TS // 2014-12-10

Habár még néhány százas hiányzott a 10.000 km-hez, de megejtettem haver háza előtti árok fölött az olaj, olajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő cserét. Üzemanyagszűrő csere és futóműbeállítás később.
Olaj: Mobil Super 3000 5w-40
Szűrők: Filtron

>> Tuning és extraMatthewGT // Alfa GT 1.8 TS "Distinctive" // 2014-12-16

Közelednek az ünnepek...milyen jó érzés a bőrfotelben nézegetni a karácsonyfa csodás fényeit lágy zene kíséretében...:) Hát én is így tettem...beszerzésre került a távoli Újhidáról egy komplett fekete szinte új full bőr belsőszett(mérföldek választják el az alfatex ülésektől),fényszóróba egy Philips 5000K-s Diamond Vision izzó szett,ajtóba egy led logos kilépőfény világítás,a lábtérbe piros led sor,Bose hangszórókat felváltotta hátul Audison mélyközép elől Hertz koax hangszóró,fejegységhelyett is egy újabb 1DIN-es 7" os Audiovox! :) Még folytatódik a blog...

Ezek számokban, képekben(folyamatosan bővül):

- bőrszett+utiköltség 50K+20K
- Philips Diamond Vision 5000K 7,5K
- Led logo 5K
- Led szalag 4K
- Audison mélyközép 20K
- Hertz koax 15K
- Audiovox VME 9415 80K

De volt bevéltel is a régi Audiovox 52K-ért kelt el,a Bose szett Manky cartárshoz került 20K-ért! :)

 
>> Autóápolásvologya[kendács mester] // Alfa 166 3.0 V6 (AR36101) // 2014-12-10

5 hónapja arra vetemedtem, hogy a tönkrement lakkot(főleg a tetőn) ideiglenesen elfedjem. Gondolkodtam fóliázáson, de nagy felületen elég babrásnak tűnt, mivel szinte mindent egyedül csinálok. Régebben keresgélés közben találtam a PlastiDIP re, de akkoriban nem voltak olyan színek, melyeket használhattam volna. Végül mégis csak felkerült a kocsira.

Persze még soha nem próbáltam, ignoráltam minden ajánlott és előírt lépést és elnyertem minden nagyvad tulaj megvetését. De nekem tetszett.

A szakszerűtlen alkalmazás eredménye lett az, hogy pár hónap alatt eléggé elhasználódott a felület. Gondolkodtam az eltávolításon. A végső lökést az adta, hogy a festő műhelyben csak akkor állnak hozzá a kocsihoz, ha eltávolítom (vagy kifizetem az eltávolítást).

Ha az előírt számú réteget vittem volna fel, akkor SEMMI gondom nem lett volna, de mivel én kb. 3-4 réteget vittem fel ( azokat is rendszertelenül ) így megszívtam.
Semmilyen segédeszköz nem használ! Semmilyen kaparó (fa, műanyag) nem volt képes belekapni a rétegbe. Csak is kézzel, az új-begyek segítségével volt hajlandó levállani milliméterről - milliméterre. Egy örökkévalóságnak tűnt.

De végül eszembe jutott, hogy van ami minden hasonló problémát megoldott eddig és megér egy próbát. Szóval fogtam és az egész felületet befújtam WD-40 -el. Két cigiszünet után teljesen feloldotta a műanyagot. Kicsit undorító, ragadós massza keletkezett, de amint kicsit kiszáradt, könnyen lefejthető lett az egész.

Utána 3-4x autósamponos meleg vízzel átmostam. Most ugyan olyan szarul néz ki mint azelőtt, de legalább így nem dobnak ki a festő műhelyből.