Blog
Lefóliáztattam az autó üvegeit, régóta tervezem már, most jött el az ideje. B oszloptól hátra 5% fényáteresztésű fólia került, míg a vezető és anyós oldalira 50%-os, a gyári 70% helyett. Az első kettő nem legális, de nem feltűnő, annyira sötét a hátsó... :)
Műbizonylattal, ahogy kell...
A munkát Kinik Róbert csinálta, Miskolcon, hivatalos LLumar kivitelező.
Költségem: 21.000.-
Néhány napja felkerültek a felnik és a toldat, a képek annyira nem adják vissza (főleg, hogy telefonnal készültek), de élőben elég jó az összkép... :)
Utolsó képen látszik a különbség a fóliázott 50% és a gyári 70% között. Kicsit le kellett vágniuk a szélét, mert gyűrte az ablak...





Tavaly ősszel vettem 1 Gtv hátsó fék párat.festve volt meg ilyenek de pár helyen pattogott le a festék, stb.
Szétkaptam és több lépésben készült el, de megérte:-)
Homokfújva, horgany alapozva lett majd 3 réteg festék és 1 réteg lakk.
Tavasszal az elsőkkel együtt mennek a helyükre.








Tárcsa: ALFA ROMEO EBC Turbo Groove sport
Fékbetét : EBC Yellowstuff
Eljött az ideje,hogy féktárcsákat cseréltessek elől,igen vállas volt már :D
Régóta nézegettem már az EBC tárcsákat,nagyon tetszett. Mindig vágytam egy igazi sportfékre,gondoltam majd ha lesz olyan autó,tuti ezt rakatom rá...és lett :) Közben megtudtam,hogy tibcsi166 is ezeket rakatta fel és maximálisan megvan elégedve vele,sőt pityukoma is elismerően nyilatkozott. Tehát minden mellette szólt...
Megrendeltem,és 3hét múlva meg is érkezett. Egyből hívtam a szerelőmet...itt az idő :)
Szombat reggel 8-ra mentem és már neki is kezdett. Egy kis baki történt,de időben észre vettük,ezeknél a tárcsáknál van jobbos és balos....tehát nem mindegy hogy teszed fel...az egyik már fent csillogott,mikor újra le kellett szedni.Utána mmár minden ment a maga útján.
Első métereknél,rázta a kormányt,nem akart megállni...meg is ijedtem,hogy most mi van???? Tibcsi is megnyugtatott,hogy nincs baj,kopjon össze,addig figylejek a fékezésre. Eltelt 1000 km...még mindig nem merem kipróbálni,de már érezhető hogy jó lesz az :DDDD sokkal kisebb fékadagolással lassítható az autó,szóval ok a dolog ;)
Tudom nem olcsó,sőt túl van árazva,de ....... jól néz ki és jó is.
Az első nagyobb féktest után leírom a tapasztalatot.
Nos letelt a bekoptatási fázis,kb 1500 km tettem bele.
Amit tapasztalta,az az,hogy ha nem fokozatosan adagoljuk a féket,és nem ugrunk rá,hihetetlen fékhatás van. Beleszédültem,az agyam a szélvédőn volt. Szóval megérte a pénzt. Lenyűgözött !




Gecsa cartárs blógja és útmutatásai alapján lettek kicserélve. Ez úton is köszönöm segítségét.
Starline csapágyak lettek beépítve mindkét oldalra mindösszesen 30000 Ft költséggel. .....
2017 11 30 . 60 000 km vártam tőluk , ami nem sok. Majdnem sikerült is teljesíteniük!
- Fogyi 7,7-7,8
- regenerálást rendszeresen csinálja ahogy kell neki, havazásokkor reklamált egyszer hogy most aztán már hajtsam meg hogy ki tudja égetni :)
- ülésfütések még jók :D
- hátsó ködlámpa hiba magától elmúlt
ami jön remélhetöleg SK: radar grafikus kijelzés bekapcs, lámpamosó kikapcs, övcsipogó kikapcs (kötöm magam anélkül is)
Eredetiség vizsgálat és átírás letudva, most már okmányilag is az enyém lett az autó (cserébe fájdalmasan sok pénzmaggal lettem rövidebb).
Tettünk egy rövid látogatást Csörinél is, átnézte az autót és az előéletét, mindent rendben talált - miközben kedves édesapja eltüntetett a hátsó lökösről egy apró sérülést polírral, így még szebb lett a gép -, legközelebb tervek szerint majd csak 5000km múlva (szerintem nyár végén) találkozunk...:)
Leszedtem a csomagtartóra biggyesztett Monster matricát. Szeretem a Monster energy-t, és az autó is egy szörnyeteg, de nem így mutatjuk meg :). Le volt szakadva a jobb oldali küszöb, úgyhogy levettem és megcsináltam. Munkahelyemen egy fekete színű szilikont használunk legfőképpen első szélvédők rögzítéséhez, ebből hoztam egy keveset. Az előkészítés ugy tortenik, hogy a gyári karosszéria szilikont leszedtem, zsirtalanitottam, majd egy fekete aktivatort kentem az autó küszöbére. A küszöb spoilert megpucoltam, és arra is ment egy réteg aktivator. Ez a cucc elég hamar megszárad, erre megy a szilikon. Probaltam óvatosan felkenni, de azert ez nem sikerult teljesen maradéktalanul. Felraktam a spoilert, maszkolószalaggal rögzítettem a tetejét, hogy ne álljon el az autótól, majd a csavarokat helyükre csavaroztam. A szilikonnak 24 órát kell száradni, de ma reggel megneztem es nem mozdult sehol. Este leszedem a maszkolast es orulok a látványnak. :)





