Blog
úgy gondoltam csinosabb lesz ha átformálom az elejét, sikeresen összejött. 70 munkaóra lett 4ünknek :)




Ma du. tervezett spontanaitásból ugyan megműtöttem kicsit közelebbről behatóan Piroska jobb szemét.
Az üvegbúra elvált a lámpatesttől, úgyhogy a fém foncsor tükröző felületét kezdték már meg a betévedő amortizációs víz, por és ezek kombinációi.
Ki és szétszerelés után a lámpatestet és a foncsort jól átzuhanyoztam, megtisztítottam, majd a lámpatest és az üveg illesztésénél szilikon tömítő ragasztót alkalmazva zártam.
Bár ezen az oldalon vannak sérülés nyomok a karosszérián és a fényszórón is, úgyhogy előbb-utóbb (remélhetőleg előbb) úgy is fényszóró csere lesz belőle.
Fényszórók, indexek, izzók, vezetékek visszaépítve, kontaktolva, fényszóró magasság beállítva!
=)

itt a tavasz, jó idő és a változás szele.
így aztán az én kis kedvencemnek új felniket ajándékoztam, ráadásul 17 colosakat. igaz sokáig vaciláltam hogy nem lesznek eredetiek, de mivel a forma nagyon tetszett, igy bevállaltam.
a felniket átfestettem, új gumikat raktam fel rá és már csak a futóműgeometria hiányzik.
nekem nagyon bejön.








Olaj és szűrők cserélve. 138000 km
Hamarosan cserélni kell a kuplungmunkahengert és egy hátsó kerékcsapágyat.
elfogyott pár deci hűtővíz, úgyhogy pótoltam egy kis paraflu és desztvíz keverékével, így most már van egy kis tartalék legalább itthon.
elsö (felső) lengőkarok cseréje, kerékcsapágyak cseréje, Féltengely anyákat valami vadállat húzta meg... Lángvágóval lehetett rábeszélni a lelazulásra..
Csöpögött a szervo olajom, egy gumicsövet kellett cseréltetnem benne. Az olaj cserélve lett benne. Meglett a váltóolaj cseréje is, Tutela olajjal.
Ha már új a felni legyen Alfa-s szelepsapka rajta :)
Na és gondoltam kipróbálom én is EGR nélkül így lefalaztam alu lemezzel (saját gyártmány) elsőre azt mondom ,hogy még nyomatékosabb lett alacsony fordulatszám tartományban. Még a hangja is finomabb lett úgy érzem...szóval egyelőre marad így:)




Azért történtek dolgok az elmúlt évben.
Első lengőkarok, féltengely gumiharangok,
Óracsoport csere
Olajcsere.Liqui Moly GT1 10W60 Mann szűrővel km állás: 126.500 /2014.03.22/
Teljes alvázvédelem 2013 tavaszán
Vezérlés csere 2013 nyár 120.000
Carbon fólia a géptetőn füst fólia a lámpán 2013 tavasz
Feltettem a nyári kerekeket. Fulda Carat garnitúra gyári tojástartós alufelnin 2004-es DOT számmal. A minta kb 90%-os, szinte újak lehettek amikor az autót "leparkolták" pár évre egy szervíz udvarán. Tavaly jól teljesítettek a kerekek, semmi gond nem volt velük. Ősszel annyit figyeltem, hogy hiába fújom 2.3Bar-ra, mindíg puhának tűnik és olyan tartás nélkül buggyan ki az autó alól. Ezzel szemben érzetre meg pont hogy keményen vette a döccenőket.
Idén feltettem és bizonyítást nyert, hogy max. 10 év egy gumi élettartama mintától függetlenül. Tapadás az még van, de iszonyatosan hangos lett. Pont olyan mintha csapágyhang lenne, zavaróan búg, fékezéskor pedig még hangosodik.
Próbából gondoltam egyet, feltettem a jtd kicsit lehasznált Bridgestone garnitúráját. Az 2009-es szett, kb 40e km-t futott, de lehet hogy többet. Minta még volna is rajta, a kopásjelzőt még nem érte el, de a belső élük lekopott nullára. Gondoltam egy próbát azért megér.
Az eredmény: puhán döccen, nagyon halkan gurul, és a tapadás persze még így is jobb mitn a Fulda szettnek. A közeli buszfordulóban leteszteltem mielőtt családos használatra átadtam :-) A jtd gyári felnijei pedig nagyon jól mutatnak a zöld autón. A dobfék kicsit kivillan, de az összhatás tetszik. Újszerűbbnek tűnik az autó. A gumik meg itt városban egy szezont még kibírnak.
Úgyhogy a TD megkapta az ötkarikás felniket örökbe, jól áll neki. Az utolsó képen a gyári felni. Jó lesz télre.



1
487
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki