Blog
Óracsoportnál több LED is megadta magát.
Megelőzve a többi meghibásodást, az összes LED cserélve lett (18db)



Légkondi feltöltés, előtte nyomáspróba, rendszer tisztitás
Mai karika: a régi 3-as úton majd a 21-es és Pásztótól Mátra és szerpentin.
Lefele: Kékes, Gyöngyös, 3-as, tankolás, mosás, garázs.
Gyerekszállítás:
A gyerekek hősiesen kitartottak, cserében kaptak kaját:)))
Asszony Aszód után vagy 30 km-re elcsaklizta tőlem a volánt, neki is tetszik!
Próbáltuk tartani a 90-es limitet, 3-4k alatt:)
Helykínálat okés;)
Útfekvés valami elképesztő!!!
Hangját csak a nap végén hallgattam meg 5000-ig, mert már megvan az 500km.
De ez valami fenséges nem is értem, egész nap 3000 alatt bugyogtunk, ez meg így tud szólni? :D
Ergonómia:
Érdekes, hogy a lábfejem ebben az autóban is kitörik.. (jó ez igazából nem ergonómiai kérdés) de a sebesség határokat betartani egy ilyen autóval lehetetlen, ha nem hátratört lábfejjel egyensúlyozol a gázpedál felett :D detto 155 :D
A térdem pont a középkonzol szélén fekszik ez egy kicsit éles, de nem zavaró:)
A kormányt is szokni kell, mert a gombok pereme kicsit belelóg a nagy tenyerembe, de amúgy a fogás szuper jó:) Kell egy kesztyű?:)
Ennyit régen mosolyogtam mint az utóbbi 2-3 napban:)
517km

Három hét pihenő után előástam a kis gépet. Motoros munkatársam rádumált, hogy nézzem meg a Tiszaalpár-Kiskunfélegyháza szakaszt. Elég hullámos, de tényleg jó kanyarok vannak ott. Talán egyszer szúrtam negyediket, azt is inkább a móka miatt. Jobban kedvelem a lassabb, kanyargósabb utakat.
Kmét-Lakitelek-2x(Tiszaalpár-Kiskunfélegyháza)-Kmét
~110km
Festőmesternél eltűntették az augusztusi sérüléseket, amiket a jobb hátsó defekt és a bal hátsó íven a vadmalac okozott. Ráadásként a jobb A oszlop sérülést is kértem kijavítani. Szép lett, elégedett vagyok az eredménnyel. Az eldolgozásokon lehet még tökéletesíteni, ha nagyon megvizsgálom, de megvannak hozzá az eszközök, nem gond. Jó érzés, hogy újra rendben vannak a járgányok.
Vaxolajjal a bal hátsó ívet és a hátsó futóműkeretet lekezelem a tél előtt. A kissé megtépázott jobbos dobbetét cseredarabja úton van.

Történt, hogy a mélygarázsban lefelé leállt az autó. Amikor nagyot billent előre a kasztni. Indítás után kis idővel tiltott és leállt megint. Ekkor otthagytam és hívtam egy ilyen kiszállós szervizt, mert már olyan idegállapotban voltam, hogy nem tudtam gondolkodni. Nem volt nálam laptop, higy ki tudjam olvasni. Gyerek mondott is mindent is. Blablabla. De ő ilyet még nem látott. Mármint autót. Na de fasza akkor minek jön ki 30ért? Főleg, hogy tudják milyen a kocsi... Mindegy. Hibát törölte utána jó lett minden. Valószínű ez a két kábel hátul összezárt. Javítva. Termosztát melletti kábelek ezek. Letakarítva az olaj.
Szükséges volt egy szíjcserére, mert az egyik oldala elkezdett foszlani. Kb 1000 km volt benne. Ez a generátor és a kompresszor közti kis szíj. Bevallotta a szerelő, hogy valószínű ők baszták el, mert feszegették. Jó, hogy észrevettem, mert a múltkor ez a szar mászott be a vezérlés alá és okozott kárt.



Kicseréltem a szervószivattyút. Ricambit kapott a lelkem. 50.295 Ft betetdíjjas volt. Olaj hozzá és szíj, ha már ott jártam.
Volt egy kis kínlódás vele, mert a bal felső csavar a tárcsa alatt szét volt barmolva és nem tudtam kiműteni. Anyaleszedővel megoldottam.
Összerakni 2 óra volt, de csak azért, mert az egyik kicsi bilincshez szűkösen lehet hozzáférni. 310.000 km
Szétszedni se egy nagy feladat, ha nem kúrnák szét a csavarokat.


