Blog
2012.12.29. Tisztogatás
2012.12.28. Indul a téli projekt
2012.12.20. Hazajöttünk
2012.12.01. Készül a téli szállás
2012.11.04. A szezon vége
2012.10.17. Gyűlnek az alkatrészek télire...
2012.10.07. Első nyomtáv helyreáll
2012.10.03. Scudetto
2012.10.02. Plexi szélfogó visszakerül
2012.10.01. Helyzetjelentés
2012.09.09. Akku és scudetto
2012.07.20. Helyzetjelentés
2012.07.20. Megjöttünk a Nagy Túra II-ről
2012.07.05-08. Felkészülés a Nagy Túra II-re
2012.06.29. Hátsó nyomtáv helyreáll
2012.06.09. Mindig van valami tennivaló...
2012.06.04. Új cipellők
2012.06.03. Felnipróba
2012.06.01. Ajtótömítés
2012.05.30. Felnivásárlás
2012.05.24. Szűz kulcs volt a Pókhoz!
2012.05.20. Mekkora is tank?
2012.05.04. Új klímakompresszor
2012.04.26. Klíma Part X+1
2012.04.25. Ajtópanel "Sofőrülés"
2012.04.22. Ajtópanel "Anyósülés"
2012.04.08. Kompresszor szétszerelés
2012.04.01. Tavaszi nagytakarítás
2012.03.26. Examiner rulez
2012.03.23. Olajcsere
2012.03.22. Km óra állás
2012.03.17. Hajjaj...
2012.03.16. 150.000 km
2012.03.16. Középkonzol
2012.03.10. Benzinszint kalibrálás
2012.03.09. Tartály kiürítés
2012.03.07. Légzsák hibatörlés némi nehézséggel
2012.03.07. Klímatöltés
2012.03.06. Klímakopresszor csere
2012.03.04. Bekerült a háló és waxoltunk
2012.03.02. Kis gubanc az ablakemelővel...
2012.03.02. Tetőimpregnálás
2012.03.02. Bal küszöb
2012.02.26. Jobb oldal
2012.02.26. Apró malőr
2012.02.22. Új küszöböt kaptunk
2012.02.19. Karosszériáshoz megyünk...
2012.02.19. Bontás a küszöbcseréhez
2012.02.18. Fékolaj csere és rozsda
2012.02.12. Szervóolaj csere
2012.02.05. Légszűrő csere, LED kísérlet
2012.02.01. Bevásárlás
2012.01.29. Remény...
2012.01.22. A legrosszabb rémálom valóra vált...
2012.01.22. Újra olaj a gyertyáknál
2012.01.21. Szélfogó Part IV.
2012.01.19. Szélfogó Part III.
2012.01.08. Szélfogó part II.
2012.01.06. Tetőjavítás
2012.01.05. Szélfogó projekt I. - Kalaptartó
Végre vége lesz a nappali Xenon-ozásnak. A Xenon lámpák nappali használata rohamosan rövidíti a gyujtótrafó élettartamát, csökkenti a Xenon égő teljesítményét és megégeti a lámpa foncsorát, amitől tovább csökken a fényerő. Olyan megoldást kerestem, ami nem töri meg eme tökéletes forma harmóniáját. Létezik egy lámpa mely eggyesíti a nappali fényt és a ködlámpát. A tipus KEETEC DRL 7R-5W, két diódát tartalmaz a lámpatest, egy 3W-ost és egy 5W-ost. Sikerült tartókonzolt is készítenem hozzá, már csak a bekötés van hátra, ha meglesz töltök fel arról is képet...
...ma a bekötés is megtörtént, éjszaka ki is fogom pródálni a ködfény részét.
kiegészítés: Más gyártó is készít ilyen kétfunkciós lámpát, nem csak a Keetec.
UpDate: Két és fél év után meghibásodott a lámpa, a ködlámpa része kikapcsolhatatlanná vált, menet közben folyamatosan világít.








02.04-én elkészült az autó...másfél hónapos szünet után... ékszíj és feszítőinek cseréje volt,mert az előzőből letépett egy darabot...kiderült,hogy bontott STilo generátor van rajta ami 6pk-s az alfáé meg gyárilag 7pk-s.... kapott szervóolajat+fékolajat is.. valamint egy új akksit
kiment 3 napon belül mindkét elsö tompitott izzóm (Tungsram emelt fényerejü, nem volt olcso 9 hónapja...)
itt németben 13eur/db-ert sikerült normälisabb H7est venni bele, ez meg még annyira sem volt olcsó....
most 240e-nél järunk, eröteljesebb gyorsitäsra MIL lämpa be-bevillan, turbonyomás problémära gyanakszom. coolert turbocsöveket megvizsgältam rendben vannak, ki kell olvasnom, lehet az LMM-et kell visszategyem a gyärit amit anno tévesen cseréltem.
szelepfedél tömités csere szuperül sikerült, teljesen száraz a cucc.
ja, 239-nél új akkut is kapott, Gigawatt 95AH. A koräbbi garis Banner 1,5 hónap ügyintézés után kicserélödött de nem kerül vissza, ez a Gigawatt magasabb inditoáramú, az 5w40 olajcsere egybeesett az akkucserével, azóta a hidegekben is gond nélkül indul, feleannyi tekertetésre mint korábban pedig az ülésfütés is konstans rajta van.
238e, ismét olajcsere
ezúttal Q8 5w40.
az elözö szervizhez elfelejtettem: termosztátcsere + összes bilincse, azóta a viz massziv 90 fok télen is, viszont a várt fogyasztás mérséklödés elmaradt.
cirka 235e-nél:
fékcsere körben betétek-tárcsák is, (sajnos a kopäsjelzöt nem javitottäk meg igy ki van kötve most is)
kézifékkötél csere
szelepfedél tömités csere
tankbeöntö jav.
vältórudazat kenés, azóta szuper a vältási érzet ismét
az alját szemrevételeztem és megállapitottam hogy szupervastagon alvázkezelték korábban igy a lemezek makulátlannak mondhatóak az alján is
Első és legsürgősebb teendő az autón a felső turbócső csere volt. Kb fél óra alatt sikerült kicserélni. Szerencsére az alsó cső rendben van.
Valamint megérkezett az Ebay-ről rendelt kulcstartó is:)

Sikerült a neten találnom egy alig használt darabot elég jó áron,bár ezt csak tavasszal akartam beszerelni ...de nem birtam addig ki s neki estem, a gyári box kivétele után hatalmas hely marad oda simán bemegy a bmc és a felfogatás is passzol mivel picit hosszúra sikerült a gyári könyökkel ezért vettem rá egy rövidebbet hogy ne érjen hozzá a gumicső a motorháztetőhöz, ezzel már semmi nemér semmihez a hangja az valami brutális lett és ami még jobb hogy adott a motornak egy-két érezhető nyomatékot, mivel tuning oldalról rendeltem igy lecseréltem az összes szoritót a turbócsöveken starline soritókra igy már mindenhol egyforma szoritó van és végül kicseréltem a turbó vákum csöveit kék szilikoncsövekre mert a gyáriak már elég betegek voltak...











