Blog
Napsütéses szombat délután találkoztunk Tommival, párjával és Bellával, akit láthatóan nehéz szívvel, de "átengedték" új gazdájának - jó volt látni, hogy mennyire ragaszkodtak hozzá, én is fogok...:)
Km: 84818.

Ma megkapta a Brembo fékrendszert. Valahogy jobban érzem azt, hogy ehhez a teljesítményhez, erőhöz, súlyhoz és felszereltséghez inkább illik a Brembo rendszer, mint a gyári. Sőt, jobban illik, mint a TS erejéhez.
Valahogy az autó jobb oldala nem túl szerencsés. A gyári féktárcsa elég hülyén kopott, a csavarok is nehezebben mozdultak meg, mint bal oldalt.... végülis mindegy, a Brembo rendbe hozott mindent. 3 óra alatt cseréltem ki a fékeket.


2014/02/11-en vizsgara kellett vinni az olasz csajomat. :) Nem tudtam mire szamitsak, azt gondoltam biztos kell vagy par szaz fontot rakolteni.
A hibak ezek voltak:
- a lampak nem jo iranyban vilagitottak
-...
-...
-...
Es ennyi!!! :) A vizsga dija £40 a lampa beallitas £20. Osszesen £60. :)))
Annyit mondtak meg, hogy 2000 merfold utan gumit majd csereljunk.
Marciusban megyunk Magyarorszagra, elotte meg egy kompjuteres atvizsgalasra elviszem. Olajat cserelunk es indulasss.
Egyik ismerosom is most vitte az MG-jet vizsgara, £600 a javitas ara. :O
Ugyhogy orulok, hogy jo kis jarganyt vettem. Meg is veszek neki mindent, hogy sokaig tudjam meg hasznalni.
Ez is megtörtént, lassan a kötelező szervizek végére érek, hogy nemsokára újrakezdhessem őket. Olajcsere előtt már láttam részlegesen a levegőszűrő betétet, akkor még igencsak újszerűnek tűnt. Ebben a műveletben ugye semmi érdekfeszítő nincs.
Kivéve, ha egy nyilván nagy tudású szakember korábban a fedél csavarjai közül az egyiket egy olyan darabra cserélte ami se menetsüllyedésben se hosszban nem stimmel.
Az egyébként zseniális cold air intake amit az olaszok kitaláltak ilyenkor átokká válik, mivel a doboz alapvetően se felül se alul nem fér ki. Végülis sikerült kioperálni a szar csavart a foglalattal együtt majd a foglalatot visszaütlegelni.
Most már szívhatja a friss levegőt.
Légszűrő típusa most Filtron. Munkadíj nem volt.
Hatalmas hangja lett az autónak... Kipufogó rendszer valahol kilyukadt, gondolta mindenki. Ennél egyszerűbb volt a probléma, a rezgés csillapító szövet volt teljesen elszakadva. A vicc az egészben, hogy valószínű sosem volt jó, mert azóta úgy megy az autó mint még sosem... De ez egy 70 lóerős daewooból átülve nem tünt fel... Így másfél év után lényeg, hogy jó... :) 10 ezer forintos tétel okozza legnagyobb szart.
Ma sikeresen megtörtént egy szervó cső és egy víz hűtő csere.
Innen is köszönöm Csörinek akire mindig lehet számitani.
Egy pár hete elkészült a toldatom is, amit sparco cartástól sikerült vásárolnom még novemberben. Sok munka volt vele, a fényezése nagyon haza volt vágva. Nagybátyám karosszériás, így végül ő csinálta meg. Szép lett. :)
Toldat: 10.000.-
Fényezés: 25.000.-
Össz: 35.000.-
Tavasszal kerül majd fel, a felnivel együtt.






Hát ma egy forgalmas napom volt.... igazából még úgy nem éreztem az autó erejét... egészen máig. Kicsit nagy késésben voltam, így picit oda kellett lépnem neki... Visszaváltás nélkül 6-ban egész ügyesen szedte a lábát egészen 200-ig. Az útviszonyoknak és az időjárásnak köszönhetően nem mertem tovább nyomni, de meglepett, hogy ennyire megy.... kezdem nagyon imádni :)
2
1210
Fórum
Friss topicok
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Giulia
- 159
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV