Blog
a mai napon elkezdtem szét bontani a pici Alfim nagy meglepetés nem ért ösz visz 1részen találtam rohadást, viszont 1du el ment a bu.i fas..pó rozsdás csavarok kiszedésével....


Történt hogy múlt héten megállt alattam a szamár. Rángatás majd eldobta az alapjáratot és lefulladt. Beindítottam, járt 1-2 másodpercig majd lefulladt. Köszbaszdmeg. Este meló után hazahúztuk. Először megpróbáltam az ecu resetet kevés sikerrel. Majd megpróbáltam Mreni tanácsára beindítani LMM csati nélkül, beindult, járt, persze nem volt szép az alapjárat de az mindegy is. Bontott LMM jött pénteken (most csak erre volt pénz). Kicseréltem rádugtam, minden fasza minden ok.
Persze a házon lévő szám nem stimmel hiába egyeztettem le az eladó Cartárssal (akit egyelőre nem nevezek meg). Mindegy most az a lényeg, hogy járóképes, aztán majd meglátjuk.....
Végre sikerült szeretnem egy szett új mozgókúpos kerékőrt!
Nem egyszerű feladat, főként a mozgókúp végett, másrészről pedig az 1.25ös menetemelkedés miatt.
1.5el Dunát lehetett volna rekeszteni...
Egy szó ,mint száz, végre megvan, postával 4ezerért. Azért barátibb, mint 9.000 máshol.
Most már van aki vigyáz a japan racingre :)
A képen a felni elég retkes (pedig hátsó), háát igen. Fehér felnit mazohistáknak...... :)))


Még tavaly láttam,hogy létezik mikor megvettem a multimédiás fejegységet. Tudtam hogy kell nekem ilyen :) Megrendeltem,és 3 hónap várakozás után megérkezett.
Szerencsém volt,mert Pityukoma is mostanában rakta be,és frissen leírt blogjából tudtam puskázni. ( Utólag is köszi )
Szóval beraktam,nagyon tetszik,még a piros lámpánál is kinyitottam az ajtót :D
Hátsóba is rendeltem,de oda még át kell kábelezni,mert ott nincs kilépőfény gyárilag.
Költség minimális,3000 ft volt 1 pár,mert afla159 cartárssal rendeltünk 4et :)
Kisebb sérülés volt csak,rátenyereltem a forrasztópákára,de ez is a trehányságomnak köszönhető :)
Ja és még volt egy kis ijedség. :
Véletlenül összeért a kilépőfény két csupasz kábele,ez kiverte a biztit (amit nem vettem észre) és amikor beakartam indítani,se kép se hang. Azt írta ki,hogy nem ismeri fel a kulcsot,és a biztonsági rendszert. A víz levert. Bújtam a füzetet,fórumon is kértem tanácsot,akksit is töltöttem,de semmi. Másodszor néztem át lépésről lépésre a bizti táblát,és akkor vettem észre az egyik kiégett biztit. Olvasom,h az melyik...hát a gyújtáskapcsoló és még valami biztije...na azt csaptam ki mikor összeért a két kábel . Egy újabb tanulság :)


Megtörtént az olajcsere, Zé.-nek megint hatalmas köszönet :) A szokásos Comma Eurolite került bele
Volt már a felni gyári színű, ezüst, világos szürke piros felnicsíkkal, polírozott, és most ilyen lesz. Miért? A polírozást házilag kiviteleztem, csiszoltam,csiszoltam,csiszoltam,aztán meg csak políroztam és políroztam. Csiszolást nyilván különböző finomságú csiszoló vászonnal végeztem, szárazon,vizesen. Polírozást fúrógépbe fogható textil koronggal, és polírozó "szappannal" csináltam. Sajna nem lett tükör polír,pedig még az asszonyt is hanyagoltam miatta, de azért elment. A téli tárolást úgy néz ki megsínylette,mert foltos lett.
Féktisztítóval zsírtalanítottam, de az alapozással megszenvedtem, mivel a polír felületen mindig megfolyt. Így hát a felnit előtte hőlégfúvóval felmelegítettem és úgy fújtam, közben a hőlégfúvóval "ráégettem". Na így megtapadt rendesen. Aztán jött a szín. Jó lett. Ez lett az előzőekben felsoroltak közül a legszebb. Még lesz rajta piros alfa matrinya, és teljesen kopp lesz!







Na szóval egy kis tavasz köszöntő videó :) Előre szólok elégé amatőr vagyok ebben szóval úgy tekintsétek meg :D
Itt a videó ! :D
A múlt héten a regenerálási ciklus végén megjelent a műszerfalon a rettegett "Have engine checked" felirat és a sárga motor ikon a fordulatszám mérőben. Akkor kitöröltem a hibát. Majd múlt héten pénteken ismételte önmagát. Na ezt már nem lehet pillanatnyi elmezavarra fogni. FES-el kiolvastam, két hibakód volt tárolva az ECU-ban:P1205 és a P2453. A kipufogó gáznyomás érzékelő nem kap, vagy gyenge jelet kap. A külföldi fórumokat olvasgattam ahol többen írták hogy az érzékelő cseréje nem oldotta meg a problémát. Több helyen olvastam azt is hogy a nyestek szeretik elrágni a DPF melletti csövet. Nos alábújtam, megnéztem az érzékelőhöz vezető csövet. A látvány egyértelmű volt. A cső kilyukadt. Megolvadt, valószínű a múltheti regenerálás közben. Az utolsó 5 regen átlaghőmérséklete 650.66fok volt. Levágtam a műanyagcső sérült részét, illetve a gumicsövet kicseréltem egy hosszabbra. Remélem nem lesz vele többet gondom. A következő regeneráció után majd ránézek az állapotára.











24.350 km van az autóban, és a téli szett most pihenőre ment.
...és ami követi: 8C stílus, sötét grafit szín. Gyönyörű és egyedi forma. Információm szerint az egyetlen 19"-es ilyen szett. :-) Brutálisan szép élőben! :-) Megérte! :-)
P Zero Nero GT gumik, 235/40 R 19" méretben.








3
459
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV