Blog
Bár csak most jutottam el oda, hogy kiolvassam, de már decemberben visszajött a légzsák hibajelző. Meglepetés nem volt, az előzőekhez hasonlóan a 22-es és a 21-es hibakód volt.
Következő adandó alkalommal össze lesznek forrasztva a csati érintkezők, nem érdemes kontaktjavítással szórakozni.
Elvittem Zé-hez megmutatni neki a hangot, mivel ő cserélte a vezérműszíjat anno. Az eredmény, hogy minden görgő rendben, a szíjnak sem volt gondja (de mivel le lett szedve, ezért természetesen cserélve lett), semmi nem ér bele semmibe.
Azóta hallgattam pár 2.5V6 hangot videón, van amelyiknek szintén ilyen jellegű hangja van, lehet, hogy ez feature... :) Meglátjuk...
Külső, matt króm mirror coverek felkerültek az autóra. Vákumos üvegfogóval is nehezen jött ki, csoda hogy nem tört bele. (Kb pont a közepén vannak a felfogatások, ha odailleszted a tappancsot és erősen húzod, akkor ki lehet szedni.) Utána a cover felrakása is kisebb kaland volt, nem egy egyszerű művelet a csere.
De nekem nagyon tetszik, szóval megérte.
(Németországból rendeltem hétfőn, csütörtökön már itt is volt.)
Egész nap mosókról, waxokról olvastam. Eredeti tervem az, hogy hetente itthon lemosom gondosan szivaccsal. Viszont kell rá valamilyen védőréteg.
EZ-Coat szimpatikus, de 76ezer forint felvinni. (40+előkészítés, polírozás stb.) 3 év garancia van rá, ha 30naponta odaviszem mosni. (És csak ott mosatom, bár ezt nem tduom hogy ellenőrzik.)
1 waxolás 9000Ft, félévente elég kb, szóval jobban megéri. De majd meglátjuk.
Másik hogy tervbe vettem egy kipufogóátalakítást. Igazából csak annyit, hogy a hangja ne olyan legyen, mint egy traktoré. Itt láttam a fórumon valakinél, de nekem elég az egy kipufogó is. :)

előhoztam a mult héten byk-fickét a téli álombol,és kiszellöztettem mert kissé bepállott penészedett a garázsba... :)
ráfért egy kipufogohegesztés is amit csak ideiglenesen lett megcsipve majd le kell szereln i mert nem fértünk hozzá rendesen.a probléma hogy a középső dobbol szakadt ki a cső a tövénél.
mentem vele pár kilométert ,de vizfolyást is látok a vizpumpánál valoszinü cserélni kell...
Idén elhatároztam hogy felkészitem a kis " turcsi-t " az OT vizsgára.Remélem hogy összejön és akkor nyugodtan mehetünk bármerre kirándulni.. :)
A honap elején fel is vittem fehérvárra hogy egy restaurátor finomitson rajt és elvégezze a még szükséges munkákat.Szóval szurkoljatok... !!... :))

Celldömölk - Sümeg - Tapolca - Badacsony - Balatonfüred - Siófok - Szántód - Tihany - Tapolca - Celldömölk útvonalon megjártuk az idei első Balaton kört.
Sajna beleszaladtunk az idei Balaton maratonba, így vagy háromnegyed órát álltunk a 71-esen. Végül is nem nagy gáz, jó idő volt, és nem siettünk sehová. A futókat nézegetve, és zenét hallgatva eltelt az idő. Ellenben voltak, akik nem igazán tolerálták a dolgot, és kerülték a komplett álló sort. Engem jobban zavart, hogy a forgalmat irányító rendőr nem állította félre őket, mint ahogy a belső sávban tötymörgőt jobbról kikerülő Alfás cartársat Siófokon.
Először meglátogattuk a 2014-es Alfa City helyszínét. Szerintem legalább olyan jó hely lesz, mint Komárom.
Balatonfüreden ettünk egy jót, majd megkerültük a Balcsit.
Szántódnál kompra szálltunk, majd Tihanyban leparkoltunk a visszhang kilátó mellett. Egy jó presszókávé/süti/gesztenyepüré után tovább indultunk.
Sümegig kitartott a nap, de ott a lámpánál be kellett csukni a tetőt, mert kezdett hűvös lenni. (Elbújt a nap.)
Végül egy fürdés a kézi mosóban.
Összesen 308 km, amiből kb. 270-et nyitott tetővel tettünk meg.
Remélem a szezon többi kirándulása is legalább ilyen kellemesen telik.











A nagy jóidőre való tekintettel felkerültek a nyári papucsok a vasra.
19" es felnik Pirelli P Zero gumikkal, bitang jól mutat :))
Pluszban megleptem magamat egy Ti kormánnyal, így az is most került cserére.
Köszönet a segítségért Tottinak és fateromnak! :)





