Blog
Rosso Alfa on the 8C (code 180)
Sajnos ez az alkatrész is cserés, az első képen láthatóan már nagyon megérett a cserére, előszöris a márkakereskedésben szerettem volna megrendelni,de érthetetlen okokból csak a 2,5 benzinesre tudtak volna rendelni ami viszont teljesen más,ja és 110 euró...ennyit a márkaszervizről :D aztán sok nyomozás utánn sikerült ráakadnom az interneten kemény 10 euróért a szilentre, megis rendeltem és lás csodát ugyan az ami az autóban van.. sógor megint ügyes volt mert gyártottt rá egy szerszámot amivel ki és be lehet préselni a szilentet, holnap csere....
Nos GTVm működiiiiiiiiiik. fantasztikus volt egy hónap után újra benne ülni. Sőt kipróbáltam hogy eddig V6TB szűz kézbe adtam én meg beültem hátulra. Félelmetes érzés mikor megjön a nyomás és érezni hogy a sofőr is meglepődik. :-D Összességében még egy érzékelőt kell hozzá rendlenem és tökéletes, de addig is használható. Már nagyon várom mikor szétbontjuk és kezdem a festést és kárpitozást. Következő Kaposújlkara nagyon szép lesz :-P
Ma kicsit megkésve, de jobb később mint soha, lecseréltük az olajat + szűrőket. A gyári tűdőbajos helyét, egy K&N sportlégszűrő vette át. Az olaj természetesen Selenia 10w40.
KM: 91.530
Fel akartam rakatni a téli kerekeket. Ez meghiúsult, mert az új fékek miatt nem fér el a 16"-os felni. Így jártam... Viszont a nyári első felniken lecserélődött a gumi, utána be lett állítva, át lett nézve teljesen a futómű, csak a szillenetek lesznek lassan cserések, minden más hibátlan és most ismét nagyon kellemes az autó, nem ráz az eleje egyáltalán. Minden GabCsiék műhelyében történt.
Hogy most pogácsával (kb 5mm-es kell) megoldom, vagy beruházok 17"-os téli kerekekre, még nem dőlt el.
Idén ismét nem a GTA-é volt a főszerep, talán ha ötször előbújt a garázsból. Most pedig 2013.03.31.-ig biztosan pihen.
Megjött ma egy csomag, benne egy gyári eü-i és egyéb kiegészítőkkel, be is tettem a csomagtartóba, méltó darab:-)
( THX szaszaSW )
Jó rég nem írtam ide, de hát az az igazság, hogy szerencsére nem is nagyon volt mit.
Az autó nagyon keveset haladt alattunk, 10000 km alatt van az éves futása, de legalább tartós lesz :D
Eljött azonban az idő, hogy a "kötelező" dolgokon ismét átessen. Így kapott új olajat, lecseréltek minden létező szűrőjét, és átnézték az egész autót. Ennek eredménye nem lett túl lelkesítő...
Cserélni kellett a kézifék köteleket, a hátsó féktárcsát, első-hátsó fékbetéteket, két lengőkart is.
Ráadásul javításra szorul a kormánymű, cserére a kuplung, valamint az alsó turbócső is. Ráadásul biztos ami biztos alapon vezérlés cserét is kérek, mert az én tulajdonlásom alatt még nem volt, így ki tudja, elvégezték e valaha. Szóval novemberben jön a második felvonás.
Az ember a jót könnyen megszokja, és mivel a másikba volt ablakfelhúzó automata, ebbe meg nem, nekiálltam beszerezni egyet. Hát az elején szenvedtem vele, mert ilyent még nem raktam be, meg a kapcsolási rajz is eléggé silány volt hozzá. Aztán olvasgattam meg GTPeti segített megfejteni hogy is kell bekötni ezt a szerkezetet. Sikerült beszerelni bár kellett méricskélni hozzá, mi merre megy. Ráadásul volt +, és - vezérlése, így könnyű volt indító impulzust adni neki. Sorba húzza fel az ablakokat, és a végén még egyszer leellenőrzi.
A másik az ablaktörlő kar, amit megcsináltam mert zavart, hogy lejött róla a festés. Mindig láttam ha kinéztem a szélvédőn, az meg sűrűn megesik vezetés közbe. Meg a lapátok is le lettek cserélve mert nem tetszett ez a Bosch. Kerestem már rá olyant ami tetszik, de nem találtam. Csöri viszont valami Isteni ötlettől vezérelve elő hozott egy pár gyárit, hogy esetleg nem kell-e. Hát rá is raboltam azonnal!