Blog
jelenség: hét közepe óta nyikorog a jobb első futóban valami.
további jelenség: hétvége óta az autó azt játssza, hogy gázadásra jobbra rántja a kormányt, elvételre meg visszarántja a kormányt balra.
tavaly augusztus elején cseréltük a jobb első alsó lengőkart.
és mi derült ki? az előbbre lévő szilent KIMÁSZOTT a helyéből. üresen lötyög a lengőkar szemében a szilent tengelye ... a lengőkar végén lévő gömbfej gumiharangja meg kinyílt. ebből bizony garis reklamáció lesz.

MOL EVO NEO
63,57 L
előző tankolástól futott km: 919
átlagfogyasztás: 6,92 l/100 km
költség: 29 490 Ft
pontjóváírás: 1300 (317 pont)
kedvezményes költség: 28 190 Ft
Végre elkészültek a GTV felnik és megjöttek a Continental gumik is.
Nem volt egyszerű, mert a 4 felniből 3-at görgőzni kellett.
Aztán fényezni mindet.
Közben a ContiSportContact 5-re esett a választásom 215/45R17-es méretben.
Mikor a gumis feltette volna, kiderült, hogy a csavarok rövidek az új felnihez.
Szeretett volna segíteni, de csak mozgókúpos csavarjai voltak a kellő méretben 950 Ft/db.
Szerencsére másnap sikerült összesen fele ennyiért beszereznem 16 szép krómozott csavart + 1 szett kerékőrt is.
Végül minden a helyére került, az eredmény a fotóalbumban latható.




2009.08.10. Pápa minitali
2009.08.02. Semmering Ausztria
2009.07.25-26.: Első nagy túra: Szeged
2009.07.11. Megjöttünk
2009.07.11. Megjöttünk
Eljött a nagyszerviz ideje. Megkapta a szokásos Castrol Edge 5W40-et, a négy szűrőt, meg történt egy full vezérlés csere, összes szíj, összes görgő, vízpumpa. Gatyába rázták a futóművet is, mielőtt felkerültek a nyári gurulók, cserélve lettek a
kormánygömbfej (jobb-bal)
féltengely gumiharang (bal első belső)
kerékcsapágy (jobb hátsó)
lengőkarszilent (alsó hátsó jobb-bal)
lengőkarszilent (első bal felső)
lengőkarszilent (első alsó jobb-bal)
Nem sokkal ezek előtt két xenont is cseréltem. 322000 km.
Vezérlés csere történt Ruville és Dayco cuccok kerültek bele. Köszönet a szerelésért Surci barátomnak :)


108075 km-nél megtörtént az olajcsere. Természetesen, hogy ne legyen minden jó, meghúztam finoman az olajleeresztő csavart, beletöltöttük a vadi új Selenia-t miután felraktam az új olajszűrőt. A pumpa felkapta az olajat, egyből el is tűnt indítás után az olaj ikon a műszerfalon. Jó tíz perc után ránéztem, olajos enyhén a leeresztő csavar. Akkor húzzunk rá. Húznám én, de persze nem lehet jobban, a teknőben meg van szakadva a menet. Hülye hiba, tudom, megnézhettem volna. Nagyon jó, benne az új olaj, lóvé nulla, most mi legyen. Olaj és hőálló szilikonnal lekenve, hogy ne csöpögjön, remélhetőleg kibírja amíg meglesz a keret rá. Nem mondhatnám, hogy túl boldog vagyok.
Felkerültek végre a nyári kerekek. Schmidt felni, Pirelli gumi 215/40 r17 méretben, 4db mozgókúpos +1 kerékőr van felninként. Tehermentesítő karika van a felni és az agy között.
Az elején vegyesek voltak a benyomásaim, de minél többet nézem annál jobban tetszik.
Kis fújkálás lesz még a féknyergeken és a kerékagyon. A Schmidt kupakokat nem merem használni félek hogy egyből lelopják, esztergáltatok majd kupakot valószínűleg fekete fehér Alfa matricával rakom fel.



Miután a TS-ről átpakoltam a Brembo fékrendszert, a jobb oldal mindig vacakolt. Kb. 300 km után elkezdte érni bal kanyarokban a tárcsát a nyereg. Nem volt túl biztató, így mivel melóban áll a kocsi már második hete, az esztergás kollégával csináltattam 30-as hengerből 9,5 mm vastagságú távtartógyűrűket. Be is raktam, amint kész lett. Azért, hogy kiküszöböljem a csavarok meglazulását, minden csavarra öntöttem egy kis menetragasztót. Majd teszteljük ezt is hosszútávon, ha megjön a várva-várt féltengelyem.
Megjöttek a ledes helyzetjelzők kínából, gyorsan be is raktam őket, plusz tompítottba is vettem Night breaker -t. Jobban látok vele, de nem vagyok tőle seggre esve. A csomagoláson lévő +110% természetesen nem valós. BlueVisiont akartam eredetileg, de nem volt türelmem kivárni a futárt, kicsit bánom.
Night Breaker Unlimited: 6250.-
LED helyzetjelző: 750.-




0
569
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Alfa reklám
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki