Blog
Megtörtént az olajcsere, Zé.-nek megint hatalmas köszönet :) A szokásos Comma Eurolite került bele
Volt már a felni gyári színű, ezüst, világos szürke piros felnicsíkkal, polírozott, és most ilyen lesz. Miért? A polírozást házilag kiviteleztem, csiszoltam,csiszoltam,csiszoltam,aztán meg csak políroztam és políroztam. Csiszolást nyilván különböző finomságú csiszoló vászonnal végeztem, szárazon,vizesen. Polírozást fúrógépbe fogható textil koronggal, és polírozó "szappannal" csináltam. Sajna nem lett tükör polír,pedig még az asszonyt is hanyagoltam miatta, de azért elment. A téli tárolást úgy néz ki megsínylette,mert foltos lett.
Féktisztítóval zsírtalanítottam, de az alapozással megszenvedtem, mivel a polír felületen mindig megfolyt. Így hát a felnit előtte hőlégfúvóval felmelegítettem és úgy fújtam, közben a hőlégfúvóval "ráégettem". Na így megtapadt rendesen. Aztán jött a szín. Jó lett. Ez lett az előzőekben felsoroltak közül a legszebb. Még lesz rajta piros alfa matrinya, és teljesen kopp lesz!







Na szóval egy kis tavasz köszöntő videó :) Előre szólok elégé amatőr vagyok ebben szóval úgy tekintsétek meg :D
Itt a videó ! :D
A múlt héten a regenerálási ciklus végén megjelent a műszerfalon a rettegett "Have engine checked" felirat és a sárga motor ikon a fordulatszám mérőben. Akkor kitöröltem a hibát. Majd múlt héten pénteken ismételte önmagát. Na ezt már nem lehet pillanatnyi elmezavarra fogni. FES-el kiolvastam, két hibakód volt tárolva az ECU-ban:P1205 és a P2453. A kipufogó gáznyomás érzékelő nem kap, vagy gyenge jelet kap. A külföldi fórumokat olvasgattam ahol többen írták hogy az érzékelő cseréje nem oldotta meg a problémát. Több helyen olvastam azt is hogy a nyestek szeretik elrágni a DPF melletti csövet. Nos alábújtam, megnéztem az érzékelőhöz vezető csövet. A látvány egyértelmű volt. A cső kilyukadt. Megolvadt, valószínű a múltheti regenerálás közben. Az utolsó 5 regen átlaghőmérséklete 650.66fok volt. Levágtam a műanyagcső sérült részét, illetve a gumicsövet kicseréltem egy hosszabbra. Remélem nem lesz vele többet gondom. A következő regeneráció után majd ránézek az állapotára.











24.350 km van az autóban, és a téli szett most pihenőre ment.
...és ami követi: 8C stílus, sötét grafit szín. Gyönyörű és egyedi forma. Információm szerint az egyetlen 19"-es ilyen szett. :-) Brutálisan szép élőben! :-) Megérte! :-)
P Zero Nero GT gumik, 235/40 R 19" méretben.








Elkezdődött a Bordó Projektem. fényezés helyett Marklar155 egyik bontalékának elemeit rakom át a pici automra. Tetö ablak ill tető még vàrok, re elvileg.ebben a honapba az is megérkezik, il a super belsőtér sportossá alakítom faberakas karbonozása.fekete kárpitok be szerzése....


Lecseréltem a téli kerekeket nyárira, külső-belső tér takarítás is megtörtént, valamint egy wax réteg is került az Alfára!
a 145 öst azért vettem,mert már tavaly július óta kerestem a baját a 155nek... műszaki után lerohadt,egy csattanást hallottam megállt.. másnap sem indult először majd utána indult,és 2000es rpm felett csendesebb volt,mert csattogott, aztán kiderült,nincs olaj a tengelyeknél...hosszabb ideig nem foglalkoztam vele..majd nekiálltunk tengelyek ki,megjelent az olaj,összelett rakva,új vezérlés stb..aztán beindult csattogott stb,hát elérte a vég, a 2es hengernél vagy a dugattyú vagy a hajtókar megunta az életét...
Most viszont bele került másfél nap legó után a 145 ös motorja



186.850 km-nél a hátsó két gumi - ami ugye korábban előről került át oda, és használtan vettem őket - is megadta magát, az egyik szálszakadásos lett. A barázdák egyébként még teljesen jók lettek volna, de a gumi elöregedett. Így lecseréltem őket, szintén használtan vett, újszerű állapotban lévő Firestone gumikra. Darabja 6500 pénz volt.
3
532
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- Forma-1
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Spider
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10