Blog
Hónapok óta halogattunk néhány apróságot, aztán eltört a kilincsem - halogatás vége.
- Kilincs csere
- Hátsó fékcsövek cseréje
- Motorolaj szivárgásának elhárítása
- Belső levegő keringetésben szorult meg a szellőzés, ennek átállítása fix. külsőre. Jelenleg nem lehet változtatni
Ktg.: 15.000
Km: 215.500
Olaj és szűrők cseréje
Km: 212.000
Lassan vége a 2012-es évnek, így ideje készülni az új szezonra. A héten beszereztem egy Eibach ültető rugó garnitúrát, illetve mozgókúpos csavarokat, mai körúton pedig a füst hátsó lámpát, és a jövő évi felnit sikerült begyűjtenem. A felniválasztás a Mam Nuvora esett (8x18" Et35).


Miután átnéztük a kicsikét, kiderült néhány apró hiba:
- kicsit zörög a csomagtérajtó
- nem világít a csomagtérben a lámpa
- nem világít a jobb ajtó kilépőfénye
- nem működik a hátsó ablaktörlő
- hátsó ablaktörlő gumi be van szakadva
- első ablaktörlő megugrik
- első ülések alatt találtunk szabadon lógó csatlakozót, nem tudjuk hová való
- hátsó biztosági övet amikor kihúzom krepegő hangot ad
Ma a férjem elvitte a jól bevált szerelőnkhöz.
A csomagtérajtó távtartóján állítottak megszűnt a zörgés, és szépen illeszkedik is a kaszniba.
A hátsó ablaktörlő csatijánál volt valami kontakthiba, kis igazítás után megjelent az áram. Most tökéletesen működik, spricceli a vizet is, és kapott új ablaktörlőgumit is.
Az első ablaktörlő gumikra is ráfér a csere, de inkább a tél után. Most segített rajta az, hogy délután a szélvédő be lett kenve RainClear-el. Most szépen csúszik.
Az első ülések alatti szabad csatlakozó úgy tűnik, hogy ülésfűtés előkészítés.
A csomagtérvilágítás izzója jó, a kábele és csatlakozója jó, van kontakt. Vélhetőleg a csomagtérzár mikrokapcsolója lesz a bűnös, kell egy új zár, mert a mikrokapcsoló nem javítható.
Az anyósülés ajtajában a kilépőfény izzója tökéletes, de nem kap áramot. Le kel szedni a kárpitot...egy következő alkalommal majd.
A hátsó övfeszítők működnek, funkcionálisan rendben vannak. A hangjuk egyenlőre prio x, majd egyszer, ha már minden rendben van.
A fagyálló viszont nem túl jó, csak -10 fokig bírja. Viszont a tartályban valami kicsapódás van, a férjemmel holnap kiszedjük, kimossuk, és feltöltjük fagyállóval. Kelleni fog hozzá egy kisméretű csőbilincs, és két lemezcsavar, ugyanis most a hűtővítratály nincs lerögzítve.
Kis postai késedelem után megérkeztek az új gyűrűk is: CP Pistons CPN3347 A másik alternatíva Cosworth lett volna, de nagyon soká jött volna meg.

Mivel eladtam a novitec boxot a remap miatt ezért elvittem a sráchoz aki majd előhuzza a plusz lovakat az autóból,menet közben ki is derült mi a PO235 hiba okozója a turbónyomás picit magasabb volt a kelleténél vagyis telibe ment, szerencsére sógor mindenhez ért és a turbón lévő nyomás szabályozóval sikerült visszaállitáni a kellő éretékekre igy mostmár készenáll az autó a chip tuningra és lehet rendesen használni az autót :)


Mivel felkerült a téli szett ezért a nyáriak egy alapos tisztitás utánn bevonultak a garázs sarkába téliálmot aludni :))


Az interneten sikerült egy jó állapotú gyári felni szettre lecsapnom, dunlop wintersport m3 gumikkal, nemnagyon tetszett az eredeti szürke szinük mivel az autó sötét ezért átfestettem őket matt feketére,szerintem elég jó lett :)



Meg történt a téli gumi csere jöhet a hideg és a hó!
5
534