Blog
Igaz, hogy szervízkönyves, de vannak benne hézagok, így inkább biztosra mentem és elvégeztem rajta a szokásos nagyszervízt... Minden szíj, feszítő, szűrő és persze olaj (Selénia 20K). Ezzel már nem lehet gond.
Végre egy nyitott gépezet... :-) Szép, és eddig úgy tűnik, hogy jó is :-)
Ma szétszedtük a futóművet, apám és Lacci33 cartárs segítségével. a lengéscsillapítóval megszenvedtünk, viszont a lengőkarok simán lejöttek. Nemsoká elkerülnek Érdre a gömbfejeshez. To be continued...
Kapott egy új légtömegmérőt és egy nagyobb áteresztésű légszűrőt (nem direktet). A szívás zaj csökkentő kivéve.
Piritu és Wikicica jovoltábol minitalira került sor a sághegyen ahol még sosem voltam.jol éreztük magunkat beszélgettünk megcsodáltuk az uj giuliettát beültünk egy hangulatos vendéglöbe is.nagyon jo éreztük magunkat.jo lenne ha több ilyen kis tali lenne a jövöben :)
a balatont nyáron nem lehet kihagyni igy hát beugrottam bykfickébe és lehuztam siofokra ahol jo kis tali volt.finomakat ettünk ittunk a végén pedig még egy giuliettás lufit is nyertem a tombolán aminek nagyon örültem.hazafelé az aranyparton csobbantam egy jot és kényelmes tempoban mentem hazáig.táv 330 km fogyasztás 6-7 liter :)
Beszerváltam ma 3 flakon 2 literes Selénia Racing-et. Rokon bezárta a kereskedését és fennmaradt neki, igy áron alul juthattam hozzá (durván 8euro/liter). Egyenlőre tárolom, van még picit több, mint 1000km a cseréig.
km állás: 155.950
Sok km-t nem tettünk még meg együtt (kb. 100-at :) ), mivel eddig pihent ill. szervízen volt. A hátsó gumikat mindenképpen cserélni kell még, addig nem kockáztatunk feleslegesen. :)
Eddig csak városban és főúton mentem vele, autópályán nem.
Nem egy rossz érzés, amikor előzésnél kirakod az indexet, odalépsz, s már húzódhatsz is vissza. Mindezt általában legalább két sebességi fokozatban simán meg tudod csinálni. Amikor először közlekedtem vele, akkor az jutott eszembe, hogy úgy érzem magam, mintha egy fehér cápa fejében lennék és én irányítom, hogy mit kapjon el és, ha azt mondom, hogy "Szedd szét!", akkor megteszi. :) A 6 sebességes váltó adagolását még szoknom kell, hogy mikor mennyire kell/érdemes visszaváltani. 6. sebességben egyébként simán lehet főúton nagypapásan utazni. A motorhangja b@szott jó, kb. 3000től már szépen hallani, addig meglepően csöndben van és az egész autó jóval csöndesebb belül, mint a 155. A kormányzás, stabilitás nagyon jó.
A bose hifi nagyon szépen szól, a TI ülések (ha jól tudom ezek azok) nagyon kényelmesek.
Viszont vannak dolgok, amik szerintem a 155-ben jobbak. Ilyen pl. a szellőztetés irányának variálhatósága ill. a szállított légmennyiség. A 155ben leviszi a fejemet, ha maxon van, a 156ban viszont, hallani, hogy dolgozik a venti, de nem érzem. :) Valamint (lehet, hogy én vagyok béna), de nem tudom a rostélyokat úgy beállítani, hogy rám fujják a levegőt. Se a fedélzeti comp mellettit, se az oldalsókat.
Ezen kívül szerintem a 155 illesztései szebbek, belül is, kívül is.
Azt viszont örömmel tapasztaltam, hogy a 156 hátsó kerékjáratában van dobbetét, valamint a motortérben is könnyebben hozzáférhető sokminden, mint a 155 TS-ben. :)
A jobbos teleszkóp egyik feje eltört.
0
463
Fórum
Friss topicok
- 159
- Forma-1
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám